Bospop 2019

Danny Vera vervangt the Magpie Salute, vind ik persoonlijk wel een goede vervanger en ik heb hem nog nooit gezien! ?
The Magpie Salute enkel jaren geleden nog op Bospop en was er toen niet helemaal hotel de botel van (terwijl ik wel n Black Crowes fan ben ?)

Op zich geen slechte vervanger Danny Vera, maar ik had toch liever de Magpie Salute gehad. Zijn de afgelopen jaren ook wel gegroeid als band. Danny Vera zie ik op het lokale festival ook nog wel voor niks.

Ik heb echt geen enkel benul welke muziek Danny Vera maakt, vind het zelf een vrij inspiratieloze invulling die veel te hoog op het affiche staat. Gelukkig is het precies na Flogging Molly en dan heb ik meer behoefte aan water, bier en eten na een uur pitten.

Ik heb echt geen enkel benul welke muziek Danny Vera maakt, vind het zelf een vrij inspiratieloze invulling die veel te hoog op het affiche staat. Gelukkig is het precies na Flogging Molly en dan heb ik meer behoefte aan water, bier en eten na een uur pitten.

En om jezelf klaar te maken voor Skunk Anansie. Heb zo'n vermoeden dat dat wel een aardig optreden kan worden.
Voor de rest, zal waarschijnlijk een kwartiertje naar Danny Vera luisteren en daarna precies hetzelfde doen als jij.

The magpie salute was voor mij een van de hoogtepunten 2 jaar geleden toen ze de zaterdag afsloten in de tent.
Heerlijke band. Jammer dat ze er niet bij zijn. Vera is een leuke opvulling. En ook makkelijk voor de organisatie. Lijkt me veel moeilijker om zo laat nog een buitenlandse act vast te leggen. Die tourschema’s zijn allemaal al rond en bij Danny Vera is het denk ik met 1 of 2 telefoontjes wel geregeld.

Vind het ook jammer dat The Salute er niet bij is.... Had ze graag weer eens gezien.. maar ach, voor de rest is het een prima line up weer ! Ik vind het wel jammer dat lachey Doley zo vroeg in het schema zit.. had ze graag in een volle tent gezien maar om 11.30 uur zal dat nog niet zo zijn vrees ik... erg jammer voor deze topmuzikant!! Verder gaan we stilletjes aan de spulletjes bij elkaar zoeken en de caravan straks weer prepareren voor 3 dagen camping... hopelijk gaat het weer ook een beetje meewerken. Ben ook weer benieuwd om alle muziekvrienden op de camping weer te zien, is elk jaar weer gezellig om ze tegen te komen en even bij te kletsen... vrolijke boel altijd,... kan niet wachten!!!

Ik ga voor het eerst een dag naar bospop de vrijdag

Wat kan ik verwachten prijs qua eten drinken en penningen parkeergelegenheid enz

Parkeergelegenheid voldoende. Is goed geregeld.
De prijzen mbt eten en drinken komen overeen met andere festivals. Daar zit bijna geen verschil in volgens mij.

Nog een vraag je hoe zijn hun in het rook beleid qwa vape/elektrisch roken aangezien ik een groter vape model gebruik lees geen accu maar baterij en vloeistof

Nog een vraag je hoe zijn hun in het rook beleid qwa vape/elektrisch roken aangezien ik een groter vape model gebruik lees geen accu maar baterij en vloeistof

Van wat ik kan uitmaken uit de informatie, heb ik het idee dat ze elektrisch roken (of vapen) op een hoop gooien met de sigaretten. Oftewel, dat is verboden.
Zal je waarschijnlijk een weekendje zonder moeten doen. Of je neemt nicotinepleisters mee, werkt ook wel.

Het roken in de Stage Tent en 24 uur tent is natuurlijk verboden, al houd niet iedereen zich daar aan is mijn ervaring.. Buiten op het terrein mag gewoon gerookt worden,. daar worden zelfs sigaretten verkocht!!

Had geen kaartje gekocht maar aangezien ik een kamer heb 5 minuten van de Goffert, toch maar even concert van Phil Collins net (blij verrast, dus) helemaal gekeken/geluisterd. Had zeker niet misstaan op Bospop, buiten dat hij zelf niet meer drumt (wel z'n 18 jarige zoon.. erg gaaf) erg leuke en energieke show. Maarja, mij hoor je zeker niet klagen, onwijs veel zin in Bospop!

Ik denk dat Phil Collins wat te duur zou zijn. Hij speelt ook niet op festivals.

Snow Patrol out, Toto in.

Las het net ook... damn heb geen vrijdagkaartje ? Toto nog nooit gezien.
Volgens mij 'loopt' de vrijdag niet zo goed, via veel sites kun je er nl. tickets voor winnen. Hopelijk lukt het op die manier en anders miss wel te horen vanaf de camping ?

Goeie ruil! Toto is awesome.

Hoop dat de ziekte bij Snow Patrol niets ernstigs is en dat ze snel weer kunnen touren.

Snow Patrol out, Toto in.

Zo dan! Snow Patrol is leuk, maar Toto is wel een niveautje hoger. Helaas kan ik niet, was er graag bij geweest dit jaar. Vooral de zondag is wat mij betreft heel erg sterk.

Geluk bij een ongeluk dit. Had Snow Patrol graag gezien, maar ontzettend blij met Toto als vervanger. Wel vervelend als een headliner zo laat uitvalt, hopen dat het niet ernstig is die medische reden bij Snow Patrol inderdaad...

Oh dit valt mij inderdaad niet tegen! Toto nog nooit gezien en Snow Patrol al vrij veel, prima deal dus. Wel sneu voor de organisatie, voor die act een extra dag gepland.

Jammer van Snow Patrol, had ze graag willen zien en horen. Maar met Toto, die ik in het begin al tipte als een van de headliners, hebben ze misschien nog wel een betere vervanger. Kijk ik ook enorm naar uit

Users who are viewing this thread