Nick Cave

Toch wel bijzonder dat ik bij de ingang van het sportpaleis meerdere mensen zie met een bordje: Kaartje gezocht. Terwijl er best wat op ticketswap staan.
Mensen kennen dat niet allemaal lijkt het ja. Die hebben misschien toch meer vertrouwen in een papieren vel?

Mensen kennen dat niet allemaal lijkt het ja. Die hebben misschien toch meer vertrouwen in een papieren vel?
Ik ben op iemand afgelopen uiteindelijk en verteld dat er op Ticketswap nog kaarten stonden en hij kende dat systeem inderdaad niet echt, maar volgens mij heeft hij er uiteindelijk toch eentje via TS gekocht.

Ik ben op iemand afgelopen uiteindelijk en verteld dat er op Ticketswap nog kaarten stonden en hij kende dat systeem inderdaad niet echt, maar volgens mij heeft hij er uiteindelijk toch eentje via TS gekocht.
Weer een mens geholpen in de toekomst. Geweldig systeem

Nogsteeds echt aan het nagenieten van het concert.

Was voor mij de eerste keer sportpaleis en moet zeggen dat het qua aanbod van drinken en eten etc echt een stuk beter geregeld was dan in de Ziggo Dome.

Maar wat mij op viel was dat het veld echt enorm druk was. Ik ben halverwege het concert drinken gaan halen en naar het toilet gegaan en het was bijna niet meer te doen om weer het veld op te komen. Misschien dat ik de truckjes nog niet ken van het Sportpaleis, maar het voelde echt een stuk drukker en voller aan dan een uitverkocht veld bij de Ziggo Dome. Daarnaast is het systeem ook wel ouderwets dat bij het betreden van het veld nog een keer een kaartcheck gedaan moet worden, omdat blijkbaar iedereen in dezelfde hal uitkomt (zowel tribune als veld).

Gisteren waren er naar mijn gevoel wel heel veel tickets geblokkeerd via die via TS verkocht zijn of die al gebruikt waren. Moesten toch behoorlijk wat mensen naar de kassa sturen. Weet niet of het strategie van Ticketmaster is om hun eigen doorverloopplatform te pushen.

Users who are viewing this thread