Alcatraz Open Air 2025

was I prevail trouwens niet als headliner aangekondigd? dit opent de deuren wel voor nog wat moois

Nu ik er 2 minuten langer over nadenk zal die speciale 1995 set van Fear Factory wel Demanufacture in full zijn net zoals op Bloodstock

Het is zo onderhand echt absurd wat er in augustus allemaal tourt aan prachtigs. Kan haast niet anders dan dat Alcatraz weer een ongelooflijk mooi affiche gaat hebben.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Wat een prachtige line up zijn die aan het bouwen daar in Eindhoven damn.
Die zondag is echt fantastisch met Gojira, I prevail en NeO
3 festival weekenden achter elkaar is wat te veel van het goede dus hopelijk komt hier iets van door naar Alcatraz
was I prevail trouwens niet als headliner aangekondigd? dit opent de deuren wel voor nog wat moois
zoals ze het zelf verwoorden hebben ze 6 headliners in 3 dagen, waar I prevail en Mastodon er dus twee van zijn.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
ik heb zo een gevoel dat alcatraz alles uit de kast zal halen om het sold out bordje te kunnen uithangen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Het is toch een uitgelezen kans voor Alcatraz om ook Gojira als headliner te kunnen zetten. Ik hoop dat ze die niet verliezen aan de Lokerse. Maar los daarvan ziet het er alvast zeer veelbelovend uit!

Gojira post net hun tourschema voor zomer 2025 op hun inst, vooralsnog zonder enige beglische datum.
net als Mastodon doen ze Brutal Assault + Bloodstock waar ze beide op de zondag staan. Dus ze kunnen langs Kortrijk passeren. Maar tussen Wacken & Brutal Assault zit ook nog een mooi gaatje voor de Lokerse

Wel jammer dat Gojira en Mastodon juist de twee zijn die het lastigste passen voor Alcatraz, van alle grote namen die in augustus touren. Net de twee die ik het liefste zou willen zien, dus ik overweeg nu bijna ook tickets voor Dynamo te halen. Maar voor de rest zal dat wel weer heel veel overlap met Alcatraz hebben... lastig, lastig. Hopelijk komt Alcatraz gewoon snel met het verlossende woord dat ze in ieder geval Mastodon ook hebben, Gojira missen kan ik nog mee leven omdat ik die vorig jaar nog op Graspop heb gezien natuurlijk.

Het is toch een uitgelezen kans voor Alcatraz om ook Gojira als headliner te kunnen zetten. Ik hoop dat ze die niet verliezen aan de Lokerse. Maar los daarvan ziet het er alvast zeer veelbelovend uit!
Alcatraz heeft al gezegd dat ze Gojira niet hebben.

Users who are viewing this thread