Rock Werchter 2025

Ik ben er wel voor maar lijkt me niet dat ze die massa gaan laten kiezen tussen die namen, toch?

Blijft wel een opvallende uitspraak. Zij begrijpt ook dat Kahan geen logische Barn-naam is in deze samenstelling, zeker ook met Rüfüs du Sol op de kaart. Waarom zou je dit dan roepen? Grappig dat ze het er ook als haar main uitspraak hebben uitvergroot, bij haar foto.

Laatst bewerkt:
Flashback: Stubru die na de aankondiging van de comeback van RATM letterlijk zegden dat ze een grote kanshebber voor Pukkelpop waren, terwijl het al duidelijk was op het forum dat dit niet ging gebeuren.

Ik ben er wel voor maar lijkt me niet dat ze die massa gaan laten kiezen tussen die namen, toch?

Blijft wel een opvallende uitspraak. Zij begrijpt ook dat Kahan geen logische Barn-naam is in deze samenstelling, zeker ook met Rüfüs du Sol op de kaart. Waarom zou je dit dan roepen? Grappig dat ze het er ook als haar main uitspraak hebben uitvergroot, bij haar foto.
Of Rufus staat in Klub C?

• Thinking
Waarderingen: JP5
Geloof niet dat het gaat gebeuren. Het rijtje Gracie Abrams - Noah Kahan - Olivia Rodrigo is nu juist de ultieme verkoopbom voor de zondag geweest.
Denk niet dat t minder verkoopt als je noah kahan in de barn zet en een sterke sub erbij zet. Misschien iets steviger dan kahan om dat rijtje wat te doorbreken en je hebt zoiezo een volle wei

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Denk niet dat t minder verkoopt als je noah kahan in de barn zet en een sterke sub erbij zet. Misschien iets steviger dan kahan om dat rijtje wat te doorbreken en je hebt zoiezo een volle wei
Dat wordt een volksopstand als mensen moeten kiezen tussen Noah Kahan en Olivia Rodrigo.

• Geweldig
Waarderingen: musicislife
Laat die main stage maar aan de pop artiesten die dag, is toch al verloren voor ons.
Hopen dat er nog wat mooie bands bijkomen in de tenten is het enige dat we kunnen doen.

Stond vorige keer toch niet overvol dus zo vreemd is dat toch ook weer niet.
Gezien hun positie op de voorlopige poster lijkt Rufus du Sol toch wel op een hoge positie in de Barn te staan. Vorige keer hadden ze als afsluiter Klub C enige concurrentie van Arctic Monkeys op main. Anders was ik ook zeker gaan kijken.

Stond volgens mij idd niet helemaal vol. Zondagavond, dus veel vermoeiden kan dan ook meespelen. Net zoals bij High Vis afgelopen jaar.
Aanvullend: stond bij Rüfüs dus Sol vooraan op de zijkant en had toch nog behoorlijk wat dansruimte. Ik kwam bovendien net van bij Rosalia (tot het einde gezien) en kon nog relatief gemakkelijk de KlubC binnen.

In Slowakije betaal je met dezelfde euro's hoor.
Goh. Alleen die kan je wel makkelijker in Slowakije uitgeven, omdat het daar goedkoper is dan in België. Een Slowaak zal je niet zo snel zien in Werchter, omdat dat dat simpelweg relatief gezien een stuk duurder voor ze is dan voor een Belg die naar Pohoda gaat.

• Leuk
Waarderingen: bronco en Timmetje
Aanvullend: stond bij Rüfüs dus Sol vooraan op de zijkant en had toch nog behoorlijk wat dansruimte. Ik kwam bovendien net van bij Rosalia (tot het einde gezien) en kon nog relatief gemakkelijk de KlubC binnen.
Wij maakten exact dezelfde beweging. Zelfs nog op het gemak bier en curryworsten gaan halen tijdens het optreden en probleemloos de tent ingewandeld. Had hen liever zien clashen met Olivia, dat had de keuze makkelijker gemaakt om naar de Main te gaan.

Users who are viewing this thread