Lowlands 2025

Dus we krijgen QOTSA, Tyler, en Charli? Lijkt me wel droom boeking
Mijn nóg dromerige scenario zou Kendrick zijn, maar ook met deze opstelling is het een erg sterke bovenkant. Plak Fontaines eronder en ik beloof plechtig dat ik nergens meer om zal vragen deze editie.

Mijn nóg dromerige scenario zou Kendrick zijn, maar ook met deze opstelling is het een erg sterke bovenkant. Plak Fontaines eronder en ik beloof plechtig dat ik nergens meer om zal vragen deze editie.
Als dat zo zou zijn zou ik terug komen van sabbatical alleen voor deze lineup 😏

Je krijgt de volgende headliners; band die vorig jaar af deed zeggen + een grote hiphop artiest + een enorm snel gegroeide artiest in het afgelopen jaar
Gisteravond stond er in deze post (of verwijdert en een nieuwe gemaakt): QOTSA - Stormzy - Chappell Roan

Zou passen qua tourschema's.

Gisteravond stond er in deze post (of verwijdert en een nieuwe gemaakt): QOTSA - Stormzy - Chappell Roan

Zou passen qua tourschema's.
Lijkt me iets logischer dan Kendrick. Ook geen exuberant duur trio (niet goedkoop natuurlijk).

Chappell is niet eens een jaar in de schijnwerpers, hooguit sub headliner
Øya, Way Out West, Rock en Seine en Primavera Sound zetten Chappell Roan natuurlijk niet voor niets zo hoog. Zie niet echt in hoe en vooral waarom Lowlands daar dan dé uitzondering op zou zijn. Tuurlijk, zou wel mooi als dat niet zo is, maar ik zie dat simpelweg niet gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: Steve, daily en hendrik1
Als ze QOTSA & Eminem hebben dan maakt het mij niet meer uit wie de derde headliner gaat worden en zal ik voor het eerst minstens 2 van de 3 Alpha headliners gaan bekijken op LL.

Maar denk dat de QOTSA - Stormzy - Chappell Roann gok het dichtsbij zit nu.

Ben zelf ook vooral heel erg benieuwd of ze Fontaines D.C. hebben.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en sjoeske
Would be an indoor tour then?
Yes, probably, but the only rumours so far are the ones based on the Go Privilege website report saying “Experience the ultimate in luxury with Go Privilege’s exclusive Eminem Hospitality (17th Oct – 18th Oct 2025, London Venue) options for his soon-to-be-announced London tour.” This was deleted, but is still circulating online. Let's wait for official confirmiation :)

Users who are viewing this thread