Rock Werchter 2015 - Geruchten

Temples naar Les Ardentes (of was dat al bekend?). Kans op Werchter dus gering, super jammer…

Heb ze vorig jaar een keer op[Pukkelpop gezien. En ik vond ze toen eigenlijk nog vrij saai terwijl dat eerste album best een top plaat is.

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>
Temples naar Les Ardentes (of was dat al bekend?). Kans op Werchter dus gering, super jammer…

Heb ze vorig jaar een keer op[Pukkelpop gezien. En ik vond ze toen eigenlijk nog vrij saai terwijl dat eerste album best een top plaat is.
Dat is dan misschien een kleine pleister op de wond. Is op dit moment één van de weinige bands die ik nog niet live heb gezien, maar wel graag wil zien. The Strokes is er nog zo één, dus helaas ook een gemiste kans.

Eerste post - yay.
Ik hoop alvast nog op Incubus (in 2012 gemist door overlapping met Editors) en Stereophonics (al paar keer gezien, vorige keer op Werchter vond ik ze steengoed!). dEUS voor Mumford & Sons zou ik overigens een prima keuze vinden, lijken me wel daar te passen en volgens mij missen we die dag nog wel een naam van dat kaliber. En ze kunnen zeggen wat ze willen, maar als Werchter ze toch zou willen boeken, denk ik niet dat Barmen en co. zouden weigeren.

Kovacs zelfbevestigd.

WAT? Van alle Nederlandse namen kiezen ze dan eentje die in Belgie nog geen minuut media-aandacht gekregen heeft?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dennis1808 wrote:</div>
Kovacs bevestigd zichzelf net via facebook voor Werchter!

Met Kovacs en Dotan hebben ze wel echt 2 Nederlandse boutnamen geboekt.

Nou... Ik vind Kovacs dan nog wel een naam van kwaliteit. Is in België nog niet bekend (lees: doodgedraaid door StuBru), en geeft ongelooflijk goede optredens. Is al tien maal beter dan Dotan!

Voor de vrijdag van Werchter. Jammer, hoopte dat ze op de donderdag zou komen. Daar moeten nu vooral acts komen die mij niet aantrekken.

2 piepkleine zelfbevestigingen dus die waarschijnlijk beide een tent zullen openen.

Eerste post – yay.
Ik hoop alvast nog op Incubus (in 2012 gemist door overlapping met Editors) en Stereophonics (al paar keer gezien, vorige keer op Werchter vond ik ze steengoed!). dEUS voor Mumford & Sons zou ik overigens een prima keuze vinden, lijken me wel daar te passen en volgens mij missen we die dag nog wel een naam van dat kaliber. En ze kunnen zeggen wat ze willen, maar als Werchter ze toch zou willen boeken, denk ik niet dat Barmen en co. zouden weigeren.

Ik hoop ook nog op zulke namen, want als ik hoor dat Kovacs en dergelijke namen nog in aantocht zijn...
Vele groepen die niet mijn smaak zijn dit jaar. Hopelijk brengen de laatste namen toch ook nog een beetje redding om een ganse dag te kunnen vullen met muziek waar ik naar uit kijk.

Namen zoals Future Islands, Eagles of Death Metal,... zal ik ook al maar niet te veel meer op hopen. Misschien nog een deftige naam van dat kaliber maar meer duidelijk niet. Zou wel teleurstellend zijn.

Voor de vrijdag van Werchter. Jammer, hoopte dat ze op de donderdag zou komen. Daar moeten nu vooral acts komen die mij niet aantrekken.

kak, ook dat nog... donderdag was beter geweest
voor vrijdag hoop ik toch nog op wat betere namen

Tja, die vrijdag ziet er nog steeds niet echt wow uit, zeker niet voor mij... Zowel Pharrell als Mumford kunnen wat mij betreft een flink eind ophoepelen en Alt-J vind ik wel een prettig groepje maar ook niet veel meer. Op die dag staat niets om de hele dag naartoe te leven voor mij en da's nog nooit gebeurd denk ik. Balthazar en Death Cab for Cutie zijn de enige waar ik min of meer geïnteresseerd ben. Dat zegt veel.

Ik hoop dat ze tenminste nog iets moois programmeren voor die Mumfords op de main... Eens iets met een carrière die langer is dan 5jaar graag. :) Modest Mouse, dat moet toch echt nog lukken. En verdomme eindelijk eens Eagles of Death metal inderdaad.

Wat betreft die andere dagen: top.

Tja, die vrijdag ziet er nog steeds niet echt wow uit, zeker niet voor mij… Zowel Pharrell als Mumford kunnen wat mij betreft een flink eind ophoepelen en Alt-J vind ik wel een prettig groepje maar ook niet veel meer. Op die dag staat niets om de hele dag naartoe te leven voor mij en da’s nog nooit gebeurd denk ik. Balthazar en Death Cab for Cutie zijn de enige waar ik min of meer geïnteresseerd ben. Dat zegt veel.

Ik hoop dat ze tenminste nog iets moois programmeren voor die Mumfords op de main… Eens iets met een carrière die langer is dan 5jaar graag.
icon_smile.gif
Modest Mouse, dat moet toch echt nog lukken. En verdomme eindelijk eens Eagles of Death metal inderdaad.

Wat betreft die andere dagen: top.

ik deel de mening, moest Eagles of Death Metal al komen zal het niet op vrijdag zijn
als ik me niet vergis spelen ze dan nog in Denemarken

dus dat zou al voor zaterdag of zondag zijn

Is inderdaad vooral de vrijdag die er behoorlijk zielig bij ligt momenteel. Werkelijk NIETS dat mij écht boeit. Death cab for cutie, Archive en Alt-J zijn het enige die me ietwat aanspreekt, maar ook niet in die mate dat ik verlang om ze te zien. Heb ik nog nooit gehad... dat wordt dan lekker een dagje tussen de 2 tenten liggen slapen (of in één van de tenten als 't regent).

Hmm, voor mij persoonlijk is de vrijdag met Roisin Murphy, Alt-J, Ben Howard (mits in een tent), Death Cab for Cutie, Balthazar, Archive en FKA Twigs zo slecht nog niet. Van mij mag er op zaterdag nog wel wat moois bij. Alleen Damien Rice, Royal Blood en The War on Drugs boeien me echt.

Ik vind vrijdag net een sterke dag. Ik was de persoon die hier enkele maanden geleden klaagde dat Werchter te weinig kwalitatieve namen in de breedte boekte. Wel, met Roisin Murphy, Alt-J, DCFC, Balthazar, FKA Twigs, Archive, Ibeyi, The Cat Empire en BBNG staan er aardig wat kwalitatief sterke namen die dag. En aangezien de tenten niet overlappen ga ik ze waarschijnlijk nog allemaal kunnen zien ook.

Voor mij persoonlijk is zondag het zwakste. Veel namen die je na 1 keer wel gezien hebt (Die Antwoord, Counting Crows) of die gewoon te hoog staan in verhouding tot hun populariteit (Kasabian, Alabama Shakes). The Script en Jessie J zijn dan nog gewoon kut ook.

Ik vind vrijdag net een sterke dag. Ik was de persoon die hier enkele maanden geleden klaagde dat Werchter te weinig kwalitatieve namen in de breedte boekte. Wel, met Roisin Murphy, Alt-J, DCFC, Balthazar, FKA Twigs, Archive, Ibeyi, The Cat Empire en BBNG staan er aardig wat kwalitatief sterke namen die dag. En aangezien de tenten niet overlappen ga ik ze waarschijnlijk nog allemaal kunnen zien ook.

Voor mij persoonlijk is zondag het zwakste. Veel namen die je na 1 keer wel gezien hebt (Die Antwoord, Counting Crows) of die gewoon te hoog staan in verhouding tot hun populariteit (Kasabian, Alabama Shakes). The Script en Jessie J zijn dan nog gewoon kut ook.

Jup, hier kan ik me helemaal bij aansluiten. Op vrijdag is het headlinerduo misschien niet zo sterk (Mumford en Pharrell), maar daar staan gewoon Of Monsters and Men, Death Cab For Cutie, FKA Twigs, Archive en BadBadNotGood onder. Prima dag. De zaterdag en zondag zijn dan toch een stuk zwakker.

Mag ik je Ben Harper en zijn criminelen toch aanraden? Als je die nog niet kent stel ik voor om Ben Harper Live on Mars volledig te beluisteren (staat ook op Spotify). Zeer sterk. Maar ik vrees dat je die ook onder het label 'te hoog voor hun populariteit in België' kan zetten. Mag verandering in komen, beter laat dan nooit.

Zondag is in de breedte gezien inderdaad de zwakste dag, maar persoonlijk ben ik grote fan van Kasabian. Ook Muse, The Vaccines, Fink en Gabriel Rios wil ik graag zien. Dus met wat meeval kan ik die dag 5 groepen zien die ik met vol enthousiasme ga bekijken. Maar voor de rest is die dag echt zwak. The Script en Jessie J zijn ook totaal mijn ding niet. Op die dag mag gerust ook nog wat kwaliteit bijkomen.

Zondag is in de breedte gezien inderdaad de zwakste dag, maar persoonlijk ben ik grote fan van Kasabian. Ook Muse, The Vaccines, Fink en Gabriel Rios wil ik graag zien. Dus met wat meeval kan ik die dag 5 groepen zien die ik met vol enthousiasme ga bekijken. Maar voor de rest is die dag echt zwak. The Script en Jessie J zijn ook totaal mijn ding niet. Op die dag mag gerust ook nog wat kwaliteit bijkomen.

Sluit ik me bij aan, ik ben ook fan van Muse, Kasabian enzvoorts maar Jessie J .. kom op .. die moet gewoon Bang Bang van het podium geveegd worden. Ik zie daar nog graag iets bij komen als bijvoorbeeld Dropkick Murphys (zoiets niet letterlijk want die hebben er ook al vaak gestaan, maar gewoon schreeuw rock haha)

Users who are viewing this thread