<div class="d4p-bbt-quote-title">
Thijs wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Dr. Hannibal wrote:</div><br>
Maar denken jullie dan serieus dat er nog een grote rap/hiphop naam komt? Behalve dat ik het persoonlijk niet hoef te zien, zou ik ook niet weten op wat voor plaats een Jay-Z of een Kanye West zou moeten staan. Ik heb niet het idee dat deze mannen een subpositie accepteren, en om Werchter te laten afsluiten door zo’n flutrapper lijkt mij een beetje ver gaan.
Nee, ik denk niet dat een Jay Z, Kanye West, Eminem enz. ooit nog op Rock Werchter zullen staan. Of ze moeten 40-50 zijn en nog een centje willen bijverdienen (zoals bijv. Cypress Hill en Wu-Tang Clan dat doen). Ik zag alleen al wat vaker Drake langskomen in de geruchtenlijstjes van mensen, maar die kan je al helemaal op je buik schrijven. Eerder een Jay Z, Kanye West of Eminem dan Drake of Lil Wayne of Nicki Minaj, om even de 2 verschillende groepen grote rappers (bij de laatste 3 meer pop-zangers) te pakken.
Zoals
http://festileaks.com/users/gloeilamp/@gloeilamp al aangeeft zullen er wat kleine rappers op het podium staan. Zo stond in 2013 bijv. OFWGKTA, Earl Sweatshirt, Azealia Banks, Angel Haze en Kendrick Lamar op het programma en zie ik dit jaar Pusha T, Childish Gambino, A$AP Rocky, Earl Sweatshirt, Chance The Rapper en Iggy Azalea er staan.
Death grips
. Ik zie het trouwens wel gebeuren dat ipv een dance afsluiter zoals prodigy chase and status er afgesloten wordt door een hiphop artiest zoals kanye west, zou nog niet eens zo gek zijn.