Rock Werchter 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.636
7.764
Omdat je het zo lief vraagt wilde ik je er graag mee verblijden maar ook na verkleinen met een screenshot vind dit gekke forum dat de foto te groot is :(
Thuiszitter to the rescue!

IMG-20240703-WA0006.jpg
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
279
160
Iemand enig idee of de wedstrijd Nederland Turkije ergens uitgezonden wordt op groot scherm, wij staan op A1…
Iemand al iets vernomen hierover toevallig?
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
206
251
Beetje aan de late kant, maar ben me wat gaan verdiepen in The Streets en dat kan toch wel een leuk feestje worden ipv Lenny. Helemaal na het zien van wat beelden van Glastonbury. Wat verwachten jullie, volle bak in Klub C of is deze act vooral populair in het VK?
 

inasw

Playlistbediener
11 jun 2023
13
8
Beetje aan de late kant, maar ben me wat gaan verdiepen in The Streets en dat kan toch wel een leuk feestje worden ipv Lenny. Helemaal na het zien van wat beelden van Glastonbury. Wat verwachten jullie, volle bak in Klub C of is deze act vooral populair in het VK?
Op Pukkelpop in 2019 stond de tent goed vol en gezien het enthousiasme voor Lenny als headliner toch niet zo groot is, denk ik toch dat het ook hier druk zal zijn
 

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
38
18
Beetje aan de late kant, maar ben me wat gaan verdiepen in The Streets en dat kan toch wel een leuk feestje worden ipv Lenny. Helemaal na het zien van wat beelden van Glastonbury. Wat verwachten jullie, volle bak in Klub C of is deze act vooral populair in het VK?
Dat wordt dik feest gok ik ja

Persoonlijk heb ik Lenny al best vaak gezien dus ik denk wel dat ik even de klub C in probeer te raken morgen
 

Bert

Support act
14 nov 2014
895
836
Morgenvroeg vanaf Groningen richting Leuven. Inchecken in ons hotel. De dagelijkse rit met de pendelbus met een vers blikje Jupiler in de hand, de loop richting de het festival, de geur van urine bij de Hive, de muziek, de pintjes, te duur en te weinig eten, de Goose island IPA in de Apero, de broodjes worst op de terugweg naar de bus. Zin in in.
 

lulu

Nieuw lid
3 jul 2024
1
0
Hoi allemaal!
Ik ga dit jaar voor het eerst èn ik ga alleen, wat is een goede tijd om op A1 aan te komen? Ik ben lichtelijke gehandicapt dus hoop niet helemaal achteraan terecht te komen.
Weet iemand of je ook met een bolderkar in de pendelbus mag? Ik heb geen parking ticket meer kunnen krijgen :(
(opvouwbare) bolderkarren mogen op dit moment gewoon mee in de pendelbus vanaf Leuven.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.564
Gisteren was de afzegging pas op de dag zelf. Zo ook eergisteren.
Ook vandaag helaas, als ik het goed zie.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken