Rock Werchter 2015 - Geruchten

Zever! Dit heeft alles met persoonlijke smaak te maken, zo vind ikzelf de zondag de betere dag me werchterwaardige namen en stelt vrijdag naar mijn mening niet veel voor. Is een beetje waar je zelf vaak naar luistert

Jessie J als afsluiter in een tent, gelijktijdig met Muse en dan heeft niemand er last van :)
Ik begrijp overigens niet dat The Script om te beginnen op de affiche staat, er bovendien alwéér staat, en dan nog zo hoog... verschrikkelijk!

Zever! Dit heeft alles met persoonlijke smaak te maken, zo vind ikzelf de zondag de betere dag me werchterwaardige namen en stelt vrijdag naar mijn mening niet veel voor. Is een beetje waar je zelf vaak naar luistert

Dat is zeker een persoonlijke smaak, daar valt niet over te praten. Maar ik vind het geen slechte dag, dat bedoelde ik.. maar ik vind wel dat er nog wat mist... op alle dagen trouwens hoor.

Jessie J als afsluiter in een tent, gelijktijdig met Muse en dan heeft niemand er last van :)
Ik begrijp overigens niet dat The Script om te beginnen op de affiche staat, er bovendien alwéér staat, en dan nog zo hoog… verschrikkelijk!

Welkom nog! En dat is een goede oplossing inderdaad! En The Script.. tja... brengt mss wel leuke knappe vrouwen met zich mee.. maar dat is ook alles...

<div class="d4p-bbt-quote-title">Rock Torhout wrote:</div>
Jessie J als afsluiter in een tent, gelijktijdig met Muse en dan heeft niemand er last van
icon_smile.gif

Ik begrijp overigens niet dat The Script om te beginnen op de affiche staat, er bovendien alwéér staat, en dan nog zo hoog… verschrikkelijk!

Welkom nog! En dat is een goede oplossing inderdaad! En The Script.. tja… brengt mss wel leuke knappe vrouwen met zich mee.. maar dat is ook alles…

Als je van jonge meisjes houdt wel... :P

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Rock Torhout wrote:</div>
Jessie J als afsluiter in een tent, gelijktijdig met Muse en dan heeft niemand er last van
icon_smile.gif

Welkom nog! En dat is een goede oplossing inderdaad! En The Script.. tja… brengt mss wel leuke knappe vrouwen met zich mee.. maar dat is ook alles…

Als je van jonge meisjes houdt wel…
icon_razz.gif

Van die schreeuwerige 16-jarige grietjes, eerder meiden als de pest lijkt me :) Ik mis dit jaar vooral stevige namen. Misschien biedt Pukkelpop op dat vlak wel soelaas dit jaar.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonske122 wrote:</div>

Dat is zeker een persoonlijke smaak, daar valt niet over te praten. Maar ik vind het geen slechte dag, dat bedoelde ik.. maar ik vind wel dat er nog wat mist… op alle dagen trouwens hoor.

Minderjarigen hé. :p

Leuke knappe vrouwen? Bij The Script vind je enkel gillende bakvissen met buitenboordbeugels. Altijd leuk om het over die fans te hebben. Mochten er hier nog mensen zijn die zin hebben in een knoertharde moshpit bij The Man Who Can't Be Moved of If You Could See Me Now: zoek mij maar op en ik sluit me aan!

Zonder grappen: The Script is natuurlijk een logische boeking en er zal ongetwijfeld veel volk op af komen. Ik hoop dat er gelijktijdig iets moois in een van de tenten speelt.

Ik weet dat het misschien niet de meestgewilde groep is voor de meesten in dit forum.
Maar denken jullie dat kensington miss nog komt naar werchter? :)

Tja, die vrijdag ziet er nog steeds niet echt wow uit, zeker niet voor mij… Zowel Pharrell als Mumford kunnen wat mij betreft een flink eind ophoepelen en Alt-J vind ik wel een prettig groepje maar ook niet veel meer. Op die dag staat niets om de hele dag naartoe te leven voor mij en da’s nog nooit gebeurd denk ik. Balthazar en Death Cab for Cutie zijn de enige waar ik min of meer geïnteresseerd ben. Dat zegt veel.

Ik hoop dat ze tenminste nog iets moois programmeren voor die Mumfords op de main… Eens iets met een carrière die langer is dan 5jaar graag.
icon_smile.gif
Modest Mouse, dat moet toch echt nog lukken. En verdomme eindelijk eens Eagles of Death metal inderdaad.

Wat betreft die andere dagen: top.

Zowel Pharell als M&S hebben een carrière langer dan 5 jaar. Dus dat scheelt weer. :wink:

Leuke knappe vrouwen? Bij The Script vind je enkel gillende bakvissen met buitenboordbeugels. Altijd leuk om het over die fans te hebben. Mochten er hier nog mensen zijn die zin hebben in een knoertharde moshpit bij The Man Who Can’t Be Moved of If You Could See Me Now: zoek mij maar op en ik sluit me aan!

Dit lijkt mij een geniaal plan :D

death from above 1979 kende ik nog niet en eens gecheckt
zo'n namen mogen gerust nog op werchter staan, daar is momenteel naar mijn mening een gebrek aan
beetje rock kan geen kwaad denk ik op rock werchter

Die nieuwe song van Muse doet me wel heel erg hard verlangen naar hun show! Stukken beter dan wat we op The 2nd Law te horen kregen :-)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Leuke knappe vrouwen? Bij The Script vind je enkel gillende bakvissen met buitenboordbeugels. Altijd leuk om het over die fans te hebben. Mochten er hier nog mensen zijn die zin hebben in een knoertharde moshpit bij The Man Who Can’t Be Moved of If You Could See Me Now: zoek mij maar op en ik sluit me aan!

Dit lijkt mij een geniaal plan
icon_biggrin.gif

Hahah ik doe sowieso mee

Overigens zijn die concertjes van Kodaline, Keane, The Script enzo altijd mede door het publiek wel leuk hoor heheh ^^ (^.^) :^)

Disclosure nu ook naar Opener. Als ze naar Werchter zouden komen: zijn die niet te groot voor Barn of KluB C? Ik denk het wel, maar tegenover Muse of Foo Fighters zou nog wel kunnen, om het volk wat te spreiden.

Disclosure nu ook naar Opener. Als ze naar Werchter zouden komen: zijn die niet te groot voor Barn of KluB C? Ik denk het wel, maar tegenover Muse of Foo Fighters zou nog wel kunnen, om het volk wat te spreiden.

Perfecte dagafsluiter voor vrijdag lijkt me! Ik denk persoonlijk dat Disclosure prima een mainstage kan hebben. Te groot voor Barn of Klub C zijn ze daarentegen ook niet, ik hoop op een plek op de main! Of wacht, eerst überhaupt hopen dat ze komen ;)

Morgen wordt alvast een leuke dag voor de Belgische festivals:

- Nieuwe namen RW
- Nieuwe namen Cactusfestival (waaronder 1 of 2 headliners)
- Vermoedelijk nieuwe namen Les Ardentes (vandaag Temples self-confirmed, maar nog geen bevestiging op festivalsite), en die ontbreken ook nog 2 headliners

– Nieuwe namen RW
– Nieuwe namen Cactusfestival (waaronder 1 of 2 headliners)
– Vermoedelijk nieuwe namen Les Ardentes (vandaag Temples self-confirmed, maar nog geen bevestiging op festivalsite), en die ontbreken ook nog 2 headliners

Mooi. Misschien ook een aankondiging van Pukkelpop waarin ze een namenaankondiging aankondigen?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

– Nieuwe namen RW
– Nieuwe namen Cactusfestival (waaronder 1 of 2 headliners)
– Vermoedelijk nieuwe namen Les Ardentes (vandaag Temples self-confirmed, maar nog geen bevestiging op festivalsite), en die ontbreken ook nog 2 headliners

Mooi. Misschien ook een aankondiging van Pukkelpop waarin ze een namenaankondiging aankondigen?

Lijkt me plausibel ja. Indien Les Ardentes ook met namen komt hebben alle juli-concurrenten van Pukkelpop deze week namen gelost. Kunnen ze een weekje achterover leunen terwijl Pukkelpop de aandacht opeist.

Edit: ik lees net dat er morgenochtend inderdaad (rock)namen voor Les Ardentes komen.

Users who are viewing this thread