Rock Werchter 2025

Als we ervan uitgaan dat de organisatoren het momentum tot aan start voorverkoop (22 november) willen vasthouden met nieuwe aankondigingen, dan ligt het voor de hand dat deze week (woensdag?) de derde headliner bekend wordt gemaakt. Volgende week (vrijdag?) de laatste headliner en de week daarop nog een pakketje namen. Spannende tijden...

Noah Khan doing BST on 4th July

And

Deftones, Weezer + High Vis doing Crystal Palace 29th June
Allemaal goede kanshebbers, lijkt me. Ik zie Noah Kahan wel vrij laat op de dag optreden. High VIs kan bij uitzondering op herhaling (op mainstage) na hun geslaagde optreden op the Slope dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: frank foert
Noah Kahan zou inderdaad toch minimaal sub zijn voor Sam Fender lijkt me als je zelf een headline show in Hyde Park doet.
Op dag van en onder Sam is logisch, maar qua bovenkant toch wel erg gewaagd. Objectief gezien zou ik Kahan derde laatste zetten. Maar sinds vorige festivalzomer en met beperkt aantal grote namen lijkt kans me er zeker dat hij sub/co is.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Op dag van en onder Sam is logisch, maar qua bovenkant toch wel erg gewaagd. Objectief gezien zou ik Kahan derde laatste zetten.
Aangezien hij vrijdag in Londen speelt, is zondag een beter passende dag voor Noah Kahan. Dan, afhankelijk van de headliner (Linkin Park?), als sub of derde laatste.

Op dag van en onder Sam is logisch, maar qua bovenkant toch wel erg gewaagd. Objectief gezien zou ik Kahan derde laatste zetten. Maar sinds vorige festivalzomer en met beperkt aantal grote namen lijkt kans me er zeker dat hij sub/co is.
Barnhead tov Linkin Park, lijkt me een goeie, als het dan toch voor zondag zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Als we ervan uitgaan dat de organisatoren het momentum tot aan start voorverkoop (22 november) willen vasthouden met nieuwe aankondigingen, dan ligt het voor de hand dat deze week (woensdag?) de derde headliner bekend wordt gemaakt. Volgende week (vrijdag?) de laatste headliner en de week daarop nog een pakketje namen. Spannende tijden...
Denk 14 november LP, hoop deze week nog een verassende headliner te zien waar we allemaal stijl van achterover slaan. Ben ook benieuwd naar de eerst rij namen voor overdag.

Voor iedereen die het leuk vindt, we hebben dit jaar ook weer een artiesten bio topic. Acts die op de line-up van Rock Werchter komen worden onder de loep genomen voor een verdere kennismaking. Green Day is al aan de beurt geweest, maar als iemand Sam Fender nader wil introduceren, heel erg graag!

Users who are viewing this thread