Oh dat is wel belangrijk voor BKS, Barry dus op dezelfde dag als Eefje de Visser en dus geen headliner. Headliners worden dan; vrijdag; Eefje de Visser, Zaterdag: Deftones zondag: Kiwanuka
Ik zie Deftones nog altijd niet headlinen (zag eerder een constructie Deftones + Barry gebeuren).
Eefje De Visser -> sluit de ONE of op vrijdag
Barry Can't Swim -> zal dan 95% zeker op vrijdag spelen en zie ik zeker niet voor Eefje staan dus in de TWO dan maar na de headliner?
Wilco -> sowieso op zondag, gevoelsmatig is dat een TWO headliner, maar zou perfect ook een ONE sub kunnen zijn
Deftones -> Ik zie ze nog altijd niet die ONE headlinen, mijn gevoel zegt dat die ook in de TWO gaan terecht komen. (ik zie ze Caribou nog eerder als ONE afsluiter zetten eigenlijk)
TV On The Radio -> Lijkt me een leuke ONE sub op zaterdag of zondag
Michael Kiwanuka -> lijkt me een ONE afsluiter te zijn op zaterdag of zondag (hoogstwaarschijnlijk zondag)
Caribou -> meest voor de hand liggend is TWO headliner, maar ik zie ze die zoals hierboven ook nog wel eens op de ONE zetten, afhankelijk wat de opties zijn...
Nia Archives -> zie ik nog wel aflsuiter zijn in de TWO na een headliner op de ONE
Dan heb je nog
Djo en
L'Impératrice die wel zouden kunnen subben op de ONE, maar eventueel ook een spotje lager.
Gokje wagen maar weer (vet is de ONE). Op sommige vlakken misschien wat optimistisch geweest, maar op andere dan ook weer wat pessimistisch denk ik. Dus verwacht wel dat we nog 2 "grote" namen mogen verwachten.
VRIJDAG
20.15 - 21.15 Djo
21.15 - 22.15 ???
22.30 - 00.00 Eefje De Visser
00.00 - 01.00 Barry Can't Swim
ZATERDAG
20.15 - 21.15 L'impératrice
21.15 - 22.15 Deftones
(of eventueel toch dat trapje hoger op de ONE)
22.30 - 00.00 ???
00.00 - 01.00 Nia Archives
ZONDAG
20.15 - 21.15 TV On The Radio
21.15 - 22.15 Wilco
22.30 - 00.00 Michael Kiwanuka
00.00 - 01.00 Caribou