Ik denk dat het snelle uitverkopen wel een grote invloed is. Het enige wat nog nodig is, is een sub op vrijdag(Kasabian?, Florence?) plus een sterkere dagopvulling. Voor de rest zit Werchter op rozen met het snelle uitverkopen. Vele festivals in Europa hebben moeite met namen of mogen ze nog niet bekend maken en Werchter heeft gewoon al top headliners en het is uitverkocht. FIB heeft Kasabian zelfs tot headliner moeten bombarderen(ik weet niet hoe groot Kasabian in Spanje is, maar verwacht niet veel groter dan in Belgie/Nederland). Werchter kan inderdaad de zondag laten zoals het is nu qua headliners en dan zou betekenen dat ze Chase and Status kunnen laten afsluiten. Franz Ferdinand-Kings of Leon-Chase and Status. Ik zelf zou dit wel een slappe afsluiting vinden, maarja die dag is uitverkocht en de combitickets ook. Het gegeven dat Werchter in hun aankondiging Kings of Leon en Chase and Status niet als afluisters heeft benoemd, geeft ook wel aan dat Werchter er zelf ook niet mee wil pochen, maarja zoals ik zei: het is uitverkocht, dus ze zitten op rozen.