Nick Cave

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.925
3.293

Tel maar na. :p
Hahaha ja ik zie het, maar die aankondiging is denk ik compleet lang mij heen gegaan. Dacht ook dat hij na het annuleren van die Ziggo Shows pas daarna weer op BKS had opgetreden
 

Joss

Dagopener
29 mrt 2023
516
748
Morgen naar de Ziggo Dome. Zin in :) . Na afloop wel kijken hoe we thuis geraken tussen de Ajax en Besiktas supporters.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Het is van lang geleden dat ik zo uit kijk naar een concert als voor Nick Cave & the Bad Seeds morgen. Laatste dagen wat concertregistraties terug gekeken en live blijft het toch een klasse apart.
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.667
1.997
Morgen als ik klaar ben met werk maar eens kijken hoe de prijs dan is. Cave stelt nooit teleur, dus twee dagen achter elkaar kan geen kwaad.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.446
7.438
Zal wel loslopen. Zou bij Taylor Swift ook zo zijn, maar ook daar geen enkele controle
Mijn vrienden werden bij Swift wel gecheckt. Ik kwam later binnen en niet.

Maar bizar zeg, die gezakte prijzen. Ik zat te overwegen ze ook te verkopen maar we gaan nu sowieso die kant op.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
207
492
Stonden die tickets niet op naam? Kreeg deze week nog een mail over jezelf kunnen identificeren bij binnenkomst.
Ze staan op naam, maar via de resale van Ticketmaster heb je daar natuurlijk geen last van. Dan krijg je gewoon een nieuw ticket uitgegeven. Hoe het met de kaartjes op TicketSwap gaat weet ik niet. Er was aangekondigd dat erop gecontroleerd zou worden, maar altijd een verrassing hoe dat in de praktijk uitpakt.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.925
3.293
Lijkt er ook op dat er nog even een paar honderd kaarten via de normale verkoop bij zijn gekomen. Achterste rijen tweede ring zijn allemaal beschikbaar
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.667
1.997
Even vergeten dat Ticketmaster de resale zo vroeg sluit, zag er daar qua prijs een stuk beter uit dan op Ticketswap.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
414
429
Ik heb er zin in! Het wordt voor mij ook de eerste keer ziggo dome. Ik heb zitplaatsen op de 1e rang. Iemand nog tips? Wat zijn de beste kluisjes? Waar is de rij bij de bar het kortste?
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
199
98
Ik heb er zin in! Het wordt voor mij ook de eerste keer ziggo dome. Ik heb zitplaatsen op de 1e rang. Iemand nog tips? Wat zijn de beste kluisjes? Waar is de rij bij de bar het kortste?

De rijen zijn overal lang ;) maar eenmaal op je plek met een drankje in de hand kan het feest beginnen

Nick Cave & co gaan een magische schow neerzetten vanavond ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
311
260
Verschilt per evenement, maar die van vandaag is gesloten en die van morgen niet. Dus ergens tussen 13:22 de dag van te voren en 13:22 op de dag zelf
Doorgaans sluit doorverkoop acht uur voor aanvang van evenement, dus om 12uur. Ik had daarstraks om 11:59 een kaartje voor 33 euro te pakken maar toen ik dit probeerde af te rekenen was het inmiddels 12uur en weg was het ticket 🤷🏼‍♂️
 
  • Verdrietig
Waarderingen: koekebakker

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Steve