<div class="d4p-bbt-quote-title">
Gloeilamp wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Bobbin wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Pim wrote:</div>
Lekker makkelijk weer, alles afkraken. Te veel hetzelfde doen was niet goed, dit ook niet, het begint er toch sterk op te lijken dat wanneer je je hoofd boven het maaiveld steekt je het eigenlijk alleen maar verkeerd kan doen. Geef die gasten een kans om te laten zien wat ze in hun mars hebben eind juni
Ik wil niet al te veel haten, maar als ik ooit nog eens “Mumford & Sons” en “hoofd boven maaiveld uitsteken” samen in één zin hoor, ga ik gillen
Haha +1. Snap ook niet dat je kan zeggen dat ze hun hoofd boven het maaiveld uitsteken na het horen van Believe. Zo kan je ook zeggen dat bands als Kodaline, Coldplay en Kings of Leon dat doen namelijk, Believe heeft verdomd veel weg van een kruising tussen die drie namen. Schrikbarend.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maaiveldcultuur
Heeft niks te maken met of het vernieuwend is of wat dan ook. Ik zeg alleen dat het makkelijk is om van achter je computer te klagen over van alles terwijl je het zelf niet beter kan. Jullie vinden het kut, maar dan is jullie smaak anders, prima dat kan, maar ik hoor ook goede verhalen.