Rock Werchter 2025

Maar dan zouden ze nog geen enkele Barn naam aangekondigd hebben, lijkt me ook niet echt plausibel. Blijf erbij dat ik Iggy in de Barn tegenover LP verwacht. Die gaat anno nu echt niet meer zo laag spelen.
In de huidige constructie staat hij even hoog als in 2016. En toen was hij eigenlijk relevanter met de comebackplaat die Post Pop Depression was.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Maar dan zouden ze nog geen enkele Barn naam aangekondigd hebben, lijkt me ook niet echt plausibel. Blijf erbij dat ik Iggy in de Barn tegenover LP verwacht. Die gaat anno nu echt niet meer zo laag spelen.
Ja we weten dat jij dat hoopt ;)
Zowel Jimmy als Ken hebben al gezegd dat het de bedoeling is dat hij op de Main speelt.

Ja we weten dat jij dat hoopt ;)
Zowel Jimmy als Ken hebben al gezegd dat het de bedoeling is dat hij op de Main speelt.
Heb ik dat gezegd?
Ik denk dat het nog volledig open lag, zal wel afhangen van evt bevestigingen die nog moesten binnen komen.
Ik verwacht in elk geval een andere Barn invulling, meer in mijn andere dagen.

Het hangt ervan af of er een band in het pakket zit die zijn wereldwijde aankondiging heeft uitgesteld. NIN bijvoorbeeld.
Packages change all the time, there’ll be another one at the start of Feb so in all honesty it wouldn’t be a big deal to switch them. (Like last time there were last minute changes too)

Users who are viewing this thread