Best Kept Secret 2025

Er zit echt nog een groot gat in de tour van Flaming Lips playing Yoshimi... rond BKS.

Misschien wachten tot de NL club-show is uitverkocht tot aankondiging? Is ook wel zo'n band die wat te klein is om te headlinen, maar wel een prachtig concert kan geven.
Nog 1/20ste van de capaciteit te gaan. Zal wel uitverkopen, maar dat zal ook weer niet zo snel gaan, hoor. Kan nog wel lang wachten op een aankondiging dan.

Zie BKS-promo posts constant bij me op m'n tijdlijn passeren - en echt al weken aan een stuk sinds de aankondiging, teken dat de tickets niet goed verkopen?

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Tsja ene kant vervelend maar aan de andere kant snap ik het wel. Ik vind ook niet echt dat iedereen over een kam geschoren wordt. Awakenings houd zich aan de zelfde normen als BKS, maar een bass dreunt gewoond veel meer door dan Nick Cave die staat te spelen. Als je gewoon vooraan bij de main op Awakenings staat dan valt het allemaal wel mee. Maar als je terug loopt naar de auto denk je ook soms "heb ik in die pokke herrie gestaan". En als het dan niet je ding is kan ik ook wel ergens de ergernissen voorstellen. Hoop alleen niet dat Hilvarenbeek hiermee Awakenings en Decibel weg gaat jagen.

Ben vooral benieuwd wat die nieuwe eindtijd gaat worden. Heb bij BKS eigenlijk altijd al het idee dat het volume na het liveprogramma flink wordt teruggedraaid.

Minder decibel is wel een steekje hoor.. die eindtijd, poeh, daar gaat je nachtleven op het festival. Zelf niet rouwig om, maar veel bezoekers wel denk ik...

• Leuk
Waarderingen: daily
Er zit echt nog een groot gat in de tour van Flaming Lips playing Yoshimi... rond BKS.

Misschien wachten tot de NL club-show is uitverkocht tot aankondiging? Is ook wel zo'n band die wat te klein is om te headlinen, maar wel een prachtig concert kan geven. Past perfect in het rijtje Wilco, TV On The Radio, Michael Kiwanuka,...
Organisator van BKS heeft ooit in een interview gezegd dat hij echt helemaal niks met The Flaming Lips heeft.
Jammer, want zou ideale BKS-band zijn.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Het gaat echt niet zomaar naar 23:00 uur. Dat maakt de locatie een stuk minder aantrekkelijk voor festivals om zaken te organiseren en dan loopt de gemeente zo snel al miljoenen mis. Dat zijn bedragen die de gemeente niet wil/kan missen.

Zie BKS-promo posts constant bij me op m'n tijdlijn passeren - en echt al weken aan een stuk sinds de aankondiging, teken dat de tickets niet goed verkopen?
Ik zou daar niet te veel achter zoeken. Kan ook zomaar zijn dat ze dit jaar een overijverige stagiair hebben die graag promoposts maakt.

Het valt gelukkig dus inderdaad wel mee. Vrijdag en zaterdag om 01.00 uur het volume omlaag en op zondag om 23.00 uur.

Wat waren de einduren vorige jaren en wat worden ze dan dit jaar? Ik kan niet in het artikel en dacht dit jaar voor het eerst te gaan

Is er toevallig al zicht op wanneer nieuwe namen zijn + dagindeling, en op welke datum Fcukers speelt? Zojuist mn vriendin kunnen overtuigen om dit jaar weer een kaartje te kopen door laatstgenoemde.

Users who are viewing this thread