Best Kept Secret 2023

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
269
172
Young Fathers vanop de eerste rij, voorlopig mijn concert van het jaar! Ik verwacht niet dat Nation of Language morgen nog over die lat geraakt, maar ze mogen natuurlijk altijd proberen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Nee dat niet. Enorm goede setlist. Maar matig en vervelend publiek (heel de dag al). En de band zelf zat er ook zo nu en dan naast, maar alsnog een goede set op opnieuw geen goede festivaldag.
Geen FOMO dan voor mij. Heb me vermaakt met L-Dopa en Big Joanie. Interpol zie ik over een paar jaar wel weer een keer.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.020
4.991
Kijk nu vanaf een afstandje naar O&TW. Vind er geen fuck aan, maar ik hoef ook niet alles leuk te vinden. Veld staat wel vol. Zolang er een dikke 20 bands staan die ik gaaf vind, kan het me echt niet interesserent wat de andere 80 zijn.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. BKS moet het toch vaak hebben van de legendarische shows. Dat kan nooit 100% zijn. Benieuwd hoe Aphex Twin morgen gaat zijn. Dat kan de show van het jaar worden of na 20 minuten een leeg veld (en dan niet vanwege het publiek).
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.698
2.054
Interpol zoals altijd gewoon goed, paar mooie pareltjes in de setlist, maar was ook niet meer dan dat voor mij. BC:NR en Young Fathers staken er voor mij vandaag met kop en schouders bovenuit, het was een goede dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

fred alweer..

Support act
27 jan 2023
814
630
Nee dat niet. Enorm goede setlist. Maar matig en vervelend publiek (heel de dag al). En de band zelf zat er ook zo nu en dan naast, maar alsnog een goede set op opnieuw geen goede festivaldag.
Helemaal eens. Heel veel Pinkpop publiek vandaag, Interpol speelde beetje slordig. Maar potverdorie alle "hits" kwamen langs ❤️❤️

Na Interpol besloten zum hausse te gaan. Het is mooi geweest.

EDIT: Dieptepunt in publiek was een groepje jongeren bijna vooraan die continu door alles heen aan het kakelen was, met als toppunt de twee jongens van de groep die voetbal aan het kijken waren. Ga dan naar de kroeg...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: davadude en liluzi

elo

Headliner
3 dec 2013
5.633
4.745
Zal wel de enige zijn hier op t forum, maar stiekem best genoten van Oscar
In essentie een goede act hoor. Vorig jaar op Pukkelpop onwijs hard genoten. Het was een tijdje overkill, en het is POP. Maar echt, sympathieke gast met dito muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Jaloers op het volk bij Young Marco in de TWO. Klinkt heerlijk op de livestream.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken