Rock Werchter 2015 - Geruchten

zou het niet kunnen dat op de vrijdag bijvoorbeeld the black keys als sub komen voor munford and sons en erna pharrel?
Als Pharrel voor munford and sons staat, hoop ik dat Fatboy slim als dance act komt (als er dan nog een dance act komt)
Ik vind Fatboy Slim ook erg vet, maar is hij groot genoeg om dance-afsluiter te zijn?

Ik denk niet dat er nog een afsluiter komt op vrijdag, omdat ik denk dat Pharell dat is.
Ik denk ook (absoluut) niet dat the Strokes nog een optie is, zelfde geldt voor Black Keys en Editors (helaas helaas helaas)

Ik zou het heel vet vinden als Tame Impala nog zou komen, maar die zijn pas in augustus in de buurt. Verder natuurlijk het zware werk, zoals de al vaker genoemde Mastodon, BMTH, EODM, Royal Republic enz. Bovendien zou ik Kensington nog wel leuk vinden voor ergens in de middag op de main.

Edit: als ik toch een lading namen ga noemen: Paolo Nutini!

Chvrches komt pas later in Europa denk ik. Staan in Juli nog in Chicago.
grijpt RW waarschijnlijk dus weer naast, jammer

Ik verwacht eigenlijk geen dance afsluiters op de main meer. Op de vrijdag denk ik dat Pharell afsluit en op de zondag misschien nog een naam achter Muse, maar ik denk het niet.

Fatboy Slim is live een dikke tegenvaller hoor. Hij draait niet veel van zijn eigen nummers, of soms zo'n 20 seconden ervan om dan over te gaan tot de commerciële hits van de tijd. Ik heb hem in 2011 gezien, veel van verwacht, maar dat viel dik tegen.

Zo, is het gezeik over het nieuwe nr van M&S voorbij? De een vind het leuk, de andere niet. Smaken verschillen (gelukkig wel)

Ik denk niet dat het hier over smaak gaat, volgens mij kan er objectief over een slechte song gesproken worden. Zo slecht man.

Kaiser Chiefs staan al op Lokerse feesten, zullen vermoedelijk dan niet naar Werchter gaan

EODM, Band of Skulls, Royal Republic, Tame Impala, Catfish and the bottlemen,... zouden allemaal mooie toevoegingen zijn
Future Islands lijkt me toch ook echt een naam die op deze affiche moet staan

maar namen als The Strokes en Black Keys moet je echt niet meer verwachten hoe graag ik die ook nog zou zien

voorlopig nog maar 3 Belgische groepen, daar mogen we zeker nog 3 extra bij rekenen denk ik
The Van Jets lijken me ook een leuke aanvulling

Paul Weller op zondag 28 juni naar Parkpop in Den Haag.
Ook een mogelijke naam voor Werchter ?
Ik hoop het, 1 van mijn jeugdhelden, vooral door het album Stanley Road.

Paul Weller op zondag 28 juni naar Parkpop in Den Haag.
Ook een mogelijke naam voor Werchter ?
Ik hoop het, 1 van mijn jeugdhelden, vooral door het album Stanley Road.

De 26e staat hij op British Summer Time Festival in Londen. Ik hoop het dat hij op Rock Werchter staat, (zaterdag dan bv), maar kans zal klein zijn helaas. Staat ook voor 18 april in de AB gepland en concert nog niet uitverkocht.

<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>
Zo, is het gezeik over het nieuwe nr van M&S voorbij? De een vind het leuk, de andere niet. Smaken verschillen (gelukkig wel)

Ik denk niet dat het hier over smaak gaat, volgens mij kan er objectief over een slechte song gesproken worden. Zo slecht man.

Denk dat het toch eerder jouw smaak + een stukje vooroordeel van de meeste hier betreft. En aan muziek is weinig objectiefs.

John García staat op 26 juni in Tivoli Utrecht, die zie ik graag komen! Ik weet niet of hij al een datum in belgie heeft?!

Kaiser Chiefs staan al op Lokerse feesten, zullen vermoedelijk dan niet naar Werchter gaan

EODM, Band of Skulls, Royal Republic, Tame Impala, Catfish and the bottlemen,… zouden allemaal mooie toevoegingen zijn
Future Islands lijkt me toch ook echt een naam die op deze affiche moet staan

maar namen als The Strokes en Black Keys moet je echt niet meer verwachten hoe graag ik die ook nog zou zien

voorlopig nog maar 3 Belgische groepen, daar mogen we zeker nog 3 extra bij rekenen denk ik
The Van Jets lijken me ook een leuke aanvulling

Magnus of Deus verwacht ik ook wel. Daarnaast kunnen ze eigenlijk Selah Sue ook niet laten gaan nu zij ook een nieuwe plaat heeft.

Deus staat al op 4 andere festivals in België. Ik denk dat die bewust kleinere festivals afgaan en niet op RW, Pukkelpop of Dour staan.

Bij de festival tour van dEUS zouden geen nieuwe data bij komen toch? Eeuwig zonde, heb de greatest hits show nu in Paradiso en afgelopen weekend in verkorte versie op WTWTA gezien en was beide keren knettergoed.

Magnus viel echter vies tegen op WTWTA. Die hoef ik op Werchter niet meer te zien.

Deus staat al op 4 andere festivals in België. Ik denk dat die bewust kleinere festivals afgaan en niet op RW, Pukkelpop of Dour staan.

Klopt, al is Lokerse Feesten niet heel klein ofzo. Maar zie hun, ondanks dat ze al meerdere festivals staan (boeit trouwens in NL helemaal niks ;)), met hun 20-jarig jubileum wel Werchter aandoen

<div class="d4p-bbt-quote-title">Paddy wrote:</div>

Klopt, al is Lokerse Feesten niet heel klein ofzo. Maar zie hun, ondanks dat ze al meerdere festivals staan (boeit trouwens in NL helemaal niks ;)), met hun 20-jarig jubileum wel Werchter aandoen

Hebben al aangekondigd dat er geen Belgische festivaldata meer bijkomen.

Tame Impala heeft net wat tourdata bekend gemaakt (volgens mij), maar er is in ieder geval niet veel veranderd: ze zijn van 8 april tot 7 juni in Amerika, en hun volgende datum is pas 20 augustus, in Portugal. Er zit dus veel tijd tussen; dus ik hoop dat Werchter een optie is...
Ze hebben trouwens een nieuwe single uitgebracht zojuist, is best leuk :)

Users who are viewing this thread