Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar dan zouden ze nog geen enkele Barn naam aangekondigd hebben, lijkt me ook niet echt plausibel. Blijf erbij dat ik Iggy in de Barn tegenover LP verwacht. Die gaat anno nu echt niet meer zo laag spelen.
Heb ik dat gezegd?
Ik denk dat het nog volledig open lag, zal wel afhangen van evt bevestigingen die nog moesten binnen komen.
Ik verwacht in elk geval een andere Barn invulling, meer in mijn andere dagen.
Packages change all the time, there’ll be another one at the start of Feb so in all honesty it wouldn’t be a big deal to switch them. (Like last time there were last minute changes too)
Graspop zou in dat geval toch een stuk logischer zijn niet? Qua datum, maar ook gezien het feit dat die nog 3 headliners moeten aankondigen. Maar ik kruis mijn vingers met je mee.
Ik zie meer grote open spots op verschillende mainstream festivals dan op de metalfestivals. Neemt niet weg dat GMM de vreemde eend in de bijt kan zijn dan.