Rock Werchter 2025

Denzel Curry op Couleur, leek me 1tje die op RW had kunnen staan, zeker op basis van zijn tourschema
Gadverdamme. Dat is wel een jammere. Had niet misstaan op een dag met pakweg LP en Deftones, zie daar toch echt wel wat cross-over (zie ook Jera On Air).

Hoop op toch een paar bijhoorlijke hiphopnamen op RW. JPEGmaffia kan wel nog zeker?

Gadverdamme. Dat is wel een jammere. Had niet misstaan op een dag met pakweg LP en Deftones, zie daar toch echt wel wat cross-over (zie ook Jera On Air).

Hoop op toch een paar bijhoorlijke hiphopnamen op RW. JPEGmaffia kan wel nog zeker?
Hoe groot acht je de kans dat Will Smith komt?

Sam Fender's new album looks pretty good from what we've heard so far. In fact, Wild Long Lie, his second single, is wonderful and I can't wait to listen to it live, and from what we've seen, on his tour he has started to play Arms Length, a song with a spectacular reception on social media. You can be sure it will be a full crowd. Unless they overlap with some big name singer at the Barn or Klub, which I doubt if the organisers are smart.
Mijn favoriet is voorlopig een B-side van de People Watching single: Tyrants

• Leuk
Waarderingen: Dante en Pommer

Hoe groot acht je de kans dat Will Smith komt?
NUL KOMMA NUL voor Rock Werchter. op do 3 en za 5 juli heeft hij live optredens in Spanje. Voor zondag zou hij totaal niet passen in de line-up net als voor vrijdag. Er is een kans op Lokerse Feesten Op Pukkelpop is enkel zaterdag 16 augustus mogelijk (optredens al vastgelegd op 15 en 17 augustus).
Voor lokerse Feesten zijn alle data behalve 1,3, 5, 7 en 9 augustus mogelijk (headliners Lokerse voor 3 en 5 aug al bekendgemaakt). Meest waarschijnlijk lijken me 4, 6, 8 of 10 augustus voor Lokerse feesten en enkel als headliner.
https://willsmith.com/#tour

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Is dit gelekt? Staat namelijk niet op Spotify, wel echt een goed nummer!
Me and The Dog is ook zo'n B-kant die echt wel goed is. Ik moest er even in komen maar het blijken wel heerlijke nummers. Ik zie het helemaal goedkomen die zaterdag. Waar ik ook nog hoop heb op een co-head/dikke sub.

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread