De nieuwe namen zijn prima, niks mis mee maar ik sta er ook niet om te springen.
Nog even terugkomend op mijn eerdere post vandaag over KoL, ze kunnen natuurlijk ook gewoon op een andere dance-act (Netsky?) doelen na Kings of Leon. Ik zelf weet niet wat ik moet denken, maar dat ze nog iets aan het proberen zijn is duidelijk. Wat dat is, tja ik kan ze 300 berichten sturen maar daar kom ik niet achter.
Wat wel geinig was, was dat toen ik er achter aan stuurde: 'Haha bedankt, dat zegt mij wel genoeg', ze zich realiseerde dat ze me eigenlijk wat informatie gestuurd hadden en stuurde ze er nog even snel achter stuurde: 'Om dus nog even te herhalen: Kings of Leon is de headliner voor zondag, zoals onder meer ook aangehaald in onze persberichten.'
Ik denk niet dat we nog moeten denken aan een echt grote act na Kings of Leon, denk dat Prodigy maximaal haalbare is. Als je puur kijkt naar het eventueel moeten afwachten van toestemming van grote bands zijn zowel Muse(wacht duidelijk met het aankondigen van hun EU verjaardagstour), Foo's(zijn actief, geen EU data bekend) en RHCP mogelijk (pas enkele dagen geleden eerste EU naam bekend). Maar ik ga ervan uit dat dit allemaal niet (meer) haalbaar is.