Rock Werchter 2015 - Geruchten

Leuke knappe vrouwen? Bij The Script vind je enkel gillende bakvissen met buitenboordbeugels. Altijd leuk om het over die fans te hebben. Mochten er hier nog mensen zijn die zin hebben in een knoertharde moshpit bij The Man Who Can’t Be Moved of If You Could See Me Now: zoek mij maar op en ik sluit me aan!

Zonder grappen: The Script is natuurlijk een logische boeking en er zal ongetwijfeld veel volk op af komen. Ik hoop dat er gelijktijdig iets moois in een van de tenten speelt.

Name a spot and count me in ;)

Grace Jones, The Kooks, Black Rebel Motorcycle Club, Sohn, Two Gallants, James Vincent McMorrow, Goose en Balthazar voor Cactusfestival.

Afschrijven voor RW dus.

Grace Jones, The Kooks, Black Rebel Motorcycle Club, Sohn, Two Gallants, James Vincent McMorrow, Goose en Balthazar voor Cactusfestival.

Afschrijven voor RW dus.

Heel jammer dat we Balthazar moeten afschrijven :(
Maar inderdaad, ik zie de rest er niet meer staan

Ik vond Disclosure de grootste tegenvaller van Pukkelpop vorig jaar. Van mij mogen ze ver wegblijven. Main zou trouwens echt te groot zijn voor hen.

Vooral jammer van The Kooks vind ik, was een leuke opvuller geweest voor in de middag ergens!

Blij dat The Kooks niet op Werchter staan, gelukkig. De rest van de namen doet me ook niet zo veel dus prima zo.

Afschrijven voor RW dus.

Waarom kunnen die niet op RW staan dan?? Balthazar staat overigens ook op RW.

Grace Jones staat exclusief op Cactus Festival. Dit is het grootste verlies voor Rock Werchter, haar show van 2009 was ongelooflijk sterk! http://www.demorgen.be/muziek/grace-jones-op-rock-werchter-de-waanzin-wint-a917413/

Mensen, ik had gewoon het lijstje gekopieerd. Het leek me evident dat ik het over de internationale namen had, niet over Balthazar :p

Waarom kunnen die niet op RW staan dan??

Het aantal internationale namen dat RW de vorige 5 jaar deelde met Les Ardentes, Dour, Couleur Cafe en Cactus samen zijn op 2 handen te tellen. Als een naam dus voor een van die 4 festivals wordt aangekondigd en nog niet op RW staat, dan kan je die afschrijven.

Mensen, ik had gewoon het lijstje gekopieerd. Het leek me evident dat ik het over de internationale namen had, niet over Balthazar :p

<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>
Waarom kunnen die niet op RW staan dan??

Het aantal internationale namen dat RW de vorige 5 jaar deelde met Les Ardentes, Dour, Couleur Cafe en Cactus samen zijn op 2 handen te tellen. Als een naam dus voor een van die 4 festivals wordt aangekondigd en nog niet op RW staat, dan kan je die afschrijven.

Klopt inderdaad, er is natuurlijk nog een minimale kans maar ik zie dat ook niet gebeuren...

Nummer van Muse klinkt inderdaad goed!

Ik ben benieuwd welke namen er (vandaag?) bij gaan komen. Mijn inziens is er toch echt behoefte aan rock (Red Fang, EODM) en een goede dans aflsuiter zou ik ook wel lekker zijn (Knife Party). Maar helaas, helaas, ben bang dat ik weer teleurgesteld ga worden.

Onder andere BRMC, Temples en The Charlatans voor Les Ardentes.

Ik zie Disclosure wel in de RW aankondiging van deze namiddag zitten. Hebben gisteravond laat Open'er bevestigd, en zonet NOS Alive.

Ik ben benieuwd welke namen er (vandaag?) bij gaan komen. Mijn inziens is er toch echt behoefte aan rock (Red Fang, EODM) en een goede dans aflsuiter zou ik ook wel lekker zijn (Knife Party). Maar helaas, helaas, ben bang dat ik weer teleurgesteld ga worden.

ik ben ook erg benieuwd, ook van mening dat er meer rockgroepen bij mogen komen
maar ook de vrees dat ik na de nieuwe bekendmaking toch teleurgesteld ga zijn
nog enkele uren afwachten, er zijn niet zoveel groepen meer om bekend te maken
hopelijk houden ze toch nog enkele leuke namen achter de hand

Billy Talent tourt blijkbaar samen met Rise Aginst (wil natuurlijk niks zeggen - Metallica & Mastodon vorig jaar). Maar zou wel een geweldige toevoeging zijn qua rock.

Na deze week geloof ik ook meer en meer in de kansen van Blaudzun, zullen wel zien om 16u zeker...

Onder andere BRMC, Temples en The Charlatans voor Les Ardentes.

Ik zie Disclosure wel in de RW aankondiging van deze namiddag zitten. Hebben gisteravond laat Open’er bevestigd, en zonet NOS Alive.

Ik hoop het!!!

Hebben jullie het nieuwe nr van Muse al gehoord? Vind het tof!

Disclosure vind ik wel toffe muziek (White Noise is een deftige track) maar dan wel voor in een tent. Dat is absoluut geen main stage muziek. Housemuziek komt (zoals de naam al zegt) beter tot z'n recht onder een dak.

Wel een beetje een festivalhoertje, dat Disclosure. Laat ze eens een jaartje thuis totdat dat nieuwe album effectief af is.

Pukkelpop 2012
Werchter 2013
Ilovetechno 2013
Pukkelpop 2014

Voor de rest: ROCK. Iets potigs alsjeblieft. Iets met een beetje ballen. En dat op de vrijdag als het kan.

Users who are viewing this thread