Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Franz Ferdinand verdient zeker wel een subheadlinepositie als je het mij vraagt. Vorig jaar op Lowlands gezien en daar ging het echt goed los. Persoonlijk zie ik ze liever na die homos van KoL spelen maar dat gaat niet gebeuren.

Voor Lana Del Rey is er trouwens ook nog een redekijke kans. Hoop idd op f+tm als sub voor kol. Hoop nog op Daughter, disclosure, the prodigy, mø, en verwacht ook chvrches nog in de line up.

Als je een zaal van 4.000 man niet uitverkocht krijgt op 5 maanden tijd verdien je geen subpositie. Laat dat maar aan grotere acts over, een volle wei doen losgaan kan je ook in de late namiddag doen.

Als ik zo in het voorspel-de-lineup topic kijk verwachten heel veel mensen nog Linkin Park op vrijdag.

Ik zie trouwens dat Skunk Anansie ook weer optreedt in 2014.
Niet dat ze voor mij hoeven te komen, ik vind die verschrikkelijk.
Maar het kan misschien wel?

Daarnaast lijken The National (desondanks de herhaling) en Beady Eye toch ook wel nog kanshebbers.

En wat met ZZ Top?

Met de nieuwe namen spreekt vooral alleen white lies mij aan, de rest vind ik niets speciaal (mijn smaak).
-ZZ Top: lijkt me niet, ze zouden eventueel nog Classic of Boutique kunnen doen, maar denk niet dat ze komen.
-Skunk Anansie: Zou ik wel graag hebben, ik had ze gemist op pukkelpop vorig jaar en ik heb daar spijt van.
-The Prodigy: Ik hoop er op maar volgens mij komen ze niet; waarom, omdat ze alleen realistisch lijken op zondag maar waarom zou de organisatie nog zo een dure 'aankoop' doen ( 600.000-800.000 euro) terwijl de zondag -en combitickets al uitverkocht zijn? dan denk ik vrijdag voor of na 'Arctic Monkeys' maar die dag zijn ze op Sonisphere te zien, dus kan die dag niet.
-Linkin Park: zou ik ook graag te zien krijgen maar lijkt me raar, ze headlinen op Rock Am Ring en rock werchter zou ze gebruiken al co-headliner? dit zal niet gebeuren.

Franz Ferdinand verdient zeker wel een subheadlinepositie als je het mij vraagt. Vorig jaar op Lowlands gezien en daar ging het echt goed los. Persoonlijk zie ik ze liever na die homos van KoL spelen maar dat gaat niet gebeuren.

Yeezus misschien zou je iets objectiever kunnen zijn als een van de moderators van hier, of is het echt nodig om bij elke keer dat kol genoemd wordt je ontevredenheid uit te drukken? Iedereen was teleurgesteld toen ze bekend gemaakt werden maar ik neem toch aan dat je zelf ook inziet dat het geen zin heeft om dat steeds opnieuw te laten blijken het veranderd echt niets om ze in elke post uit te schelden hoor.

Dan over the national staan als headliner op lowlands en stonden vorig jaar al op werchter dus zullen pukkelpop wel headlinen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">WeckoJ wrote:</div>

Yeezus misschien zou je iets objectiever kunnen zijn als een van de moderators van hier, of is het echt nodig om bij elke keer dat kol genoemd wordt je ontevredenheid uit te drukken? Iedereen was teleurgesteld toen ze bekend gemaakt werden maar ik neem toch aan dat je zelf ook inziet dat het geen zin heeft om dat steeds opnieuw te laten blijken het veranderd echt niets om ze in elke post uit te schelden hoor.

Dan over the national staan als headliner op lowlands en stonden vorig jaar al op werchter dus zullen pukkelpop wel headlinen.

Met al wat juw hierboven zegt ga ik volmondig akkoord.

The National headliner op lowlands? Hoewel ik fan van ze begin te worden denk ik niet dat ze al zo groot zijn. Vond het afgelopen jaar ook een relatief kleine subheadliner, of waren de andere gewoon groot XD. Maar goed, van mij mogen ze nog een keer komen, maar als ze Lowlands headlinen denk ik ook dat ze eerder Pukkelpop headlinen dan weer sub op Rock Wechter

Denk dat the national toch wel bekender is onder de jeugd dan nin en nick cave vorig jaar (niet dat dat een heel groot succes was) maar ik ga er vanuit dat the national, queens of the stone age en skrillex de 3 headliners zijn.

Denk dat the national toch wel bekender is onder de jeugd dan nin en nick cave vorig jaar (niet dat dat een heel groot succes was) maar ik ga er vanuit dat the national, queens of the stone age en skrillex de 3 headliners zijn.

Dat zeker, maar Nick Cave stond nog voor Volbeat die in mijn ogen subheadliner was. Maar goed, The National is een toffe band, dus laat maar komen.

Ik had het over de headliners van lowlands vorig jaar daar was nick cave headliner
icon_wink.gif

ah ok, ja dan heb je gelijk. Geeft eigenlijk ook meteen aan dat The National Lowlands wel moet kunnen headlinen XD

<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>WeckoJ wrote:</div><br>

Met al wat juw hierboven zegt ga ik volmondig akkoord.

Hier nog eentje. Homo's als scheldwoord gebruiken vind ik zelf heel erg fout. Zeker als je moderator bent. Als member vind ik het ook niet kunnen trouwens. Stop daarmee aub.

The National zou ik geweldig vinden, maar ik gok dat die Pukkelpop headlinen.

Haha, sjongejonge zeg. Ik had niet eens door dat ik dat woordje ervoor heb gezet, oh en overigens heb ik niks tegen homo's voordat mensen dat denken. Misschien was de woordkeuze niet erg slim. Daarvoor mijn excuses. Dat ik moderator ben betekend niet dat ik niet mijn mening mag geven, dus daar geef ik jullie absoluut geen gelijk in. En volgens mij heb ik echt nog niet zoveel gezegd en wilde ik met die post vooral duidelijk maken dat ik het raar vind dat Franz Ferdinand hier niet word gezien als een band die subheadliner kan zijn, terwijl dat dus naar mijn mening zeker wel kan.

-Linkin Park: zou ik ook graag te zien krijgen maar lijkt me raar, ze headlinen op Rock Am Ring en rock werchter zou ze gebruiken al co-headliner? dit zal niet gebeuren.

Hoezo raar? gebeurd nu en vorig jaar ook al met Kings Of Leon en Blur.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Whynot wrote:</div>

Hoezo raar? gebeurd nu en vorig jaar ook al met Kings Of Leon en Blur.

Als Major Lazer nog na AM staat is het wel raar, want dan zou Linkin Park enorm vroeg spelen voor hun doen. Nee, de reden waarom het niet zal gebeuren is dat LP begin juni in Europa lijkt te zitten, met vervolgens een gat van 3 weken tot Werchter.

Moest het toch gebeuren dat linkin park op vrijdag staat zou ik er geen bezwaar tegen hebben, in tegendeel, maar werchter heeft dan dezelfde headliners als rock am ring (buiten iron maiden -pearljam) dan heeft rock am ring niets speciaals meer te bieden van headliners wel is waar want hun dagopvulling is altijd uiterst sterk.
En net als Jessefeyaerts wil ik ook wel weten wanneer de eerste namen van Reggae geel enzo bekend gemaakt worden, maar dit is niet het forum om het te bespreken, ik had al een aanvraag gedaan naar een forum van reggae geel maar het is er precies niet van gekomen.

Users who are viewing this thread