Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
BREAKING NEWS 😀 :
@Jamel @nikita @Querulante Partij
Grima gaat op Europese tour en komt langs in NL op 23 mei in het Patronaat

Bekijk bijlage 12114ease van

en met wat geluk is één van de supports .... Aquilus. Het lijkt mij wel niet dat ze al deze datums gaan meedoen want bv. voor Fortress zijn ze aangekondigd als UK exclusive.

Bekijk bijlage 12111
Ik ben benieuwd hoe de verdeling van voorprogramma's over de verschillende shows uit gaat pakken inderdaad. In Leipzig zo te zien een pakket van 7 bands, maar dat lijkt me wat veel voor de hele tour? 😅

Ik zie nu dat het Patronaat in de URL alvast verklapt dat Ultar er daar bij zal zijn: https://patronaat.nl/event/grima-ultar-23-05-25/

Hoop wel op Aquilus nog, dat zou voor mij de interessantste naam van het affiche zijn, al moet ik Grima nog wat meer luisteren.
de tour met Aquilus wordt ook bevestigd bij Suldusk maar die hebben het over "in Germany next year. More dates to follow!" terwijl Aquilus het over een "Europese tour" hebben.

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Dr. Hannibal
Een verzachtende factor is ongetwijfeld de aanwezigheid van de Jopenkerk in Haarlem. Dat trekt mij dan weer over de streep

Dat is dus de lokale variant van de Gouverneur :) Ziet er wel mooi uit op de fotos.
Een kerk trekt me zelden over de streep, maar bedankt voor de toelichting Johan, dit soort kerk blijkt dan een uitzondering.
Maar om dat ook op te nemen is het natuurlijk nog vroeger vertrekken op een werkdag.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en johanra

Users who are viewing this thread