Rock Werchter 2025

Ik dacht dat de bovenkant van Pinkpop ook wel redelijk vol zat. Wellicht nog een subpositie op Download en headline spot op Graspop maar dat is niet genoeg om een tour rond te bouwen toch?
Pinkpop mist nog wel 2 a 3 noord/ sub headliners denk ik. jarne ( boeker voor pinkpop)zei ook zelf dat er nog wel wat bij komt in de bovenste regionen

Die kans is (gelukkig) nihil. Past ook nergens meer, of zou toch een gigantische mismatch zijn met de rest van zaterdag. Was Graspop niet nog verlegen om wat sterke headliners?
Vrijdag of zaterdag zou gewoon kunnen. En een mismatch daar zijn nu toch niet om verlegen in Rotselaar. Maar Graspop heeft een grotere kans, of een zaal. Geen idee of die nog een Sportpaleis zouden doen (kregen dat de vorige keer toch ook niet vol getrokken? )

Vrijdag of zaterdag zou gewoon kunnen. En een mismatch daar zijn nu toch niet om verlegen in Rotselaar. Maar Graspop heeft een grotere kans, of een zaal. Geen idee of die nog een Sportpaleis zouden doen (kregen dat de vorige keer toch ook niet vol getrokken? )
Ik verwacht volbeat inderdaad ook gewoon op graspop, of anders een zaalshow later in het jaar. Denk dat ze die toch nog steeds eerder in een sportpaleis dan vorst/lotto arena zullen zetten.

Volbeat - Sam Fender gaat de wei niet voltrekken lijkt mij, en op vrijdag zie ik ze ook niet direct staan. Maar goed onmogelijk is het idd niet, eerder onwaarschijnlijk.

Volbeat - Sam Fender gaat de wei niet voltrekken lijkt mij, en op vrijdag zie ik ze ook niet direct staan. Maar goed onmogelijk is het idd niet, eerder onwaarschijnlijk.
Welke naam dan wel? Denk dat Volbeat perfect is voor de zaterdag. Beetje grof geweld voor Werchter zijnde voor een gewaagde indierock headliner. Ondertussen Raye in de barn voor de pop liefhebber en je hebt voor ieder wat wils

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Ik verwacht Volbeat niet meer, ik denk dat het duidelijk is dat Oscar op zaterdag zal spelen. En met nog wat sterke namen (op zich zijn er nog maar een handvol namen aangekondigd) in de breedte zal die dag ook wel uitverkopen.

Rock Werchter heeft al heel vaak gekke combo's gehad, maar Goldband - RAYE - Volbeat - Sam Fender slaat wel echt veel. Wie spreek je dan aan met je grootste namen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dat gaat gewoon iets in het genre Oscar & The Wolf zijn. Ik snap ook niet waar Volbeat plots vandaan komen. Zijn toch geen concrete aanwijzingen voor en Werchter heeft echt al meer dan genoeg grote gitaarbands staan dit jaar. Zie ook de relevantie niet om hen daar te zetten. Laatste keer sub was in 2013 als ik mij niet vergis en sindsdien ook niet echt relevanter op geworden.

Welke naam dan wel? Denk dat Volbeat perfect is voor de zaterdag. Beetje grof geweld voor Werchter zijnde voor een gewaagde indierock headliner. Ondertussen Raye in de barn voor de pop liefhebber en je hebt voor ieder wat wils
GMM ontbreekt nog enkele headliners en op GMM gaat volbeat ook een mooiere positie krijgen dan op werchter, dus de kans op werchter is heel klein.

Oscar & The Wolf, je voelt het aankomen maar het zal toch een frusto momentje zijn. Wat een verspilling van tijd was dat de vorige keer. Dat gezegd zijnde, die dag sprak toch ook niemand aan Xink - The Opposites - Interpol - Nutini - MGK - Oscar - Muse.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Snap de combo Oscar en Muse ergens wel hoor.
Say what?
Zou de combo nu meer snappen. Maar met Goldband - Raye - Oscar - Sam, dan moet ik pas om 23h aan de Main zijn. (Met een uitzondering voor Raye misschien, moet die livealbums die hier zo gepromoot worden nog is aanleggen)

Say what?
Zou de combo nu meer snappen. Maar met Goldband - Raye - Oscar - Sam, dan moet ik pas om 23h aan de Main zijn. (Met een uitzondering voor Raye misschien, moet die livealbums die hier zo gepromoot worden nog is aanleggen)
Oscar en Muse vind ik gewoon twee heel geschikte zaterdagmensen- namen. Kan me wel voorstellen dat er best veel overlap is in beide doelgroepen. Weet niet of ik Oscar dit jaar op RW zie staan hoor, die hadden we dan wel al gekregen toch?

Moet ineens wel denken aan dat jaar met Faith No More en Kendrick Lamar als 2 van de 3 laatste main namen. Ik zou daar voor beide aan het voorste hekje staan maar wat een maffe combo was dat zeg. Hoe weinig overlap moet er in die doelgroepen gezeten hebben? (Vooral FNM, wetende dat Anderson Paak en 21 Pilots voor en na hen stonden).

• Leuk
Waarderingen: elo
Oscar en Muse vind ik gewoon twee heel geschikte zaterdagmensen- namen. Kan me wel voorstellen dat er best veel overlap is in beide doelgroepen. Weet niet of ik Oscar dit jaar op RW zie staan hoor, die hadden we dan wel al gekregen toch?

Moet ineens wel denken aan dat jaar met Faith No More en Kendrick Lamar als 2 van de 3 laatste main namen. Ik zou daar voor beide aan het voorste hekje staan maar wat een maffe combo was dat zeg. Hoe weinig overlap moet er in die doelgroepen gezeten hebben? (Vooral FNM, wetende dat Anderson Paak en 21 Pilots voor en na hen stonden).
OATW heeft nog flink deel van tweede Sportpaleis te vullen, dus ergens logisch dat ze daar nog even mee wachten.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en mattman

Er is nog een Sportpaleis in verkoop voor Oscar dus daarmee misschien dat de aankondiging er nog niet zit aan te komen. Heb het ook gewoon niet voor de persoon Max Colombie, die geeft mij een heel dubbel gevoel.

• Leuk
Waarderingen: koolket

Users who are viewing this thread