Festileaks Draft XV: Best of 2024

Mijn laatste dagticket ging naar de eerste dag van @Oasiss, die er meteen uitsprong qua programmering. Doorheen de volledige dag absolute must-see’s voor mezelf: Poppy, Fat Dog, Rise Against, Architects & Linkin Park. Voor @Timmetje had ik bijna een combi gekocht, door de prima line-up met ook Roxy Ro erbij, maar toch net niet. Mijn laatste weekendticket ging immers ook naar @Martijn, waarbij de eerste twee dagen goud zijn en we de derde wat kunnen uitbollen. Al is 150 minuten The Cure wel een fantastische trip, dus zin in!

Wat leuk, eindelijk gelukt om een editie winnend af te sluiten! Dank voor alle kopers van de combitickets. Mijn andere twee weekendtickets waren voor @Yannick (Rewire, maar dan nog gaver) en @warriorandweirdo (één festival met als thema een van mijn films). De losse tickets waren voor de zaterdag van @Lion en de vrijdag van @Thisso. Dank aan @Oasiss voor de organisatie!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lion
Thanks alle ticketkopers! Eerste keer mee doen en dan op een gedeelde tweede plek eindigen, geen slechte eindstand!

Mijn weekendtickets zijn uiteindelijk gegaan naar @Yannick (ik bedoel, super obscure artiesten in een soort Rewire setting, wie wil dat nou niet), @Dante (o.a. Bon Iver en Kelly Lee Owens had ik ook graag zelf geboekt), en @Thisso (onverslaanbaar poppy).

Dagkaarten gingen naar @Oasiss (zondag) en @Lion (zaterdag). Die foute muziek zondag moest ik gewoon mee maken, dat kan niet anders.

• Confetti
Waarderingen: Dante
Heb deze niet zo strict gevolgd als andere drafts, maar wel naar de affiches gekeken en gestemd.
Mijn dagtickets waren uiteindelijk voor @Lion en @Dante

Weekendjes zijn uitgegeven aan
@randyrw @Martijn en @BeWario. Vind het altijd wel frappant hoe Martijn in de drafts precies naar mijn smaak weet te boeken(of mijn namen wegsnatcht), zo ook nu weer. Mooi gedaan allemaal.

• Confetti
Waarderingen: Dante
Net in het linkerrijtje, daar kan ik niet anders dan tevreden mee zijn! Weer lekker mijn ding kunnen doen deze draft dus was een heel fijne ronde, bedankt voor de organisatie @Oasiss!

Mijn weekendtickets gingen naar Martijn, Yannick en BeWario (met Lion die net uit de boot viel) dus ik kan het ook alleen maar eens zijn met het podium. Dagtickets gingen naar Dante en warriorandweirdo.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Dante
Weekendtickets voor @Oasiss (volgens mij 2 dagen die goed waren waaronder de foute dag), @MadMandra27 (kon niet anders met die 3 prachtnamen en dan nog twee geschikte headliners op de andere dagen. Wel minpunten voor Marilyn Manson en Falling in Reverse, maar dat terzijde) en @JK79 (genoeg metal)

Dagtickets voor @Timmetje (Analogues - Babymetal - Paul McCartney was de beste losse dag voor alle festivals voor mij) en @Lion (een dag waarop ik alleen Status Quo wil zien, maar ten opzichte van andere festivals met maar 1 of 2 voor mij geschikte bands vond ik hier het concept een hele interessante toevoeging)

En ook wel benieuwd wie er nog tickets heeft gescoord voor Baspop. Vooral ook dat ene dagticket, was niet de dag waar ik rekening mee had gehouden voor dagtickets...

Mijn weekend tickets gingen naar @Martijn, @Yannick, en @warriorandweirdo. Alle drie festivals die ik graag in werkelijkheid zou willen bezoeken. Gefeliciteerd allen met de uitslagen!

De dagtickets waren voor de vrijdag van @Oasiss en de vrijdag van @JK79, ook keurig gedaan.

Tot de volgende. Of wellicht zit ik er even wat uit, als de motivatie er nog niet is. Maar die komt vast weer een keer terug. Blijft leuk, fantaseren :)

• Leuk
Waarderingen: JK79
Weekendtickets voor @Oasiss (volgens mij 2 dagen die goed waren waaronder de foute dag), @MadMandra27 (kon niet anders met die 3 prachtnamen en dan nog twee geschikte headliners op de andere dagen. Wel minpunten voor Marilyn Manson en Falling in Reverse, maar dat terzijde) en @JK79 (genoeg metal)

Dagtickets voor @Timmetje (Analogues - Babymetal - Paul McCartney was de beste losse dag voor alle festivals voor mij) en @Lion (een dag waarop ik alleen Status Quo wil zien, maar ten opzichte van andere festivals met maar 1 of 2 voor mij geschikte bands vond ik hier het concept een hele interessante toevoeging)
Wegens de reputatie van beide en/of wegens de muziek?

Wegens de reputatie van beide en/of wegens de muziek?

Heb niet per se iets tegen ze, maar beiden zijn wel controversieel natuurlijk. Marilyn ben ik wat meer onverschillig in, maar FiR vind ik heel vervelend.

Waren in ieder geval niet de namen waar ik tickets voor haal in drafts of gewoon 🤪

Al denk ik dat je juist met FiR wel een stemmentrekker hebt geboekt, los van de controverse best wat fans hier op t forum

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Heb niet per se iets tegen ze, maar beiden zijn wel controversieel natuurlijk. Marilyn ben ik wat meer onverschillig in, maar FiR vind ik heel vervelend.

Waren in ieder geval niet de namen waar ik tickets voor haal in drafts of gewoon 🤪

Al denk ik dat je juist met FiR wel een stemmentrekker hebt geboekt, los van de controverse best wat fans hier op t forum
Voor ieder wat wils dus, maar snap je wel hoor. Alle begrip 👍

Users who are viewing this thread