Down the Rabbit Hole 2025

Fontaines heeft dat weekend die grote show in London. Niet heel waarschijnlijk dat ze dat combineren met DTRH. Volgens insiders op het forum zou het gaan tussen BKS en LL en zou LL ermee aan de haal gegaan zijn.
Ik dacht hetzelfde maar ze worden ook genoemd voor RW. Misschien best een kans dat ze dan toch ook op DTRH staan.

Komt er een nieuw album van Wet Leg dan? Want anders wel een magere catalogus voor zo'n hoge spot (al maakt dat tegenwoordig niet veel meer uit).
Om nog even hier op te reageren trouwens, ik denk dat Wet Leg genoeg repertoire hebben voor een sub, vooral op DTRH. Ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken.

Normaal gesproken weten we over drie of vier weken meer.

Zou nu mijn geld zetten op:

Sam Fender - Charli Xcx - Barry Can't Swim
London Grammar - Caribou - Kelly Lee Owens

• Leuk
Waarderingen: KeukenS
Een gokje voor de bovenkant:
Charli xcx
Sam Fender
London Grammer + Jamie xx (combi zoals afgelopen editie)
Mijn gok zou ook zoiets zijn, alhoewel t mij ook niks zou verbazen dat Charli XCX wordt weggekaapt door Lowlands. Dan zou Stormzy opzich niet eens zo'n gekke vervanger zijn?

Mijn gok zou ook zoiets zijn, alhoewel t mij ook niks zou verbazen dat Charli XCX wordt weggekaapt door Lowlands. Dan zou Stormzy opzich niet eens zo'n gekke vervanger zijn?
Persoonlijk zie ik liever Stormzy dan Charli XCX zeker in dit rijtje. Maar we gaan het afwachten. Ben wel blij dat er zo her en der al aankondigingen worden gedaan. Het gaat hierdoor allemaal wel extra leven.

Sam Fender en Fontaines zou werelds zijn, weet niet of het realistisch is.
Sam Fender heeft nog een tegoed openstaan als je t mij vraagt, na zijn laatste afzegging is hij nooit teruggekeerd, dus hopelijk weegt dat mee.
Fontaines heeft met de nieuwe plaat iets in handen waarmee ze een hele gave zomer tegemoet gaan.

Gezien het programma van de laatste jaren op DTRH verwacht ik echter helaas dat ze goedkopere opties pakken :(

Sam Fender heeft nog een tegoed openstaan als je t mij vraagt, na zijn laatste afzegging is hij nooit teruggekeerd, dus hopelijk weegt dat mee.
Fontaines heeft met de nieuwe plaat iets in handen waarmee ze een hele gave zomer tegemoet gaan.

Gezien het programma van de laatste jaren op DTRH verwacht ik echter helaas dat ze goedkopere opties pakken :(
LCD en the National lijken mij duurder dan Sam Fender en Fontaines DC.

Als er een major festival in Nederland is dat de afgelopen jaren wel goed geprogrammeerd heeft is dat in mijn ogen wel DTRH.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Ik heb letterlijk 0 plays van Sam Fender op spotify. De muziek heb ik eigenlijk nooit écht opgepakt. Zo even snel door zijn live registraties heen gegaan op youtube maar ziet er allemaal wel prima uit volgens mij. Snap de headline positie wel. Waarschijnlijk had ik dit wel flink veel beluisterend tussen m'n 15 en 20e jaren.

Ik heb letterlijk 0 plays van Sam Fender op spotify. De muziek heb ik eigenlijk nooit écht opgepakt. Zo even snel door zijn live registraties heen gegaan op youtube maar ziet er allemaal wel prima uit volgens mij. Snap de headline positie wel. Waarschijnlijk had ik dit wel flink veel beluisterend tussen m'n 15 en 20e jaren.
Ik luister het ook werkelijk nooit. Maar toevallig een keer gezien op Lowlands en ik heb me best vermaakt. Was gewoon prima show.

En Parcels? Zou dat een kanshebber zijn dit jaar voor DTRH? Past er qua sfeer goed bij, lijkt me. Vorig jaar stonden ze op BKS. En ze brengen naar verwachting een nieuw album uit binnen enkele maanden.

En Parcels? Zou dat een kanshebber zijn dit jaar voor DTRH? Past er qua sfeer goed bij, lijkt me. Vorig jaar stonden ze op BKS. En ze brengen naar verwachting een nieuw album uit binnen enkele maanden.
Dit jaar op BKS geprobeerd, maar het was een behoorlijk saai optreden...

Users who are viewing this thread