Bospop 2019

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Ik heb inmiddels de nieuwe plattegrond gevonden (staat gewoon op de site :oops: )
Er is iig weer een camping in het verlengde van het festivalterrein, tussen de fietsenstalling en het camperterrein in dus dat komt goed uit!
Het weer belooft ook prima te worden 24-25 gr met een zonnetje en een wolkje, maar er kan nog veel veranderen in 10 dgn...
Heb er iig al veel zin in!
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
@ BG: Ik heb het eens nagevraagd, als de drukte toeneemt rijden de bussen 2x per uur op en neer.. hangt van het aanbod af... vind de laatste rit vanaf het festival naar station wel vroeg, (00.00) dan zou je halverwege de afsluiter al weg moeten.... vreemd!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
@ BG: Ik heb het eens nagevraagd, als de drukte toeneemt rijden de bussen 2x per uur op en neer.. hangt van het aanbod af… vind de laatste rit vanaf het festival naar station wel vroeg, (00.00) dan zou je halverwege de afsluiter al weg moeten…. vreemd!
is ook vreemd, maar dan zou een bus in het vertrekkend verkeer terecht komen en in die drukte meer stil staan dan rijden.
althans dat denk ik dan, dat dat de reden is om de laatste bus dan te laten rijden en zo te laten aansluiten op de laatste trein??

maar ik dacht idd precies hetzelfde
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Oké, dankjewel heren! Vind twee bussen per uur ook niet erg veel eigenlijk. Helaas wel de enige optie voor mij om daar te geraken. Ik ga enkel de zondag, hebben jullie nog aanbevelingen voor bands van 1 tot 6 uur? Hoe is het eten eigenlijk geregeld? Beetje ruim aanbod? Mijn referentie is lowlands en BKS.. Is er ook ruimte om te zitten en relaxen? Ga namelijk met mijn ouders, die niet de jongste meer zijn ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Oké, dankjewel heren! Vind twee bussen per uur ook niet erg veel eigenlijk. Helaas wel de enige optie voor mij om daar te geraken. Ik ga enkel de zondag, hebben jullie nog aanbevelingen voor bands van 1 tot 6 uur? Hoe is het eten eigenlijk geregeld? Beetje ruim aanbod? Mijn referentie is lowlands en BKS.. Is er ook ruimte om te zitten en relaxen? Ga namelijk met mijn ouders, die niet de jongste meer zijn
1f642.svg

The White Buffalo moet je sowieso zien! Prachtige nummers en vorig jaar op Werchter een erg sterk en bevlogen optreden. Mocht je Sons of Anarchy gezien hebben dan is deze nog specialer, schrijver van het slotnummer van de serie. Ik sta er vooraan in ieder geval.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Oké, dankjewel heren! Vind twee bussen per uur ook niet erg veel eigenlijk. Helaas wel de enige optie voor mij om daar te geraken. Ik ga enkel de zondag, hebben jullie nog aanbevelingen voor bands van 1 tot 6 uur? Hoe is het eten eigenlijk geregeld? Beetje ruim aanbod? Mijn referentie is lowlands en BKS.. Is er ook ruimte om te zitten en relaxen? Ga namelijk met mijn ouders, die niet de jongste meer zijn
1f642.svg

Het aanbod in eten is voldoende en gevarieerd (van broodje hamburger/worst, kibbeling, broodje gezond, tot wraps ed) maar echt niet te vergelijken met BKS of LL omdat het veel kleinschaliger is. In de 24-uurstent (ligt buiten het festivalterrein) kun je uitsmijters, broodje frikandel/kroket en ook maaltijdsalades krijgen.
Achteraan op het veld bij de eettentjes heb je zitplekken met schaduw. Ik zou zo wie zo een dekentje of iets dergelijks meenemen om op te kunnen zitten/liggen. Er zijn genoeg strategische plekjes waarbij je alles van main (en zelfs de tent) kan meekrijgen. Dan heb je nog Crossroads met hangmatten en relaxplekjes, dit zit echter wel vaak vol.
Ik zou ook zeker Rival Sons en Joe Jackson gaan checken (eigenlijk is de hele zondag goed :wink: )
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
BG wrote:
Oké, dankjewel heren! Vind twee bussen per uur ook niet erg veel eigenlijk. Helaas wel de enige optie voor mij om daar te geraken. Ik ga enkel de zondag, hebben jullie nog aanbevelingen voor bands van 1 tot 6 uur? Hoe is het eten eigenlijk geregeld? Beetje ruim aanbod? Mijn referentie is lowlands en BKS.. Is er ook ruimte om te zitten en relaxen? Ga namelijk met mijn ouders, die niet de jongste meer zijn
1f642.svg


Het aanbod in eten is voldoende en gevarieerd (van broodje hamburger/worst, kibbeling, broodje gezond, tot wraps ed) maar echt niet te vergelijken met BKS of LL omdat het veel kleinschaliger is. In de 24-uurstent (ligt buiten het festivalterrein) kun je uitsmijters, broodje frikandel/kroket en ook maaltijdsalades krijgen.
Achteraan op het veld bij de eettentjes heb je zitplekken met schaduw. Ik zou zo wie zo een dekentje of iets dergelijks meenemen om op te kunnen zitten/liggen. Er zijn genoeg strategische plekjes waarbij je alles van main (en zelfs de tent) kan meekrijgen. Dan heb je nog Crossroads met hangmatten en relaxplekjes, dit zit echter wel vaak vol.
Ik zou ook zeker Rival Sons en Joe Jackson gaan checken (eigenlijk is de hele zondag goed
1f609.svg
)

Zo... Rival Sons, ja. Dat gaat genieten worden. Wat een goede band is dat. En ja, Joe Jackson blijft natuurlijk een geweldige muzikant. Pas naar een concert van hem geweest en het verbaasde dat hij eigenlijk nog best goed bij stem was.
Chris Robinson Brotherhood is ook geweldig. Hij is de oude zanger van The Black Crowes.
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Vorig jaar op Bospop geweest en vond de 24 uurs tent bij voorkant ingang geweldig lekker eten.
Daar stonden veel picknick tafels en kon je goed zitten.

Oké, dankjewel heren! Vind twee bussen per uur ook niet erg veel eigenlijk. Helaas wel de enige optie voor mij om daar te geraken. Ik ga enkel de zondag, hebben jullie nog aanbevelingen voor bands van 1 tot 6 uur? Hoe is het eten eigenlijk geregeld? Beetje ruim aanbod? Mijn referentie is lowlands en BKS.. Is er ook ruimte om te zitten en relaxen? Ga namelijk met mijn ouders, die niet de jongste meer zijn
1f642.svg
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Het weersvooruitzicht is goed, alleen donderdag en vrijdag kans op n bui.. verder rond de 25* Hopelijk valt het met die regen mee..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Het weersvooruitzicht is goed, alleen donderdag en vrijdag kans op n bui.. verder rond de 25* Hopelijk valt het met die regen mee..
fijn, laatste keren dat ik mijn vrouw mee nam naar een festival was het telkens ponchotime

dus IK HOOP dat het zo blijft met dat zonnetje, anders wil ze straks nooit meer mee :LOL:
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Fireball wrote:
Het weersvooruitzicht is goed, alleen donderdag en vrijdag kans op n bui.. verder rond de 25* Hopelijk valt het met die regen mee..

fijn, laatste keren dat ik mijn vrouw mee nam naar een festival was het telkens ponchotime

dus IK HOOP dat het zo blijft met dat zonnetje, anders wil ze straks nooit meer mee :LOL:

Is dat een ramp?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Nu kunnen ze het weer van morgen de helft van de tijd al niet goed voorspellen, maar vooruitzichten nu zien er niet top uit, zeker die vrijdag..
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Inderdaad niet, hopelijk gaat t meevallen... erg warm hoeft van mij ook niet maar regen is altijd vervelend...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
De laatste jaren is het weer ons altijd enorm goed gezind geweest op Bospop, tot op het hete af zelfs. Hoop dus dat het inderdaad nog een beetje bijdraait de komende dagen. Een los buitje overleven we wel, maar de vrijdag ziet er nu echt niet lekker uit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Vooral donderdag valt er al veel regen. En de vrijdag ziet er ook niet al te best uit...
https://www.weerplaza.nl/nederland/weert/20034/
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
1 regenachtige dag overleven we wel, hopelijk draait het voor de vrijdag nog bij... Campercamping is overigens uitverkocht!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Wordt prima festivalweer als ik het zo zie. 23 graden is voor mij prima, als het veel warmer is ben je overdag toch niet vooruit te branden. Zeker festivaltenten zijn dan amper te doen. Ziet er voor mij prima uit dus.

Begin er ook steeds meer zin in te krijgen, vrijdagochtend gaan we op pad. Hopelijk rond 12 uur de tent opzetten en dan het eerste biertje open.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken