Haha, sjongejonge zeg. Ik had niet eens door dat ik dat woordje ervoor heb gezet, oh en overigens heb ik niks tegen homo’s voordat mensen dat denken. Misschien was de woordkeuze niet erg slim. Daarvoor mijn excuses. Dat ik moderator ben betekend niet dat ik niet mijn mening mag geven, dus daar geef ik jullie absoluut geen gelijk in. En volgens mij heb ik echt nog niet zoveel gezegd en wilde ik met die post vooral duidelijk maken dat ik het raar vind dat Franz Ferdinand hier niet word gezien als een band die subheadliner kan zijn, terwijl dat dus naar mijn mening zeker wel kan.
Nou zeg, zo raar is het niet dat daar iets van gezegd word. Daarnaast zeg ik nergens dat je je mening niet mag geven, de manier waarop vind ik alleen erg ver gaan. Waarom gebruik je homo's uberhaupt als scheldwoord als je niets tegen ze hebt? Dat vind ik op zijn minst erg opmerkelijk. Nou goed, mijn punt is gemaakt en ik hoop dat dit soort dingen hier niet meer gezegd worden. Ik ben zelf hetero, maar ik vind het belachelijk dat mensen hier mee schelden. Zo, dat is afgedaan.
Dan Linkin Park, die leken in het begin inderdaad een kanshebber voor de vrijdag. Die neppe foto waarop tourdata stonden (met Pinkpop en Werchter) was verder best realistisch. Ik bgein toch steeds meer te denken dat we daar eerder iets als FATM kunnen verwachten, met daarvoor nog een aardige naam. We zullen sowieso nog veel namen voor het hoofdpodium moeten krijgen op die vrijdag. Alleen Arctic Monkeys en Major Lazer zie ik daar staan, en misschien Foster the People en The 1975.