Graspop Metal Meeting 2025

Goeie vraag. Ik neig naar net niet, voor meer pop-georiënteerde festivals. Maar met hoe veel mensen Volbeat vet vinden en het redelijk toegankelijk is, ga ik ook geen nee zeggen dat ze Pinkpop een keer gaan headliner.

Op Graspop is het een no-brainer met de Co-headliner structuur.
Ondanks heel veel afwijkende meningen hier zou ik ze ook.heel.graag verwelkomen hoor!!!🤘🤘

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Veel headlines lezen iets gelijkaardigs, maar dat is helemaal niet wat Dickinson gezegd heeft. Het is "We're gonna be doing stuff we've never, ever done before, and it'll be a setlist for the ages." Dat kan even goed (en waarschijnlijker zelf) slaan op het decor en de act. Hoe dan ook, ik kijk er naar uit :)

Veel headlines lezen iets gelijkaardigs, maar dat is helemaal niet wat Dickinson gezegd heeft. Het is "We're gonna be doing stuff we've never, ever done before, and it'll be a setlist for the ages." Dat kan even goed (en waarschijnlijker zelf) slaan op het decor en de act. Hoe dan ook, ik kijk er naar uit :)
Hm, dat is inderdaad een stuk vager, maar het zou natuurlijk nog steeds best kunnen, zeker gezien het 'setlist for the ages' gedeelte.
Ik was al op zoek gegaan naar nummers van 1980-1992 die ze (volgens setlist.fm) nog nooit live hebben gespeeld, en was al aan het inluisteren (de klassiekers kennen we toch wel).. 💁‍♂️
Voor de geïnteresseerden en liefhebbers:

1736036271086.png

Ik heb er ook maar gelijk een playlistje van gemaakt (wel in Youtube Music, ik gebruik geen Spotify ;)).

maiden zal wel de 'hits' plus een aantal niet eerder gespeelde nummers doen, verwacht ik.

harris heeft ooit in een interview gezegd dat hij only the good die young graag eens in de setlist wou.
bruce is fan van prodigal son.

onder fans word gespeculeerd dat phantom of the opera en rime of the ancient mariner er in gaan zitten.

27 mei weten we meer :ROFLMAO:

maiden zal wel de 'hits' plus een aantal niet eerder gespeelde nummers doen, verwacht ik.

harris heeft ooit in een interview gezegd dat hij only the good die young graag eens in de setlist wou.
bruce is fan van prodigal son.

onder fans word gespeculeerd dat phantom of the opera en rime of the ancient mariner er in gaan zitten.

27 mei weten we meer p:ROFLMAO:
Only the Good Die Young en Rime of the Ancient Mariner staan wel onder mijn favoriete Maiden nummers dus ik hoop hier ten zeerste op!

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Hm, dat is inderdaad een stuk vager, maar het zou natuurlijk nog steeds best kunnen, zeker gezien het 'setlist for the ages' gedeelte.
Ik was al op zoek gegaan naar nummers van 1980-1992 die ze (volgens setlist.fm) nog nooit live hebben gespeeld, en was al aan het inluisteren (de klassiekers kennen we toch wel).. 💁‍♂️
Voor de geïnteresseerden en liefhebbers:

Bekijk bijlage 12283

Ik heb er ook maar gelijk een playlistje van gemaakt (wel in Youtube Music, ik gebruik geen Spotify ;)).
Geef me dan direct Invaders en Deja-vu. Van de rumours, Phantom of the Opera. Eigenlijk had ik het liever zo gehad: Maiden het eerste album, Slipknot set van hun eerste 9 albums 😉

• Leuk
Waarderingen: Nightrage

Users who are viewing this thread