Gaming

Ik weet nog niet wat ik er van vind. Ik vind de maps op een enkele na echt niet heel leuk. Spawnpoints zijn écht heel slecht een ttk is insane voor mijn gevoel.

Wat ik ook heel irritant vind, is dat Crossplay altijd aan staat wanneer je de game opnieuw opstart. Misschien een bug oid, maar ik heb nooit gesnapt dat na elke grote update, ze deze weer aan gooien.
Dacht dat de cross play al opgelost was, vind de ttk goed en de spawns is iets wat hopelijk snel opgelost wordt. Ik zou een poging wagen voor de mensen die twijfelen

Ik weet nog niet wat ik er van vind. Ik vind de maps op een enkele na echt niet heel leuk.
Same, ik vind het een leuk spel opzich en vooral de zombies kan ik me eindelijk weer eens iets of wat in vinden.
Ook de Campaign is goed.
Maar inderdaad, de MP maps vind ik ook niet heel leuk, bepaalde maps met bepaalde gamemodes kunnen wel leuk zijn.
Bijvoorbeeld, SnD op Protocol past heel erg goed samen imo. maar deze map met andere gamemodes vind ik dan weer echt niet leuk, noem maar op.

Ugh, wat ziet Dragon Age: The Veilguard er goed uit.

Maar zit middenin Metaphor: ReFantazio en kan me echt niet permitteren er nóg een 100 uur durende RPG bij te nemen...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Is het raar als ik nog nooit van ReFantazio heb gehoord?
Ik ben bijna klaar met de Elden Ring DLC, dus kan wel weer een nieuwe RPG gebruiken :-)
Nee, is helemaal niet raar. Ik ben groot fan van Persona en bij mij was hij in eerste instantie ook onder de radar gevlogen.

Is de nieuwe game van de makers van Persona. Er staan een (gigantisch uitgebreide) demo op PSN en Xbox Live die je savegame meeneemt. Zeer de moeite die even te checken!

Is het raar als ik nog nooit van ReFantazio heb gehoord?
Ik ben bijna klaar met de Elden Ring DLC, dus kan wel weer een nieuwe RPG gebruiken :-)
Als je fan bent van Atlus-Games (Persona, Shin Megami) zeker waard te proberen!

Iemand trouwens al de Nintendo Music-app gecheckt? Ook al is de app nogal onoverzichtelijk leuk dat de officiële OSTs nu goed beschikbaar zijn.

Opnieuw begonnen met Baldur's Gate 3. Nog steeds in Act 1 bezig, maar nu al zoveel andere dialoog en verstopte dingen gevonden die ik de eerste keer niet ben tegen gekomen!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Nee, is helemaal niet raar. Ik ben groot fan van Persona en bij mij was hij in eerste instantie ook onder de radar gevlogen.

Is de nieuwe game van de makers van Persona. Er staan een (gigantisch uitgebreide) demo op PSN en Xbox Live die je savegame meeneemt. Zeer de moeite die even te checken!
Ah top, Persona stond op mijn lijstje om te checken maar nooit aan toegekomen.
Dat een studio zo veel vertrouwen heeft in hun game om een grote demo te lossen is ook een goed teken :-)

Ah top, Persona stond op mijn lijstje om te checken maar nooit aan toegekomen.
Dat een studio zo veel vertrouwen heeft in hun game om een grote demo te lossen is ook een goed teken :-)
Het krijgt ook zeer goede reviews zie ik, mocht dat je over de streep trekken.

Trouwens ook ontzettend veel plezier van de twee F-Zero games die ze nu op Switch Online hebben gegooid, waarvan één voorheen alleen in Japan beschikbaar was. Zalig even te spelen net voor het slapen:

Heb wat movement en ADS settings veranderd in BO6, en het speelt nu echt een stuk lekkerder. Sommige maps kan ik nog steeds niet uitstaan maar er is wel wat beter doorheen te komen nu. Op één of andere manier ook altijd de kutmaps die het vaakst voorbij komen...

Heb wat movement en ADS settings veranderd in BO6, en het speelt nu echt een stuk lekkerder. Sommige maps kan ik nog steeds niet uitstaan maar er is wel wat beter doorheen te komen nu. Op één of andere manier ook altijd de kutmaps die het vaakst voorbij komen...
Als het goed is komt de Nuketown 24/7 playlist er vandaag. Dit gaat al een heleboel stress over de rotmaps verbeteren.

Die crossplay bug is nogsteeds niet verholpen trouwens. Ik betwijfel of het écht een bug is, of omdat ze willen dat je crossplay speelt. Letterlijk naar elke herstart moet je dit uitschakelen.

Derelict vind ik trouwens echt de meest verschrikkelijke van alle. Scud is ook écht verschrikkelijk.

Heb het gisteren gekocht en wat free-for-all gespeeld. Was toch wel jaren geleden dat ik multiplayer heb gedaan, denk BO4 de laatste.

De paar rondjes en maps die ik heb gespeeld tot nu toe waren hier prima geschikt voor op subsonic na, die was wel echt te klein. Eentje rondom een groot huis met tuin en tuinhuisje is nu mijn favoriet. Enkel de spawns soms wat verveled. Ik snap dat ze je bij FFA dichtbij enemies willen spawnen om veel actie te krijgen, maar als de winnende cam een spawncamper is die binnen die 10 seconden 3 verschillende mensen daar krijgt gespawned is er toch wel iets mis. Wanneer iemand ergens wordt neergeschoten bij een spawn, moet die natuurlijk niet gelijk nog een keer worden gebruikt. Hopelijk komt daar nog wel een fix voor :-)

Is niet zo'n leuke game. Vrij eentonig.
Mja. Vond m wel aardig. De stad is mooi gemaakt en wel een fijne sfeer. Gameplay wordt al snel wat repetitief maar is opzich wel leuk. Komt komende maand ook gratis bij psplus. Kan 'm opzich wel aanraden om eens te spelen en het hoofdverhaal door te lopen. Uurtje of 15 verder en dan is het ook wel goed.

Zit helemaal in Ghost of Tsushima, prachtig spel om lekker op een rustig tempo uit te spelen.

Heeft iemand toevallig een idee of Nintendo Switch doorgaans in de aanbieding is tijdens Black Friday?

Mocht iemand tijdens BF nog leuke game aanbiedingen zien, deel het vooral! :)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zit helemaal in Ghost of Tsushima, prachtig spel om lekker op een rustig tempo uit te spelen.

Heeft iemand toevallig een idee of Nintendo Switch doorgaans in de aanbieding is tijdens Black Friday?

Mocht iemand tijdens BF nog leuke game aanbiedingen zien, deel het vooral! :)
Weet het niet uit mijn hoofd, wel dat de prijs sinds kort is gedaald.

Switch 2 komt volgend jaar uit, wellicht ook iets om rekening mee te houden.

Users who are viewing this thread