Rock Werchter 2025

Hier een insider.
Weezer
Franz Ferdinand.
Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken

:LOL:

ZOnder grap; bovenstaande. Verder is denk ik veel mogelijk maar weten we niets zeker. Bv een London Grammar, Pommelien, Oscar & The Wolf,
Zou Oscar and the Wolf echt nog wel een mogelijkheid zijn? Mocht die komen, zou die dan niet gewoon als headliner hebben gestaan bij deze editie?

Zou Oscar and the Wolf echt nog wel een mogelijkheid zijn? Mocht die komen, zou die dan niet gewoon als headliner hebben gestaan bij deze editie?
Volgens mij plek genoeg op de zaterdag bijvoorbeeld. Die is geen absolute headliner op Werchter. Wel een sub / Barn-head. Maar gedeeld headliner is zeker mogelijk met Sam Fender.
Alleen hoop ik eerder op KOL, London Grammar, Jack White en /of NIN

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
En ook voor donderdag, Linkin Park is niets voor mij.
Dit zou echt een horror clash zijn. Of dan wordt het een ticket voor de Ziggo Dome show voor mij.

Maar lijkt me sowieso dat die dag al meer dan genoeg gitaren bevat, ALS ze er staan dan zou za of zo toch een stuk logischer zijn.

Wat is de kans dat Sex Pistols met Frank Carter komen? Lijkt me een mooie naam voor de vrijdag. Kan ook weer op Lokerse Feesten staan op de punk dag. Voorals nog geen Belgische datum.

• Geweldig
Waarderingen: b_lars
Had al in me hoofd dat sex pistols aangekondigd waren op Graspop maar van mij mogen ze doorkomen naar Rock Werchter alleen zie het echt als een zeer logische graspop boeking.

Wat is de kans dat Sex Pistols met Frank Carter komen? Lijkt me een mooie naam voor de vrijdag. Kan ook weer op Lokerse Feesten staan op de punk dag. Voorals nog geen Belgische datum.
Zou leuk zijn, maar kans lijkt mij klein. Doen we daarvoor Marco van de Heideroosjes met zijn Ode to the Ramones…

• Leuk
Waarderingen: triarc
28 JUNI is de laatste stop van de Noordamerikaanse tournee van Blondshell in Nashville. Lijkt me heel waarschijnlijk dat ze zaterdag 5 of zondag 6 juli haar Europese tournee start in RW met nadien nu al bevestigde live optredens in Mad Cool Madrid (10/7) en Pohoda Festival (12/7).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: frank foert
28 JUNI is de laatste stop van de Noordamerikaanse tournee van Blondshell in Nashville. Lijkt me heel waarschijnlijk dat ze zaterdag 5 of zondag 6 juli haar Europese tournee start in RW met nadien nu al bevestigde live optredens in Mad Cool Madrid (10/7) en Pohoda Festival (12/7).
Doet in september zalen, ik weet niet of dat haar uitsluit?

Doet in september zalen, ik weet niet of dat haar uitsluit?
Haar wereldtourschema is net uit. Denk dat er nog vele lege plekken in juli zullen aangevuld worden met bijkomende festivals die een nieuwe worp namen lanceren. Volgens mij ging ze veel festivals doen in Europa. En de Botanique is geen grote zaal , die zal wel uitverkocht geraken.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Ander meer concreet artikel van vandaag rond festivalplannen Blondshell

'BY Alex HudsonPublished Jan 13, 2025

Blondshell just announced the forthcoming album If You Asked for a Picture, and now pop rock songwriter Sabrina Teitelbaum has booked a 2025 tour in support of the record.

The North American leg of If You Asked for a Tour takes place in the late spring and runs into early summer, with a run of US dates plus two Canadian shows: Toronto on June 16 and Montreal the day after. European festival dates follow in the summer, with a European tour to take place in September.'

Ik neem aan dat ze van plan is om in juli nog veel europese festivaldata bij te voegen. En dat ze in september een beperkte zaaltournee gaat doen in meer kleine zalen (Paradiso , Botanique)

Zou echt een geweldige act zijn maar op welke dag? Donderdag is al stacked, vrijdag lijkt mij dat de laatste 2 acts al bekend zijn en om ze nou preheadliner te maken bij Sam Fender lijkt me niet de beste combi, ook al juich ik het toe. Zondag is het hoofdpodium al zo'n beetje vol en een ik verwachte daar geen hardere acts op het hoofdpodium.

Zou echt een geweldige act zijn maar op welke dag? Donderdag is al stacked, vrijdag lijkt mij dat de laatste 2 acts al bekend zijn en om ze nou preheadliner te maken bij Sam Fender lijkt me niet de beste combi, ook al juich ik het toe. Zondag is het hoofdpodium al zo'n beetje vol en een ik verwachte daar geen hardere acts op het hoofdpodium.
zaterdag barn
dan heb je daar al amenra & NIN en dat is gewoon een mooie dag vertoeven dan

• Leuk
Waarderingen: rw83 en Everyknight

Users who are viewing this thread