Rock Werchter 2025

Als Linkin Park inderdaad bevestigd zou worden, dan ligt nog een rock headliner - en alleen Emily Armstrong als vrouw op het headliner podium - minder voor de hand. Dat betekent een neusje voorsprong in de kansberekeningen voor Billie Eilish, Olivia Rodrigo of een verrassing.
Ja, ik reken Sam Fender tot de rockers. Ja, de vierde headliner kan nog steeds een rockend mannengezelschap worden, want het moet allemaal wel beschikbaar zijn.

rapper met een tiktok hit basicaly
Vermoeiend, dit soort comments. Kan er best in komen dat je bepaalde artiesten niet hoeft te hebben, maar dat denigrerende toontje à la 'ik ken het niet, het is bekend van TikTok, dus het zal wel kut zijn', passeert hier ook wel echt iets te vaak. Waarmee ik niets wil zeggen over Central Cee, maar Molchat Doma, MGMT, Beach House zijn zo ook "artiesten met een tiktok hit basicaly". Ook kut? :rolleyes:

Er is momenteel niets dat in de richting van PJ wijst.
Alleen mijn hoopvolle wijsvinger.

Ik suggereer alleen dat Brian Adams op Classic ruimte overlaat voor een 'PJ caliber' act op Werchter. Classic is in mijn ogen gericht op de de grootste artiesten/grote combi's om het veld uit te verkopen. Als Brian daar staat staat PJ er niet, of welke andere grote act dan ook.

Ik zou PJ toejuichen, en ik weet dat het nog stil is daar;) Ik neem ook genoegen met Depeche Mode hoor of pak 'm beet Tool, waar net zo goed niets op een tour wijst. Maar aanvang november mag je nog hopen toch? Het is nog geen februari.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Fender zou ik niet perse meteen als pop omschrijven eigenlijk. Meer wat "alternative" rock.
Maar toch ook een act die duidelijk veel 'rockers' boos gemaakt heeft op de comments. 😅
Toch weer wat 'POP Werchter' opmerkingen gelezen na zijn aankondiging.

Vermoeiend, dit soort comments. Kan er best in komen dat je bepaalde artiesten niet hoeft te hebben, maar dat denigrerende toontje à la 'ik ken het niet, het is bekend van TikTok, dus het zal wel kut zijn', passeert hier ook wel echt iets te vaak. Waarmee ik niets wil zeggen over Central Cee, maar Molchat Doma, MGMT, Beach House zijn zo ook "artiesten met een tiktok hit basicaly". Ook kut? :rolleyes:
idd, maar ik bedoelde er niets slecht mee, Ik bedoelde ermee dat je hem kan kennen van Tiktok

Ik heb in ieder geval nogmaals gepolst of er nog al leaks zijn over bevestigingen, dus fingers crossed 🤞 Al maakt Linkin Park mij sowieso al heel blij!
Als je effectief een bron hebt, dan zou ik er zorgzaam mee om gaan en niet onmiddellijk overbevragen ;-). Ze hebben daar serieuze tentakels in Mechelen als het moet.
LP is geen moeilijke. Maar Bryan Adams, niet als headliner meer, is toch serieuze info mocht dit kloppen.

Central Cee is toch inderdaad een dingetje. Misschien niet ieders zijn ding maar ook al met reden headliner op Les Ardentes. Dus ik treed je hierin bij.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Er zijn genoeg TikTok-famous artiesten die ook gewoon echt goed zijn en voor wie het een mooie brug is geweest naar mooie carrière. Maar die Central Cee is alleen bekend om het eerste zinnetje van dat nummer en het nageaapte achtergrond deuntje.

Er zijn genoeg TikTok-famous artiesten die ook gewoon echt goed zijn en voor wie het een mooie brug is geweest naar mooie carrière. Maar die Central Cee is alleen bekend om het eerste zinnetje van dat nummer en het nageaapte achtergrond deuntje.
Schept het er wel mee tot headliner op eenzelfde editie van Les Ardentes als Kendrick Lamar en Travis Scott. Zal toch wel meer waarde hebben binnen de wereld dan wat je hier voorstelt lijkt me?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en Yerko_music
Achja nummers als 17 going under enz zijn toch gwn popmuziek. Het is niet omdat er een gitaar bij wordt gehaald dat het geen popmuziek is.
Sowieso een debiele term, want R.E.M, Talking Heads, Metallica, Green Day zijn allemaal ook gewoon pop(ulaire)muziek. Elke naam die headliner is op RW valt daar dus onder.

• Leuk
Waarderingen: napril69
Maar toch ook een act die duidelijk veel 'rockers' boos gemaakt heeft op de comments. 😅
Toch weer wat 'POP Werchter' opmerkingen gelezen na zijn aankondiging.

Sommige mannetjes roepen meteen 'POP' op Facebook als het geen AC/DC, Rammstein, Limp Bizkit of één van de andere vijf oude bands is die ze kennen.

Hetzelfde soort mannetjes die bij de Linkin Park aankondiging voorspelbaar gaan roepen op Facebook dat het niet hetzelfde is zonder Chester.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Paddy en Yerko_music
Als Linkin Park inderdaad bevestigd zou worden, dan ligt nog een rock headliner - en alleen Emily Armstrong als vrouw op het headliner podium - minder voor de hand. Dat betekent een neusje voorsprong in de kansberekeningen voor Billie Eilish, Olivia Rodrigo of een verrassing.
Ja, ik reken Sam Fender tot de rockers. Ja, de vierde headliner kan nog steeds een rockend mannengezelschap worden, want het moet allemaal wel beschikbaar zijn.
Zullen we wellicht deze week al meer over weten met dat er verwacht wordt dat Linkin Park pas voor volgende week zal zijn?

Of die Primavera van volgend jaar, het is dat sommige namen op dit forum eens vernoemd worden maar dat is 1 grote onbekende boel voor mij op een paar namen na.
Ik vind het net verfrissend als ik een affiche zie met namen die ik niet ken. Nu heb ik een dik half jaar de tijd om gans die affiche eens te beluisteren en om terug wat pareltjes te ontdekken. Het verrruimt nét uw muzieksmaak/kennis.

Users who are viewing this thread