Lowlands 2025

Zou NNO weer komen?

Of is 3x op rij een beetje teveel van het goede? In dat geval: wat zou een goed alternatief zijn?

Zou NNO weer komen?

Of is 3x op rij een beetje teveel van het goede? In dat geval: wat zou een goed alternatief zijn?
Hoewel ik het beide keren en vooral de eerste keer heel bijzonder vond en het beide keren een hoogtepunt was van het weekend, vind ik iets anders en misschien kleinschaliger ook wel fijn voor de afwisseling.

Vond Joep Beving in de Bravo ook fijn trouwens in 2019?, dus zoiets is ook meer dan welkom. Als ze bijvoorbeeld de pianist Einaudi op de zondagochtend neerzetten wordt ik ook erg vrolijk, weet alleen niet of zo'n grootheid haalbaar is.

• Leuk
Waarderingen: davadude en WTSGD
Øya, Way Out West, Rock en Seine en Primavera Sound zetten Chappell Roan natuurlijk niet voor niets zo hoog. Zie niet echt in hoe en vooral waarom Lowlands daar dan dé uitzondering op zou zijn. Tuurlijk, zou wel mooi als dat niet zo is, maar ik zie dat simpelweg niet gebeuren.
En toch is Chapell Roan voor mij wel een beetje wazig kwa status. Ik denk dat niemand van mijn Lowlands genoten opspringt als die naam zal vallen. Ik moet zeggen dat ze ook pas op mijn radar kwam toen ze haar show pas cancellede in NL. Op Good Luck Babe na, hoeveel hits ze echt die hier geland zijn? Ik denk dat een spot onder de headliner niet heel erg voor haar zou zijn gevoelsmatig.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
En toch is Chapell Roan voor mij wel een beetje wazig kwa status. Ik denk dat niemand van mijn Lowlands genoten opspringt als die naam zal vallen. Ik moet zeggen dat ze ook pas op mijn radar kwam toen ze haar show pas cancellede in NL. Op Good Luck Babe na, hoeveel hits ze echt die hier geland zijn? Ik denk dat een spot onder de headliner niet heel erg voor haar zou zijn gevoelsmatig.
Oh nee, maar dat denk ik uiteraard ook. Sterker nog, die kwam ook pas op mijn radar toen ze die show aankondigde, dus scheelt niet zoveel van elkaar. Alleen die (haar management) zal wel gewoon één specifieke eis hebben gehad voor dit jaar en als je dat niet kan bieden, staat ze er niet.

Ben zelf ook vooral heel erg benieuwd of ze Fontaines D.C. hebben.
Die gasten staan op elke straathoek van Europa aankomend jaar. Aangezien Lowlands de enige major in Nederland is die nog grote namen moet droppen is dat toch wel een 1+1=2

Die gasten staan op elke straathoek van Europa aankomend jaar. Aangezien Lowlands de enige major in Nederland is die nog grote namen moet droppen is dat toch wel een 1+1=2
Ik verwacht dat ook. Zeker ook omdat als ze op een ander Nederlands festival staan ze denk ik allang waren aangekondigd.

Maar wat zou de ideale positie zijn van Fontaines D.C. op Lowlands? Verwacht ze dan denk ik zelf als subheadliner in de Alpha.

Ik verwacht dat ook. Zeker ook omdat als ze op een ander Nederlands festival staan ze denk ik allang waren aangekondigd.

Maar wat zou de ideale positie zijn van Fontaines D.C. op Lowlands? Verwacht ze dan denk ik zelf als subheadliner in de Alpha.
Moet idd wel sub of bravohead zijn toch.

Bravo headliner zou natuurlijk de droom zijn, Alpha zal het wel worden...
De wens is bij mij ook licht afhankelijk van wat daarna in de Alpha staat. Ik zie Fontaines liever in de Bravo, maar heb ook weinig zin om het halve terrein over te sprinten van de ene must-see naar de andere.

De wens is bij mij ook licht afhankelijk van wat daarna in de Alpha staat. Ik zie Fontaines liever in de Bravo, maar heb ook weinig zin om het halve terrein over te sprinten van de ene must-see naar de andere.
Fontaines -> QOTSA op de Alpha lijkt me een voltreffer om de dag mee af te sluiten. Ik denk trouwens ook dat Fontaines te groot is geworden om comfortabel in de Bravo te staan, tenzij het vreselijk clasht met iets anders tofs.

Het zal misschien te druk zijn, maar ik zou ze persoonlijk wel liever in de Bravo zien. Maar als het niet past is dat niet te doen natuurlijk. Lastig in te schatten.

Over circa 2 weken de eerste namen dan waarschijnlijk. Ben heel nieuwsgierig. De verwachtingen worden hier al lekker opgeschroefd ;-)

Ik zou er niet van schrikken als Fontaines headliner zijn. Romance heeft ze naar de bovenste regionen gebracht. Maar misschien niet per se bij het hart van het LL-publiek (daar waar Goldband en Peggy Gou wonen ;))?

Laatst bewerkt:
Ik zou er niet van schrikken als Fontaines headliner zijn. Romance heeft ze naar de bovenste regionen gebracht. Maar misschien niet per se bij het hart van het LL-publiek (daar waar Goldband en Peggy Gou wonen ;))?
Klopt hoor, zij kunnen die positie ook prima aan. Maar QOTSA en Fontaines zie ik niet beide headlinen op twee verschillende dagen.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Users who are viewing this thread