Nick Cave

Shit jongens, ik probeer m’n fomo te bedwingen maar misschien dat ik er toch nog bij ga proberen te zijn.

Hoe laat startte de show gisteren? Was er geen ID controle? (Ik zal op TicketSwap aangewezen zijn).

Shit jongens, ik probeer m’n fomo te bedwingen maar misschien dat ik er toch nog bij ga proberen te zijn.

Hoe laat startte de show gisteren? Was er geen ID controle? (Ik zal op TicketSwap aangewezen zijn).
Nick Cave begon stipt om 20.30 uur, geen enkele ID controle.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Ik heb enorm genoten gisteren en denk er zelfs over straks nog een keer te gaan, Geluid was subliem, Cave gedreven, geestig, sympathiek en uitstekend bij stem. Ik zat in vak 104 en er werd niet geluld door de mensen om mij heen; het kan dus wel! Geen controles op identiteit bij naar binnen gaan dus ticketswap moet kunnen. (en ga niet te vroeg weg want er waren al veel mensen richting uitgang toen The weeping song als 2e toegift kwam ;)

Ik heb enorm genoten gisteren en denk er zelfs over straks nog een keer te gaan, Geluid was subliem, Cave gedreven, geestig, sympathiek en uitstekend bij stem. Ik zat in vak 104 en er werd niet geluld door de mensen om mij heen; het kan dus wel! Geen controles op identiteit bij naar binnen gaan dus ticketswap moet kunnen. (en ga niet te vroeg weg want er waren al veel mensen richting uitgang toen The weeping song als 2e toegift kwam ;)
Bij zitplaatsen heb ik vaak het geluk gehad dat mensen hun muil houden. Lijkt wel dat mensen automatisch meer gaan lullen zodra ze staan.

• Leuk
Waarderingen: Grunt149
Bijgekomen van gisteren en nu onderweg naar avond 2. Nick cave is een van de weinige als niet de enige artiest die me kan overtuigen om twee avonden op rij naar een concert te gaan

• Leuk
Waarderingen: mattman en Grunt149
Ik heb 2 tickets voor het middenplein op 30 oktober. Voor ons zou het beter zijn mochten we de dag erna kunnen gaan. Iemand interesse voor te wisselen?

Vanwege een veranderde planning in de herfstvakantie kan ik woensdag 30 oktober niet meer gaan. Ik heb een staanplaats. Nog iemand interesse?

• Verdrietig
Waarderingen: Brian
Helaas kunnen wij donderdag niet meer gaan. Nog 2 ticketjes voor het middenplein beschikbaar hier. Mocht iemand interesse hebben stuur dan maar een PB, over de prijs valt uiteraard te onderhandelen.

Ik denk dat als hij juni/juli Europa aandoet dat hij inderdaad ook wel op Primavera had gestaan. Grote kans op Lowlands en Pukkelpop denk ik.

Als vaste Lowlands ganger zou ik dat toejuichen. Maar Nick Cave als Alpha afsluiter zie ik niet echt werken heel eerlijk gezegd, en voor afsluiter Bravo is ie dan weer te groot

Zou hij niet met een losse show ergens kunnen staan, zoals Massive Attack vorig jaar in het spoorpark. Zou dan niet toejuichen trouwens maar is misschien wel een optie

Zou hij niet met een losse show ergens kunnen staan, zoals Massive Attack vorig jaar in het spoorpark. Zou dan niet toejuichen trouwens maar is misschien wel een optie
Op Werchter classic kreeg hij de wei niet vol in 2022 samen met Placebo. Men moest een andere nieuwe vrouwelijke affiche WERCHTER ENCORE met oa Florence and the Machine zelfs begin juni nog overhevelen naar zijn concert op 25 juni 2022 om de wei voller te krijgen. Kan headliner op een festival zijn (twee sportpaleizen is 40.000 plaatsen) maar best te combineren met een sterke co-headliner op een festival als Werchter.

Op Werchter classic kreeg hij de wei niet vol in 2022 samen met Placebo. Men moest een andere nieuwe vrouwelijke affiche WERCHTER ENCORE met oa Florence and the Machine zelfs begin juni nog overhevelen naar zijn concert op 25 juni 2022 om de wei voller te krijgen. Kan headliner op een festival zijn (twee sportpaleizen is 40.000 plaatsen) maar best te combineren met een sterke co-headliner op een festival als Werchter.
Hoe oud zijt gij eigenlijk?😅

Voor de hevige Nick Cave fans (Timmetje, Koekroeck) op het forum hier het bewuste artikel: einde mei 2022 had Werchter Encore 25.000 verkochte tickets en ik vermoed Werchter Classic een gelijkaardig aantal. En dan zijn er mi nog een 10.000 mensen die na de fusie tot Werchter XL een ticket kochten. Voor dezelfde prijs kon de late beslisser immers twee keer zoveel headliners en goede artiesten zien (zowel Main, The Barn en Klub C waren open).
En Nick Cave is een supergoede live artiest, het wordt tijd om hem nog eens in de normale Rock Werchter editie op te nemen mocht hij op tour zijn dan.

Voor de hevige Nick Cave fans (Timmetje, Koekroeck) op het forum hier het bewuste artikel: einde mei 2022 had Werchter Encore 25.000 verkochte tickets en ik vermoed Werchter Classic een gelijkaardig aantal
Maar dat laatste kun je dus niet zomaar vaststellen zonder het zeker te weten.

Van wat ik herinner liep Encore niet goed (ook omdat het programma op Florence na niet heel stevig was) en hebben ze het daarom het Encore programma verplaatst naar Classic.

Edit: Dat staat ook zo ongeveer in de link die je hebt geplaatst:

De extra festivaldag Rock Werchter Encore stond gepland voor zondag 26 juni 2022. Doordat er te weinig tickets zijn verkocht (amper 25.000) wordt de festivaldag gecanceld. Het merendeel van de artiesten die op deze dag gepland stonden, worden verplaatst naar TW Classic.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Everyknight

Users who are viewing this thread