Rock Werchter 2025

En nog steeds geen sprake van camping C3. :(

Bericht van 11/12 :
Voor de geïnteresseerden, C3 zal gewoon open gaan. Er is op 14/12 nog een vergadering voor er definitief akkoord gegeven kan worden, maar
daar verwachten ze geen problemen. Geen idee wanneer C3 dan in de verkoop gaat. Zal niet de13e al zijn waarschijnlijk

@triarc : Weet je hier ondertussen al meer over ?

Wij zijn al jaren meer dan tevreden met camping C7. Bij de lokale FC. Wij hebben ook wel eens aan de luxe van Rockvillage/ Hive etc gedacht, maar voor dat geld kunnen we het hele weekend eten en drinken en meer

• Leuk
Waarderingen: SvenH23
Wij zijn al jaren meer dan tevreden met camping C7. Bij de lokale FC. Wij hebben ook wel eens aan de luxe van Rockvillage/ Hive etc gedacht, maar voor dat geld kunnen we het hele weekend eten en drinken en meer
Nu C3 niet lijkt open te gaan overweeg ik ook C7. Maar het lijkt me zo'n pokke-eind lopen !

Waar? Ik zie niks?

e5041e3b9618f49a012f8f8355c59a3f.jpg

• Leuk
Waarderingen: Vicarious en Everyknight
Nu C3 niet lijkt open te gaan overweeg ik ook C7. Maar het lijkt me zo'n pokke-eind lopen !
Het is een stukje lopen. Maar valt altijd wel weer mee moet ik zeggen. Zelf heb ik er geen moeite mee. Als je met gezellige mensen bent, heb je het amper in de gaten. Na zo'n dag hangen op het terrein vind ik het ook altijd een verademing om even lekker door te kunnen stappen

Users who are viewing this thread