BG wrote:
Oké, dankjewel heren! Vind twee bussen per uur ook niet erg veel eigenlijk. Helaas wel de enige optie voor mij om daar te geraken. Ik ga enkel de zondag, hebben jullie nog aanbevelingen voor bands van 1 tot 6 uur? Hoe is het eten eigenlijk geregeld? Beetje ruim aanbod? Mijn referentie is lowlands en BKS.. Is er ook ruimte om te zitten en relaxen? Ga namelijk met mijn ouders, die niet de jongste meer zijn
Het aanbod in eten is voldoende en gevarieerd (van broodje hamburger/worst, kibbeling, broodje gezond, tot wraps ed) maar echt niet te vergelijken met BKS of LL omdat het veel kleinschaliger is. In de 24-uurstent (ligt buiten het festivalterrein) kun je uitsmijters, broodje frikandel/kroket en ook maaltijdsalades krijgen.
Achteraan op het veld bij de eettentjes heb je zitplekken met schaduw. Ik zou zo wie zo een dekentje of iets dergelijks meenemen om op te kunnen zitten/liggen. Er zijn genoeg strategische plekjes waarbij je alles van main (en zelfs de tent) kan meekrijgen. Dan heb je nog Crossroads met hangmatten en relaxplekjes, dit zit echter wel vaak vol.
Ik zou ook zeker Rival Sons en Joe Jackson gaan checken (eigenlijk is de hele zondag goed
)