Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Heel blij met Robert Plant! Haim, The 1975 en Kodaline vind ik kut. Valerie June ken ik niet, en Foals is wel leuk. Maar Robert Plant maakt veel goed! Die zagen we echt niet aankomen.

Haha, had dus gelijk met Robert Plant een tijd terug! Heel mooi, living legend!! Ook rest van de namen absoluut niet verkeerd! goeien bal RW! :D

Ik ga hier nu worden afgeknald denk ik: maar speelt Robert Plant nog Led Zep nummers tijdens zijn soloshows?

Ben zelf ook heel blij met Robert Plant en hij speelt nog wel nummers van Led Zeppelin maar in een eigen stijl.

Heel blij met Robert Plant! Haim, The 1975 en Kodaline vind ik kut. Valerie June ken ik niet, en Foals is wel leuk. Maar Robert Plant maakt veel goed! Die zagen we echt niet aankomen.

Helemaal mee eens! alleen sommige comments op facebook ''wie?'' dan moet je toch echt schamen! :P
Verder Kodaline vind ook niets, The 1975 heb ook niet veel mee. Valerie June de naam klinkt interessant maar ook geen idee wat het is, even op zoeken. :P Foals is erg leuk, en zijn goed live! ze waren goed op Pukkelpop vorig jaar. dus die wil ik wel weer zien.

Maar nog steeds geen podium indeling
icon_sad.gif
Wel “More on the way soon” Volgende week weer een pakketje?
icon_smile.gif

Woensdag een grote naam, vrijdag wet kleine namen? Als ze zo blijven doorgaan :P

De nieuwe namen zijn prima, niks mis mee maar ik sta er ook niet om te springen.

Nog even terugkomend op mijn eerdere post vandaag over KoL, ze kunnen natuurlijk ook gewoon op een andere dance-act (Netsky?) doelen na Kings of Leon. Ik zelf weet niet wat ik moet denken, maar dat ze nog iets aan het proberen zijn is duidelijk. Wat dat is, tja ik kan ze 300 berichten sturen maar daar kom ik niet achter.

Wat wel geinig was, was dat toen ik er achter aan stuurde: 'Haha bedankt, dat zegt mij wel genoeg', ze zich realiseerde dat ze me eigenlijk wat informatie gestuurd hadden en stuurde ze er nog even snel achter stuurde: 'Om dus nog even te herhalen: Kings of Leon is de headliner voor zondag, zoals onder meer ook aangehaald in onze persberichten.'

Ik denk niet dat we nog moeten denken aan een echt grote act na Kings of Leon, denk dat Prodigy maximaal haalbare is. Als je puur kijkt naar het eventueel moeten afwachten van toestemming van grote bands zijn zowel Muse(wacht duidelijk met het aankondigen van hun EU verjaardagstour), Foo's(zijn actief, geen EU data bekend) en RHCP mogelijk (pas enkele dagen geleden eerste EU naam bekend). Maar ik ga ervan uit dat dit allemaal niet (meer) haalbaar is.

Ja dat zou lachen zijn om er netsky achter te zetten. Zijn de tickets van 2013 dan ook geldig op die dag?

Topnieuws dit! Al deze namen zijn sterke namen in verschillende opzichten heel erg blij mee. Al hoop ik wel dat HAIM wat beteers laat zien dan in 2013

ja inderdaad, ik zag haim in 2013 en ik had liever op de camping gebleven, ik vond het echt maar niets. Ik denk dat ik dit jaar niet zal gaan kijken maar hopelijk doen ze toch een stuk beter. Zou Robert Plant op de Main staan of eerder in de Barn?

Heb HAIM twee keer gezien, en beide keren bijzonder slecht. Het album is opzich prima, maar live bakken die meiden er echt niets van. Hopelijk speelt er iets anders leuks rond die tijd.

Jezus, wat een toevoegingen van niks. Robert Plan en Foals lijken me wel oké, maar de rest? Ze mogen nog wel aardige klappers maken anders had ik beter voor BSK kunnen kiezen. Waar blijven namen als Fink? Interpol? Jagwar Ma? The National? Volcano Choir? George Ezra? en meer in die trant.

Ik ben naar t concert van Haim in doornroosje geweest en dat was juist heel erg goed. Top namen!

Ik vond HAIM ook niks op RW, misschien dat ze toen slecht speelden en normaal live wel goed zijn. Zal eens kijken of ik zin en tijd heb om ze nog eens te bekijken voor een herkansing.

Nu Robert Plant er staat moet Heart nog ff komen en dan kunnen ze dit doen maar dan als duet :D
[video]http://www.youtube.com/watch?v=a5LGntzmExM[/video]

Uhm jongens, zegt dit niet genoeg? Er is geen enkele reden om vaag te gaan lopen doen als KoL ook daadwerkelijk afsluit. Ik begin er wel overtuigd van te raken dat er nog een band na KoL komt. En of dat de Prodigy, RHCP, Netsky, Muse, Foo’s of weet ik veel wie zijn, geen idee maar het staat voor mij vast dat KoL in ieder geval op dit moment niet geboekt staat als afsluiter
icon_wink.gif

Jullie zijn weer bezig met jezelf valse hoop te geven he. Stuur ook eens een tweet met de vraag of Metallica de donderdag afsluit, en je krijgt hetzelfde antwoord. Zolang de affiche niet volledig is en ze bij de aankondiging geen plek genoemd hebben doen ze ook geen uitspraken, dat is zo bij elk festival.

Damn; Robert Plant is net zo oud als m'n vader. Zie m'n pa daar al staan, haha.
Hoop wel dat hij de muziek Led Zeppelin ten gehore brengt. Leuk!

Thanx @rickjagger. Zou ze net als Fleetwood Mac graag eens live willen zien

Users who are viewing this thread