Rock Werchter 2025

Maar ik wil zeggen dat die er is voor meer ingetogen, rustigere acts in genre van indie enzo
Ik heb Tom Morello gezien op Graspop main stage, dat kwam maar moeizaam over. Jaar later in de Barn, het is dat Tom Odel door verschuivingen toen plots tegenover Morello stond of ik had een enorm feest gemist in de Barn want ik wou hem dus eerst niet gaan zien.

Die Barn is voor ieder genre ideaal.

Ik heb Tom Morello gezien op Graspop main stage, dat kwam maar moeizaam over. Jaar later in de Barn, het is dat Tom Odel door verschuivingen toen plots tegenover Morello stond of ik had een enorm feest gemist in de Barn want ik wou hem dus eerst niet gaan zien.

Die Barn is voor ieder genre ideaal.
Daar heb je wel een punt maar wil maar zeggen dat de tent het effect van een show kan vergroten en verbeteren

GNR is een gigantische band en ik heb ze live gezien met een stem van Axl Rose die goed was (maar een paar jaar geleden) en dan zijn die fenomenaal. Slash en Duff Mckagan in 1 band is ook gewoon een prachtige combinatie.

Maar goed, die hebben geen plannen voor een tour dus die komen toch niet.
Was op Gmm laatste keer echt niet goed. Deed veel moeite maar god die zen stem is echt op.

Was op Gmm laatste keer echt niet goed. Deed veel moeite maar god die zen stem is echt op.
De keer ervoor trok het ook op niks (denk rond 2019 ip GMM?). Ne keer of 7 van tenue gaan wisselen en telkens een solo van slash... Werd gewoon saai.
.Axl Rose dacht toen volgens mij dat hij een modeshow aan het geven was ipv een rockoptreden. Wei op GMM liep toen ook leeg en optreden van 3 uur is te lang. Dat kan enkel The Boss.

Trans producer of trance producer. Want dat zijn twee verschillende zaken 😄
Ik zou zeggen, zoek haar eens op en make up your mind of er trance in haar werk zit. Is de laatste jaren eerder richting reggaeton gegaan, al bevat dat absoluut niet het gros van haar werk. Best beginnen bij KiCK (I of II).

De keer ervoor trok het ook op niks (denk rond 2019 ip GMM?). Ne keer of 7 van tenue gaan wisselen en telkens een solo van slash... Werd gewoon saai.
.Axl Rose dacht toen volgens mij dat hij een modeshow aan het geven was ipv een rockoptreden. Wei op GMM liep toen ook leeg en optreden van 3 uur is te lang. Dat kan enkel The Boss.

2018 GNR was echt significant beter dan 2023. Nu moet je dat gewoon niet meer willen, op geen enkel festival. Destijds had het prima op Werchter gekund, zeker omdat het net zo’n reünie was

Hebben jullie ook al zoveel zin RW 2026?
Comebacks van Stromae, The Cure en Oasis? En Muse, Metallica en Pearl Jam zijn dan ook lang geleden...
Oogt mooi, maar het voorspel oogt altijd mooier dan de uiteindelijke lineups! Vooral Oasis & The Cure zou ik willen mee pakken in 2026, alhoewel ik Oasis niet per se verwacht op RW26 (maar hopelijk toch wel ergens in België?). En hopelijk al een The xx comeback voor de 2026 festivals

Letterlijk élk lid heeft zich al uitgesproken tegen een mogelijke comeback van de band. Radiohead is niet iets voor binnen dit en 2, 3 jaar, denk ik. Je hebt dat, en het feit, dat via The Smile Yorke en Greenwood een andere uitlaatklep hebben gevonden. Waarom zouden de twee creatieve breinen van RH tot leven wekken als ze momenteel met dit project constant bezig zijn?

Oké even tussendoor.

London Grammar, zet die aub als Barn-Head. Als die geruchten waar zijn is dat een perfect match.
Gisteren een magische show gezien weer van ze in de Ziggo. The Barn is ze op het lijf geschreven,.

Phoee dat was mooi, en goed, en mooier, en nog beter. Genieten.
Toevoeging; het hoogtepunt was echt wel 'Hell to the Liars' altijd al een geweldige plaat geweest. Maar deze live-versie had er zooooveel power achter zitten.

Ik was gisteren bij Linkin Park in Parijs. Als werchter ze op een of andere manier kan strikken, zijn de dagtickets in minuten uitverkocht. Dit was groots. Als Herman dit leest, geef ze een apart evenement met goeie lineup. Gaat verkopen als zoete broodjes.
27 songs in net geen twee uur, dus stevig tempo, niet veel onnodige pauzes. Hit na hit na hit. Als het nieuwe album binnen enkele weken uit komt, zullen er wel nog wat nieuwe songs in de setlist toegevoegd worden neem ik aan. Dan nog is de setlist lang genoeg om alle classics en nieuwe songs te spelen. Band was gewoon echt goed. Emily haar screams, geen commentaar. Een scream van 20 seconden live… wie doet het haar na. Ze is echt sterk vocaal. De eerste show van hun comeback was echt niet representatief voor wat ze kan. Was deze keer geen 360 stage, dus set up die ook voor festivals kan gebruikt worden. Kon er geen opmerkingen over maken. Top avond! Kan het niet anders beschrijven; buiten franse organisatie. 1 wc blok voor de volledige benedenvloer, of 1 klein merch standje binnen voor staanplaatsen om hem dan nog voor de headliner op te doeken, en zo nog wat kleine dingen. Doet niets af van de band, was gewoon top.

Users who are viewing this thread