Bospop 2019

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Ik ben er zaterdag bij, hoop op een piep klein regen buitje tijdens Have You Ever Seen The Rain.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Ik ben er zaterdag bij, hoop op een piep klein regen buitje tijdens Have You Ever Seen The Rain.

Zo’n beetje aan het einde van de set dan :wink:
https://www.setlist.fm/setlist/john-fogerty/2019/dnb-arena-stavanger-norway-3b9144c8.html
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Dat hebben we jaren geleden al eens gehad met Who stop the rain,, in de stromende regen, en mijnheer blies gelijk zijn amp op!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.247
10.717
Indiaantje89 wrote:
Ik ben er zaterdag bij, hoop op een piep klein regen buitje tijdens Have You Ever Seen The Rain.

Zo’n beetje aan het einde van de set dan
1f609.svg

https://www.setlist.fm/setlist/john-fogerty/2019/dnb-arena-stavanger-norway-3b9144c8.html

Man ik heb zin in dit optreden! A la The Dude even lekker meespacen op deze southern rock klassiekers. Paar mooie covers erbij. Set afsluiten met Fortunate Son. Ik kijk er naaruit.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.668
11.542
PJ wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik ben er zaterdag bij, hoop op een piep klein regen buitje tijdens Have You Ever Seen The Rain.


Zo’n beetje aan het einde van de set dan
1f609.svg

https://www.setlist.fm/setlist/john-fogerty/2019/dnb-arena-stavanger-norway-3b9144c8.html

Man ik heb zin in dit optreden! A la The Dude even lekker meespacen op deze southern rock klassiekers. Paar mooie covers erbij. Set afsluiten met Fortunate Son. Ik kijk er naaruit.

Proud Mary mag wat mij betreft ook. Ach, wat maakt het uit? Het wordt sowieso een goed optreden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Sting heeft zijn concert gisteren in Gent gecanceld op doktersadvies :-o
Dit moeten we wel even in de gaten houden.....

https://www.1limburg.nl/bospop-nog-geen-zorgen-over-optreden-sting

https://www.setlist.fm/setlist/sting/2019/de-bijloke-ghent-belgium-639ea693.html
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Nou,.. dat mogen we dan maar hopen, zullen er veel teleurgesteld zijn als dit ook al niet doorgaat... hopelijk is het een storm in n glas water... dit gun je de organisatie ook niet hé ..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
heeft iemand hier intresse in een Festileaks-Bospop-Meeting?

Ik dacht zelf aan zaterdag 15:45 ?

Goed idee?
Wat is een goede plek voor een meeting, voor de merchendise stand tussen hoofdpodium en tent?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.417
3.389
Ja lijkt mij gezellig, tijd en plek is voor mij ook prima. Heb wel mijn Festileaks-loze vriendin mee, maar dat lijkt me niet echt een probleem :lol:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.247
10.717
heeft iemand hier intresse in een Festileaks-Bospop-Meeting?

Ik dacht zelf aan zaterdag 15:45 ?

Goed idee?
Wat is een goede plek voor een meeting, voor de merchendise stand tussen hoofdpodium en tent?

Goed voorstel! Tijdens Jimmy Barnes is ideaal, optreden waar ik toch niet veel aandacht aan wilde schenken. Moet mijn gezelschap dan ergens op een bankje alleen achterlaten maar moet goedkomen.

Voor mij ook mijn eerste keer Bospop dus locatie is mij om het even, tijdstip is in ieder geval goed. Zonder tegenbericht sta ik zaterdag om 15.45 uur bij die merchandisestand. Waarschijnlijk een Graspop 2019 shirt aan :)
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Zal kijken dat ik ook even langs kom wippen, als de oude botten het nog toestaan na 2 heavy nachten at Bospop... maar dat moet lukken... Waarschijnlijk in Brabo of Fireball shirt.. Oh ja.. zal naar alle waarschijnlijkheid ook wel een biertje in de hand hebben...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
plattegrond online...



weinig verschil met vorig jaar.

btw merch is bij het middelste zwarte standje op de plattegrond tussen podium en tent...
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Volgens mij is de ligging van de campercamping wel veranderd zo te zien, het festivalterrein zelf is nagenoeg hetzelfde... wel zou het dit jaar iets groter/ruimer zijn ..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
Sting heeft zijn optreden van vandaag, morgen en overmorgen ook afgezegd… dat wordt wel krap zo..
auw...
dat zou sneu zijn, eerst headliner vrijdag en daarna headliner zondag?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.417
3.389
Ja, erg pijnlijk voor de organisatie.. Denk dat ze daar in Weert nu toch wel langzamerhand contact zullen gaan zoeken met een andere band. ZZ Top heeft 12 juli laatste optreden in Londen, en daarna een maand niks. Echte Bospop-huisband dus dat zou een vervanger kunnen zijn.. Of als we dan mogen dromen, belt hij misschien zijn goede vriend Clapton, nagenoeg kansloos.. Hoop toch dat Sting zich goed genoeg voelt zondag
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.401
5.135
Zou wel wat zijn dat 2 van de 3 headliners cancellen. Want die eerste dag hadden ze vrij duidelijk op Snow Patrol ingericht als je de overige bands bekijkt.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Wel sneu voor de organisatie, maar ja, aan een zanger met stemproblemen heb je ook niet veel... mocht het gecanceld worden hoop ik op n goeie vervanger... dan mogen ze van mij Joe Jackson af laten sluiten en the Moonkings toevoegen... maar of dat mogelijk is....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken