€299,- voor 4 personen, voor 6 weet ik nietweet er iemand hier nog de prijzen van de metal town voor 4 pers?
thanks
GMM does rent out tents on camping inferno you should chek that out when prices are releasedHi everyone, I am planning to do GMM 24' and I am super excited about it. However, I am anxious as well in terms of accommodation. I will be coming from India and it will be my first time coming to Europe as well my first time going to a multi-day fest.
As i will be traveling from India and plan to travel for a month it is not possible to pack camping gears with me, so my questions are:-
1) Is there a possibility of renting out camping gears from nearby or from the organizers directly, if yes, then what are the charges for a single person in both of the cases.
2) As Indian currency is weak when converted to Euros renting out hotel rooms will be pretty expensive for me
3) If I choose to opt for the stay packages from the GMM organizers directly then what are the cost of such stay packages
Thank you very much for your help \m/
Voor wat betreft de huurtent kan ik me alleen maar bij @RubenJS aansluiten. Hebben wij 2 jaar geleden gedaan en qua nachtrust zeker aan te raden.@Valthys mooi vooruitzicht een eerste Graspop! Afgelopen editie was mijn eerste keer Graspop, toen direct mijzelf de relatieve luxe van de inferno camping gegeven. Een 2p tent die al was opgezet. Is mij zo goed bevallen dat ik dit jaar weer naar Graspop ga, icm Inferno en zo'n pre pitched tent. Heb dus nooit op Boneyard gestaan. Ben er wel geweest voor een meeting. Het is prima mogelijk om vanaf Inferno naar boneyard te lopen. Zal niet meer dan 1km 'deur tot deur' zijn. Al kan daar natuurlijk nog een stukje bijkomen op het boneyard terrein.
Wat betreft je vragen:
Inferno is niet saai. Ja het is rustiger, maar ook hier leuke gesprekken gehad met buren en andere inferno gangers.
De eerste nacht lag ik nog wakker van een paar campinggasten die het nodig vonden om tot diep in de nacht diepgaande gesprekken te voeren voor mijn tent. De nachten na een festivaldag ben je zo moe, en is de rest dat ook, dat je hier minder last van hebt. Wel moet ik erbij zeggen dat ik overal last heb van geluid bij het slapen. Slaap dan ook permanent met oordoppen, die ik je zeker kan aanraden. Of je nu voor Boneyard of Inferno kiest.
Wat mij betreft is de Inferno camping het zeker waard. Je vergroot de kans op een goede nachtrust. Die voor mij toch wel belangrijk is om optimaal te kunnen genieten van Graspop. Zoek je meer gezelligheid; je kan gewoon binnen bij Boneyard met een Graspop bandje. Als je er nog niemand kent, dan heb je hier natuurlijk wat minder aan.
Dat gezegd hebbende gaat het overgrote deel van de bezoekers naar de Boneyard, en hebben die ook een onvergetelijke tijd. Je kan dus eigenlijk niet verkeerd kiezen!
Tldr; Wil je een grotere kans op een goede nachtrust, en wil je niet zelf met je tent en matje etc. sleuren? Kies dan Inferno. En neem sowieso oordoppen mee.
Het is een camping, geen strafkamp...Hallo, ik heb een vraag. Kan ik het terrein op elk moment verlaten of moet ik wachten? Ik wil zondag vroeg mijn tent en spullen weer naar mijn auto brengen en dan direct naar huis rijden als de laatste band heeft gespeeld. Is dat mogelijk? Of moet ik wachten tot maandag 8 uur.
Mag enkel als je 5 bonnetjes aan me geeft.Hallo, ik heb een vraag. Kan ik het terrein op elk moment verlaten of moet ik wachten? Ik wil zondag vroeg mijn tent en spullen weer naar mijn auto brengen en dan direct naar huis rijden als de laatste band heeft gespeeld. Is dat mogelijk? Of moet ik wachten tot maandag 8 uur.