Ik begin een beetje te twijfelen of ik mijn kaartje wel had moeten kopen.<br>
Voor mij is dit een prima line-up, maar gewoon nog geen één artiest waarvoor ik echt zou komen.<br>
HAIM, Skrillex, Arctic Monkeys, KoL, Black Keys zijn uiteraard allemaal toppers, maar 4 van de 5 heb ik al (vaker) gezien. Arctic Monkeys vind ik een topband, maar dit is sinds het laatste album..
Die nieuwe aankondigingen. Joepie… Weer kleine troep, waarvoor ik mijn kaartje niet zou kopen. HAIM, topper maar al 3 maal gezien. Jullie hebben gelijk, op RW waren ze minder. In de Melkweg kon je zien dat ze zijn gegroeid. Foals, heerlijk indie-bandje, maar ook daarvan moet ik het hele album nog luisteren. Robert Plant, ik vind Led Zeppelin wel tof. Ken zijn solo werk alleen niet. Zelfde geld trouwens voor Damon Albarn, Vooral Gorillaz is tof, solo werk geen idee. Dan hebben we Kodaline, net zoals Passenger, een door de stront getrokken kut-3fmband. The 1975 eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar de eerste luisterbeurt keurt ze goed. Zomerse swingers! Valerie June, ja WIE?! Dit zijn niet de klappers waar je rond dit tijdstip mee komt. Dit zijn namen die in April het affiche compleet maken.. Op Robert Plant na dan. Ik ben zeer teleurgesteld in Rock Werchter, ik baal serieus nog meer door Kings Of Leon. Ofja, de teleurstellingen stapelen zich natuurlijk op haha