Rock Werchter 2025

Laat ik dan als 1 van de weinigen op het forum zeggen dat ik graag Oscar and the Wolf zie. Max heeft gewoon uitmuntende muzikanten achter zich staan.
Ik ben geen fan, maar desondanks kan ik best waarderen wat ze doen. Belgie is genoeg mooie alternatieve acts rijk, dus een popact als deze verdient echt wel z'n status.

Laat ik dan als 1 van de weinigen op het forum zeggen dat ik graag Oscar and the Wolf zie. Max heeft gewoon uitmuntende muzikanten achter zich staan.
Eens. Snap dat gezeur ook niet zo, gewoon een heel sterke live-act. Een heel goede naam ook voor mensen "die er toch zijn", want zal altijd veel bekijks trekken. Let maar op, veldje vol.

• Leuk
Waarderingen: Chiel en Timmetje
Sam Fender's new album looks pretty good from what we've heard so far. In fact, Wild Long Lie, his second single, is wonderful and I can't wait to listen to it live, and from what we've seen, on his tour he has started to play Arms Length, a song with a spectacular reception on social media. You can be sure it will be a full crowd. Unless they overlap with some big name singer at the Barn or Klub, which I doubt if the organisers are smart.

• Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje
Dat gaat gewoon iets in het genre Oscar & The Wolf zijn. Ik snap ook niet waar Volbeat plots vandaan komen. Zijn toch geen concrete aanwijzingen voor en Werchter heeft echt al meer dan genoeg grote gitaarbands staan dit jaar. Zie ook de relevantie niet om hen daar te zetten. Laatste keer sub was in 2013 als ik mij niet vergis en sindsdien ook niet echt relevanter op geworden.
Valt vies tegen met die gitaarbands anders. Mag op zaterdag / zondag echt nog wel wat bij.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: guillaume en festirock
SONS en Intergalactic Lovers zijn ook gewaardeerd headliners, aangezien die afgelopen zomers op grandioze wijze Bel Air Woods afsloten.
En intergalactic lovers (leuke groep!) opende Live is Live festival. Dat is het verschil tussen een klein gezellig festivalleke (Bel Air Woods heb ik een paar jaar geleden bezocht) voor een paar honderd mensen of 15.000 toeschouwers.

Je kan toch evengoed 2 keer zoveel betalen en daar die andere 'headlinerwaardige' shows bijkrijgen? Je redenering is perfect om te draaien.
Ik ben met je eens dat je inderdaad als 'brede muziekliefhebber' je waar voor je geld krijgt met vier headliners en nog een paar leuke andere groepen! Dus je ticket waard. Mijn opmerking is dat Oscar and the Wolf en enkele sterke bijkomende acts je bij de volgende worp namen voor zaterdag moet zetten om dan je ticketverkoop voor zaterdag aan te zwengelen. Het wachten van Rock Werchter op de naam Oscar and the Wolf tot de twee Sportpaleizen van OATW uitverkocht geraken heeft mi geen zin.

Veel belangrijker: Geordie Greep (Black Midi) staat op Pohoda. Die zouden ze beter boeken!
of je boekte een driedaags (!) ticket Pohoda aan 129 EURO of voor minder dan de prijs van een dagticket Werchter.
Welke top acts krijg je hiervoor: QOSA, MASSIVE ATTACK, FONTAINES DC, IGGY POP, MARC REBILLET, MORCHEEBA, ASHNIKKO, KAMSAI WASHINGTON, GEORDIE GREEP, BLONDSHELL, DEADLETTER,....
Wie krijg je niet: Olivia Rodrigo, Benson Boone, Gracie Abrams, Noah Kahan,...

En intergalactic lovers (leuke groep!) opende Live is Live festival. Dat is het verschil tussen een klein gezellig festivalleke (Bel Air Woods heb ik een paar jaar geleden bezocht) voor een paar honderd mensen of 15.000 toeschouwers.
Ja dat is mijn punt idd, Goldband en Raye zijn headliner op kleinere festivals en niet op RW

• Leuk
Waarderingen: festirock
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan
Intussen vertelt Michele Cuvelier in Humo het volgende over Noah Kahan:
"«Stomp-clap-hey folkpop zal nooit mijn favoriete genre worden. Maar Noah heeft recht van bestaan, en het zal geheid een gemütliche bedoening worden in The Barn.»

Ik geloof niet dat dat zo 'geheid' is, maar ik geef het mee voor wat het waard is :)

(https://www.humo.be/muziek/de-muzie...lpop-komt-weet-ik-het-ook-niet-meer~b58fb5ea/)
Zou niet slecht zijn moest die in de barn staan en we toch nog een andere sub krijgen

Users who are viewing this thread