Nick Cave

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Voor de eerste Ziggo alleen nog losse staanplaatsen op de tweede ring beschikbaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Tweede Sportpaleis ook zo goed als uitverkocht, na een halfuurtje veel moeite om nog tickets te krijgen..
 

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
76
112
Twee data, altijd goed voor een ticketswapje😎
Leuk, maar je kunt de tickets niet doorverkopen... Wel irritant, vooral dat ze nu op vrijdag een nieuwe show hebben aangekondigd. Ik vind vrijdag een veel fijnere dag dan de donderdag. En nu blijkt dat ik mijn kaartje voor donderdag niet kan (door)verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Elphie

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Leuk, maar je kunt de tickets niet doorverkopen... Wel irritant, vooral dat ze nu op vrijdag een nieuwe show hebben aangekondigd. Ik vind vrijdag een veel fijnere dag dan de donderdag. En nu blijkt dat ik mijn kaartje voor donderdag niet kan (door)verkopen.
Tuurlijk wel, je moet bij ticketmaster gewoon geduld hebben. Een week of twee voor het evenement kan je ze normaal doorverkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Zou normaliter al een paar maanden van tevoren kunnen. Ik kan bijvoorbeeld nu mijn kaartjes voor Swift in juli doorverkopen via Ticketmaster.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou normaliter al een paar maanden van tevoren kunnen. Ik kan bijvoorbeeld nu mijn kaartjes voor Swift in juli doorverkopen via Ticketmaster.
Weet je dat zeker? Bij mij staat die optie nog uit.

Edit: Toch niet, doorsturen kan alleen nog niet.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Op verzoek van de artiest kun je ze niet doorverkopen, dat stond er bij verkoop.
Greenhouse Talent zegt toch echt dat het beschikbaar is en, uiteraard, alleen via Ticketmaster zelf. Ze hebben het daar wel over TM als een 'face value platform', wat dan weer een tikkeltje ironisch is.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
109
105
Ja ik zie het in ieder geval bij Ziggo Dome show staan, dus zal toch hopelijk wel hetzelfde gelden voor Sportpaleis.

Ook irritant: in Amsterdam speelt Dry Cleaning het voorprogramma. In Antwerpen moeten we het doen met dat klote Murder Capital.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
652
Ja ik zie het in ieder geval bij Ziggo Dome show staan, dus zal toch hopelijk wel hetzelfde gelden voor Sportpaleis.

Ook irritant: in Amsterdam speelt Dry Cleaning het voorprogramma. In Antwerpen moeten we het doen met dat klote Murder Capital.
Klote Murder Capital? Ik denk dat het merendeel hier op dit forum veel liever Murder Capital wil zien dan Dry Cleaning😅
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Ja ik zie het in ieder geval bij Ziggo Dome show staan, dus zal toch hopelijk wel hetzelfde gelden voor Sportpaleis.

Ook irritant: in Amsterdam speelt Dry Cleaning het voorprogramma. In Antwerpen moeten we het doen met dat klote Murder Capital.
Ruilen?
 

Elphie

Nieuw lid
20 mrt 2024
2
0
Ik heb toch maar kaarten voor beide shows gekocht. Afgelopen weekend stond de doorverkoop optie al open voor de vrijdag en voor de donderdag niet. En nu is doorverkopen voor beide dagen weer uitgezet. Apart, maar het zal later wel weer beschikbaar worden denk ik, omdat Greenhouse aangeeft dat de kaarten via Ticketmaster verkocht kunnen worden.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Klote Murder Capital? Ik denk dat het merendeel hier op dit forum veel liever Murder Capital wil zien dan Dry Cleaning😅
Ik hoor/zie alle die de voorprogramma's graag. Murder Capital is een hele toffe band, maar je moet wel het goede publiek treffen, dat gaat in een arena niet werken ben ik bang. Dry Cleaning zal ook vakkundig doodgeluld worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
76
112
Greenhouse Talent zegt toch echt dat het beschikbaar is en, uiteraard, alleen via Ticketmaster zelf. Ze hebben het daar wel over TM als een 'face value platform', wat dan weer een tikkeltje ironisch is.
Tja, vooralsnog is de optie niet beschikbaar in ieder geval.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken