Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
448
589
Door de regenval op de parkeerplaatsen ben ik nog een plekje aan het zoeken om de auto een weekendje te stallen, nu maar bij voorkeur in Aarschot. Heeft iemand suggesties waar je die het best neer kan zetten en een parkeerplaats kan reserveren?
Zet de auto bij het station (plek genoeg) en dan kun je met de pendelbus naar het festival terrein.
 

zemperor

Nieuw lid
26 jun 2024
1
0
Hoi, weet iemand of de Parking Hive XL tickets nog beschikbaar komen? Of iemand die eventueel een Parking Hive XL (met woensdag entree) ticket heeft en wil ruilen voor een normale Parking Hive ticket?
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
29
39
Door de regenval op de parkeerplaatsen ben ik nog een plekje aan het zoeken om de auto een weekendje te stallen, nu maar bij voorkeur in Aarschot. Heeft iemand suggesties waar je die het best neer kan zetten en een parkeerplaats kan reserveren?
Op Ticketswap staan verschillende parkeer tickets te koop
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.192
1.217
Mooie route, Everyknight! Ik denk dat ik een groot deel van jouw route zou overnemen als ok er was. Enige: Jane's Addiction én Lenny zien zal moeilijk zijn niet? Stevige overlap daar.
Een halfuur overlap van de twee uur Lenny. Ik ga (normaal gezien toch) voor het volledig optreden van Jane's Addiction, toch de exclusievere naam. Ik zie dat het Pinkpopoptreden volledig op YouTube staat (
), ga dit alleszins nog eens bekijken.

Om een bruggetje te maken: het optreden van Nothing but Thieves op Lollapalooza (opgericht door Perry Farell) Chili staat ook online (
). Dit ga ik ook nog eens bekijken. Ik kom er maar niet in bij Nothing but Thieves, vind het iets heel 'vlak' hebben. Ik lees wel zeer goede dingen op het Pinkpopforum, over 'toekomstige headliner' en dergelijke, dus hopelijk helpt dit filmpje me wat.
 

fillou

Playlistbediener
7 jun 2023
5
7
Ik ook niet. Dus als mensen als Mr Scissorhands en filou volgende keer wat beter zouden willen opletten bij het verlaten van het terrein, dan weten we in elk geval zeker dat Graspop het veel fijnere systeem ook voor de komende jaren kan handhaven.
Goh ja, die beker van vrijdagavond. Ik moet wel zeggen dat de omzet die ik genereerde voor de organisator meer dan ruim voldoende was om het verlies van 1 beker te dekken met de beschikbare marge.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: JP5 en festirock

festirock

Support act
1 dec 2015
934
627
Ik ook niet. Dus als mensen als Mr Scissorhands en filou volgende keer wat beter zouden willen opletten bij het verlaten van het terrein, dan weten we in elk geval zeker dat Graspop het veel fijnere systeem ook voor de komende jaren kan handhaven.
Ach daar zal t systeem niet van afhangen. Kan t moeilijk diefstal noemen als je na een festivalweekend je pintje rustig buiten opdrinkt. Laten leven denk k dan
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
877
790
Ach daar zal t systeem niet van afhangen. Kan t moeilijk diefstal noemen als je na een festivalweekend je pintje rustig buiten opdrinkt. Laten leven denk k dan
Diefstal? Je hebt betaald voor diene beker, zou nog een leuke discussie worden met de security. Kunnen u toch niet tegenhouden omdat je uw betaalde beker naar huis meeneemt?
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
344
270
Ik heb Greta van Fleet nog nooit gezien. De laatste keer op werchter moesten ze afzeggen ivm Covid-geval onder de crew.
Ik hoor en lees altijd heel verschillende verhalen; wannabe Led Zeppelin afdankertjes tot geweldig.
Van hun pinkpop optreden zie ik toch vooral positieve recensies.

ik ben erg benieuwd! Ik verkies ze toch wel boven Nathaniel
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.192
1.217
Ik heb Greta van Fleet nog nooit gezien. De laatste keer op werchter moesten ze afzeggen ivm Covid-geval onder de crew.
Ik hoor en lees altijd heel verschillende verhalen; wannabe Led Zeppelin afdankertjes tot geweldig.
Van hun pinkpop optreden zie ik toch vooral positieve recensies.

ik ben erg benieuwd! Ik verkies ze toch wel boven Nathaniel
Ook nog nooit gezien en absoluut de voorkeur op Nathaniel.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Chiel

Support act
18 jul 2014
941
357
Frankrijk tegen België in de achtste finales van het EK. Nou is Frankrijk ook niet geweldig, maar toch schat ik hen beter in. Dus of we met een kwartfinale met het Belgisch elftal rekening moeten houden tijdens Rock Werchter?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.119
2.304
Laat ons hopen van wel maar ondanks dat die Fransen al evenveel indruk maakten dan wij zie ik het jammer genoeg ook niet meteen gebeuren.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
158
353
Iemand die weet hoe dat cashless systeem werkt als je op verschillende losse dagen met verschillende losse tickets binnenkomt? Houd ik dezelfde QR code wanneer ik op de tweede dag op een ander ticker het terrein op loop? Kan ik de coins die ik voor donderdag heb aangeschaft op zaterdag ook weer gebruiken?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.603
7.646
Iemand die weet hoe dat cashless systeem werkt als je op verschillende losse dagen met verschillende losse tickets binnenkomt? Houd ik dezelfde QR code wanneer ik op de tweede dag op een ander ticker het terrein op loop? Kan ik de coins die ik voor donderdag heb aangeschaft op zaterdag ook weer gebruiken?
Op Graspop kon ik de chip op mijn bandje van zaterdag ook op zondag gebruiken voor de coins. Ik kreeg op zondag wel een nieuw bandje om het terrein op te komen. Dus als je nog coins op je donderdag bandje hebt staan, zorg er dan voor dat je die zaterdag nog om hebt. Of maak je coins donderdag op en zet zaterdag nieuwe coins op je zaterdag bandje.
 

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
45
79
PS, ik heb daarstraks rond 16u parkeertickets combi Blauw 1 kunnen kopen via ticketmaster. Dus de gewone weg. Nadat ik al dagen lang een grijze knop zag was deze plots blauw. Het loont dus de moeite om het in het oog te houden.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.192
1.217
Frankrijk tegen België in de achtste finales van het EK. Nou is Frankrijk ook niet geweldig, maar toch schat ik hen beter in. Dus of we met een kwartfinale met het Belgisch elftal rekening moeten houden tijdens Rock Werchter?
Als België zou doorstoten is hun kwartfinale vrijdag 5 juli om 21 uur. Gelijk met Sum 41, Snow Patrol, Archive en Against the Current dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Gebruikers die dit onderwerp bekijken