Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Reignwolf zeker checken, is ook heerlijk. Qua dagopvulling is die zondag eigenlijk echt wel de sterkste dag.

Meeste namen zeggen me zo echt letterlijk niets, Alleen (helaas) Milow, wat een bagger is dat. Gelukkig White Lies op RW ... maar die andere zo niets.. misschien maar is gaan luisteren.

Valt me toch wel wat tegen hoor deze aankondiging.. Reignwolf en Parov Stelar kunnen me wel zeker bekoren! Dus toch wel weer twee lekkere namen

volgens iemand op twitter wordt Reignwolf opener Main Stage op zondag. Heb even op zijn profiel gekeken en hij doet online communicatie voor Rock Werchter en Livenation Belgie, dus ik denk dat het best zou kunnen kloppen

Had ze liever als tent opener gezien.

Ik ga me donderdag en zondag overdag zeker niet vervelen. De vrijdag mag nog steeds wel wat goede namen erbij krijgen, en ajb geen Linkin Park.

volgens iemand op twitter wordt Reignwolf opener Main Stage op zondag. Heb even op zijn profiel gekeken en hij doet online communicatie voor Rock Werchter en Livenation Belgie, dus ik denk dat het best zou kunnen kloppen

Misschien een package deal met KoL dan? Vorig jaar hadden die ook de totaal onbekende The Bots mee op main stage.

Hmmm, niet per se wat ik hoopte deze namen. Nog steeds geen subs, nog steeds geen co-headliner, nog steeds geen podiumindeling. Meeste namen zeggen me niet heel veel, ik ga ze maar eens checken om te zien of het was is. Jullie zijn alvast fan van Warpaint en Parov Stelar en Reignwolf zie ik, dus ik ben benieuwd of het wat is, maar ik vind het een beetje tegenvallen...

Ik vind dit echt zo'n rijtje namen wat je bekend hoort te maken met een paar klappers erbij, blij met warpaint maar voor de rest doet het me niets. Lijkt ook een of andere package deal waar komen anders opeens die 3 namen met een jazz achtergrond vanaf?

Zomaar een ideetje, maar Humo heeft als sponsor volgens mij nog niets gedaan. Zouden die dan zeer binnenkort de podiumindeling bekend mogen maken met/of een sub/co-headliner?

De plaats in de foto rij voor vrijdag op de site van Ellie Goulding blijft me serieus zorgen baren.
En als ze geen echte co of sub vinden voor de zondag zie ik ze er uit nood Stromae zetten maar pin me er beide niet op vast.

Ik vind dit echt zo’n rijtje namen wat je bekend hoort te maken met een paar klappers erbij, blij met warpaint maar voor de rest doet het me niets. Lijkt ook een of andere package deal waar komen anders opeens die 3 namen met een jazz achtergrond vanaf?

Als je het op Rodrigo Y Gabriela hebt: die stonden in 2009 al op main stage en waren toen een groot succes (kijk ook maar eens naar de reacties op die band).

@neontiger, wie heeft dat eigenlijk getweet? Ik vind niets terug.

Zomaar een ideetje, maar Humo heeft als sponsor volgens mij nog niets gedaan. Zouden die dan zeer binnenkort de podiumindeling bekend mogen maken met/of een sub/co-headliner?

Dat roep ik al ongeveer een maand, maar het komt er maar niet van. De namenregen lijkt nu echter aardig op gang te gaan, dus ik hoop wederom op komende dinsdag.

@Jacob_be

zet search op #rw14 ff open en dan 21/22 minuten geleden

Kan het dat hij het verwijderd heeft? Ik zie niets in de search of op zijn eigen feed. Maar ik geloof je wel hoor, en gezien zijn account zal hij wel juist zitten.

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
@Jacob_be

zet search op #rw14 ff open en dan 21/22 minuten geleden

Kan het dat hij het verwijderd heeft? Ik zie niets in de search of op zijn eigen feed. Maar ik geloof je wel hoor, en gezien zijn account zal hij wel juist zitten.

ik zie het ook niet in zijn feed, maar zal ff fototje maken en kijken of ik het hier op krijg

Verder, als ik die artiesten van net een beetje luister dan klinkt het op zich wel fijn. Milow, Melanie de dinges en Warpaint zijn niet zo mijn piece of cake (het spijt me voor al de fans hier van die laatste ;-) ), White Lies, Parov Stelar, Rodriguez y Gabriella en met name Reignwolf lijken me wel chill. Die laatste, als dat echt een package deal met KoL zou zijn lach ik me echt stuk, wat ik zo begrijp uit die bio van hem is hij op het podium ongeveer een regelrechte tegenpool van die arrogante zakken van KoL. Maar goed, prima namen op zich, maar ik blijf wederom hopen op meer en beter...

Ligt het trouwens aan mij of zijn er al ongewoon veel vrouwelijke artiesten bevestigd? Niet dat ik er iets op tegen heb (zeker dat meisje van London Grammar is leuk om te zien :) ) maar het valt me wel op...

Users who are viewing this thread