Best Kept Secret 2023

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
129
128
Waanzinnige show ja van Black Country, New Road. Gaaf om te zien hoeveel ze zijn gegroeid in een jaar. Turbines/Pigs waarschijnlijk gewoon het moment van het festival wat mij betreft.
Dat was magisch. Ook mooi hoe het publiek voor mijn gevoel twee minuten bleef klappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.128
1.326
En spelen ze nu echt niets van hun eerste twee platen ?

Ik ga ze in oktober in een zaal zien en ik weet nog niet of ik best eerst eens naar dat nieuwe livealbum luister, of ik me volledig laat verrassen door nieuw werk.
Any suggestions ?
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
En spelen ze nu echt niets van hun eerste twee platen ?

Ik ga ze in oktober in een zaal zien en ik weet nog niet of ik best eerst eens naar dat nieuwe livealbum luister, of ik me volledig laat verrassen door nieuw werk.
Any suggestions ?
Nope, niks. Dus gewoon het live album luisteren, ze spelen precies die set in precies dezelfde volgorde
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
262
232
En spelen ze nu echt niets van hun eerste twee platen ?

Ik ga ze in oktober in een zaal zien en ik weet nog niet of ik best eerst eens naar dat nieuwe livealbum luister, of ik me volledig laat verrassen door nieuw werk.
Any suggestions ?
Ik zou persoonlijk het eerst eens luisteren, dan weet je tenminste een beetje wat je kan verwachten. Niet iedereen vindt de nieuwe sound zonder Isaac namelijk even leuk. En als je soortgelijke nummers als van FTFT gaat verwachten, kom je al helemaal van een koude kermis thuis. Het blijft geweldige muziek hoor, maar het is wel heel anders.

Volgens mij hebben ze nog geen een keer Isaac materiaal gespeeld. Hopelijk gebeurt dat in de toekomst nog eens. Ik hoop stiekem dat Isaac nog een keer terugkomt maar dan niet als frontman (tenzij die dat zelf wilt natuurlijk, dan graag zelfs haha). Dus een beetje het huidige concept waar ze rouleren qua zang, maar dat ze dus ook een paar oudere nummers kunnen spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Lees de recensie van Dansende Beren over The 1975 eens 😂. Ik heb via de stream gekeken, maar dat "het veld volliep" en "uit de hand van Healy at" klopte natuurlijk allerminst. Als kers op de taart beschrijven ze zelfs dat het tijdens Be My Mistake muisstil was op het terrein, maar zelfs via de TV kon je mensen keihard er doorheen horen praten. Dat Polachek lof ging krijgen stond al vast hoor. Net zoale 3VOOR12 over Oscar straks gewoon positief gaat zijn, idem voor Christine & The Queens
Ik stond vooraan dus kon niet waarnemen tot hoe ver van achteren de mensen stonden. Maar dichtbij het podium was het iig drukker dan later op de avond bij The Chemical Brothers. Je eigen gevoel in hoeverre de rest van het publiek mee is hangt natuurlijk ook voor een behoorlijk deel af van de plek waar je staat.

Bij zo’n groot podium moet ik zelf altijd goed vooraan staan, anders is m’n beleving eigenlijk nooit geweldig.

Hopelijk komt de volledige stream nog online.

Het zal volgens mij geen toeval zijn dat zowel 3voor12 als DB lyrisch waren over 1975 en Caro. Ze hebben beiden een ijzersterke popshow met louter hits.

De mensen die er niet zo enthousiast over zijn zullen waarschijnlijk eerder in het algemeen minder hebben met pop? Die hoef je ook niet tegen te komen bij TDCC of Goldband straks.
 

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Waanzinnige show ja van Black Country, New Road. Gaaf om te zien hoeveel ze zijn gegroeid in een jaar. Turbines/Pigs waarschijnlijk gewoon het moment van het festival wat mij betreft.
Ja, zeker het epische hoogtepunt van een geweldig concert. Worden steeds beter inderdaad
 
  • Geweldig
Waarderingen: Fluxion

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
486
455
Over de drukte bij 1975 en Chem Bros: ik stond bij beide halverwege het strand en daar was het bij Chem Bros veel drukker. Bij 1975 kon je het hek van de barrière bijna helemaal zien, daarachter stond bijna niemand. (Geloof verder best dat het daarvoor juist drukker was bij 1975 hoor)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.903
2.591
Lankum was ook fantastisch net (moet wel zeggen dat ik vooraan stond, weet niet hoe het na rij 10 was gezien alle bandleden op een stoel zaten)
Stond redelijk vooraan tussen een hele groep Ieren en een betere plek had ik me niet kunnen wensen
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Lankum, Terzij de Horde, Young Fathers, Kevin Morby. Toch echt wel een fraaie line up voor de middag/vroege avond.
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
112
179
Dat was magisch. Ook mooi hoe het publiek voor mijn gevoel twee minuten bleef klappen.
Ja, het publiek was behoorlijk enthousiast, ja. Misschien wel het concert van het weekend. Maar dat komt mogelijk ook omdat ik op alle drie de dames verliefd werd. 🤭
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
112
179
Lankum ook erg fijn. Benieuwd of zoiets ook leuk is voor een heel concert (lees: in Paradiso in november)
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
112
179
Ook voor the 1975 is het veld bij de One veel te groot. Als ze de lijn willen doorzetten van een niet headliner-driven festival kunnen ze beter iets anders verzinnen voor die ruimte.
Eerlijk, bij welke artiest staat dat veld nu wel vol? Er is ook gewoon enorm veel ruimte daar. En er zijn genoeg andere dingen te doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken