Rock Werchter 2025

Denk dat de themadagen wel een probleem kunnen zijn voor de combi's. Maar dat is natuurlijk pure speculatie. Ik ben als fan van bruut geweld eigen wel tevreden, zondag wat magertjes maar daar komt vast wat bij op de kleine podia.
Nu bruut geweld is misschien wat erover van mijn kant. Gewoon een alternatief vooral tijdens die zaterdag en zondag. Groepen als Weezer, Biffy Clyro , Franz Ferdinand, Circa Waves, The Sherlocks, The Snuts en Wunderhorse zijn niet meteen bruut geweld , maar wel goede tegenhangers voor de al reeds geplande headliners.

• Leuk
Waarderingen: Pommer en Paddy
Eigenlijk ben ik best tevreden al.

Zowel donderdag (Fontaines, Iggy, Deftones), zaterdag (Raye, Beth, Amenra) als zondag (Olivia, Gracie) al wat dingen die ik niet wil missen. Alleen die vrijdag is voor mijn smaak nog pover (Green Day en Underworld spreken me niet aan, Simple Minds 'best leuk' maar ook niet wow). Dus hoop dat ze vooral die dag opkrikken aan de bovenkant. (En voor die 3 andere mogen er ook nog aansprekende dingen bij, daar niet van ;-)).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik zie bij mijn jongere collega's die eerst voor een donderdagticket wilden gaan dat ze met een blik op het programma een combi overwegen. En dat zijn bepaald geen typische RW-gangers (als die al bestaan).
Een combiticket Lokerse Feesten zal dit jaar wellicht 280 tot 290 Euro kosten. In 2022 kostte zo'n ticket nog 190 Euro, vorig jaar 250 Euro.

wel grappig dat men soms doet alsof alle bands op Lokerse feesten kanshebbers voor Werchter waren geweest
die zitten toch in een heel ander festivalseizoen?
bands als smashing pumkins en gojira bijvoorbeeld touren helemaal niet rond Werchter

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

Users who are viewing this thread