Rock Werchter 2025

Ik heb een inside-bron waarvan ik het bestaan tot vorige vrijdag niet wist 😂 maar in ieder geval betrouwbaar. Na een eerdere bevestiging van Sam Fender mocht ik nu de bevestiging ontvangen van Linkin Park en - hier minder relevant - Bryan Adams voor T.W. Classic
Volgende week dan linkin Park bekendmaking denk ik? Deze week een popheadliner ala Olivia Rodrigo

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music
I have an inside source that I didn't know existed until last Friday 😂 but is at least reliable. After an earlier confirmation from Sam Fender I now received confirmation from Linkin Park and - less relevant here - Bryan Adams for TW Classic
Well Linkin Park are the headliner I want announced so I'm choosing to believe this is 100% accurate

Out of interest when did they tell you Sam Fender was headlining?

• Haha
Waarderingen: johanra
Zou er een dag komen waarop de gemiddelde persoon zonder Tiktok de helft van het affiche niet kent?
Geen idee of het aan tiktok ligt maar 90%van de pkp affiches is voor mij alvast steeds like: wat wie?
Come On What GIF by MOODMAN

Ik heb een inside-bron waarvan ik het bestaan tot vorige vrijdag niet wist 😂 maar in ieder geval betrouwbaar. Na een eerdere bevestiging van Sam Fender mocht ik nu de bevestiging ontvangen van Linkin Park en - hier minder relevant - Bryan Adams voor T.W. Classic
Kijk hier wordt het interessant.
Onverwachts; nee, maar het zou wel een fijne bevestiging zijn zeg! niks is zeker tot....

TWClassic Bryan Adams is niet spectaculair, maar wel fijn om te weten! Dat zorgt ervoor dat er toch een kans is op bv Pearl Jam op de gewone Werchter ;) OF vergelijkbaar groot artiest.

ook toevallig info over een pop headliner?

Kijk hier wordt het interessant.
Onverwachts; nee, maar het zou wel een fijne bevestiging zijn zeg! niks is zeker tot....

TWClassic Bryan Adams is niet spectaculair, maar wel fijn om te weten! Dat zorgt ervoor dat er toch een kans is op bv Pearl Jam op de gewone Werchter ;) OF vergelijkbaar groot artiest.
Er is momenteel niets dat in de richting van PJ wijst.

• Verdrietig
Waarderingen: PK82
Geen idee of het aan tiktok ligt maar 90%van de pkp affiches is voor mij alvast steeds like: wat wie?
Come On What GIF by MOODMAN
Of die Primavera van volgend jaar, het is dat sommige namen op dit forum eens vernoemd worden maar dat is 1 grote onbekende boel voor mij op een paar namen na.

• Leuk
Waarderingen: Franzzz

Users who are viewing this thread