Concertaankondigingen

Wil ik wel tegenwerpen dat tegenwoordig al snel het woord festival valt, als er vier bands spelen willen sommige zalen het al een festival noemen. Daar dan weer tegenin: als de naam van de artiest niet in de naam van het evenement staat heb je er in het kader van concertagenda natuurlijk niet heel veel aan.

Clubnachten als Cheeky Monday of Encore vind ik persoonlijk wel weer interessant als de naam van de DJ of een live optredende artiest daarbij wordt genoemd.

Als er bij Melkweg een jaartal tussen haakjes aan het eind van de naam zit, dan is het volgens mij altijd een film in de Melkweg Cinema.

Wil ik wel tegenwerpen dat tegenwoordig al snel het woord festival valt, als er vier bands spelen willen sommige zalen het al een festival noemen. Daar dan weer tegenin: als de naam van de artiest niet in de naam van het evenement staat heb je er in het kader van concertagenda natuurlijk niet heel veel aan.

Clubnachten als Cheeky Monday of Encore vind ik persoonlijk wel weer interessant als de naam van de DJ of een live optredende artiest daarbij wordt genoemd.
ik filter nu op festival, maar check wel wat er uitgefilterd wordt. Niet gelijk die dag meestal, maar na een aantal dagen om te zien waarom dingen gefilterd worden. als er bands zijn gooi ik ze wel weer in de dag lijst.
Als er bij Melkweg een jaartal tussen haakjes aan het eind van de naam zit, dan is het volgens mij altijd een film in de Melkweg Cinema.
ik wou dat ze eens stopten met de naam misbruiken voor andere dingen, maar nu zou het wel handig zijn. als ik er een zie heb ik een voorbeeld en voeg ik hem toe!

Is ook zo, maar daar hebben we natuurlijk een ander topic voor.

ik wou dat ze eens stopten met de naam misbruiken voor andere dingen, maar nu zou het wel handig zijn. als ik er een zie heb ik een voorbeeld en voeg ik hem toe!
Misbruiken? Er zit toch ook gewoon een bioscoop in hetzelfde pand? Voor een voorbeeld hoef je niet zo ver terug, twee documentaires.
Bam Bam: The Sister Nancy Story (2024), Melkweg Amsterdam (€ 11,00) 31 Jan
Lumumba - The Return of a Hero (2023), Melkweg Amsterdam (€ 11,00) 24 Jan

Thx!
Ik had er al een aantal. Meestal post ik eerst en zie dan dingen als pubquiz of schoolfeest erin staan. Voor om eruit te filteren heb ik nu:
"schoolfeest", "Cheeky Monday", "40up", "Diep In De Groef","Bus 12", "pubquiz", "CinemOCCII", "Big Band Marathon", "Glashelder", "Science café","Festival", "jamsessie", "Fiesta Macumba".

en mochten er nog andere in komen die eruit moeten laat het vooral weten. ik let zelf ook wel op, maar meestal pas achteraf
90's now, Zeroos heros, vunzige Deuntjes, Wasserette, only'10s, Motiv, Overdrive, Hush, No Diggity, Mama Africa, 80's Alternative, Soul Power, Pop O Matic, ICONIC zijn ook nog wat nacht concepten

90's now, Zeroos heros, vunzige Deuntjes, Wasserette, only'10s, Motiv, Overdrive, Hush, No Diggity, Mama Africa, 80's Alternative, Soul Power, Pop O Matic, ICONIC zijn ook nog wat nacht concepten
toegevoegd. ga kijken welke aangepast moeten worden :D

Misbruiken? Er zit toch ook gewoon een bioscoop in hetzelfde pand? Voor een voorbeeld hoef je niet zo ver terug, twee documentaires.
ik haal de naam/titel/event op en die naam wordt nogal misbruikt voor andere dingen. niet zo zeer dat een pand een film uitzend, maar dat de naam andere elementen bevat zoals "grote zaal" of "TOER EUROPA" en dat soort dingen Hedon is er bijvoorbeeld erg goed in. overigens bedankt voor de voorbeelden. het jaartal gaat dus over het jaar wanneer de film is uitgekomen... dat is redelijk makkelijk eruit te halen.

Users who are viewing this thread