Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Pinkpop is dus bezig met The Rolling Stones en RHCP. Kan werchter toch niet zomaar laten gebeuren, misschien foo Fighters ter compensatie?
icon_smile.gif

Let’s Hope So!!!!

Pinkpop is helemaal niet in onderhandeling met RHCP, dat gerucht is er alleen omdat Isle of Wright (week na PP) nu RHCP heeft. En als Pinkpop echt de Rolling Stones als headliner kan strikken, zou dat eerder een overwinning zijn voor Werchter. Reken er maar niet op dat Pinkpop dan ook nog met namen zoals Franz Ferdinand of Placebo kan komen onder de headliners.

Fonske122 wrote:
Pinkpop is dus bezig met The Rolling Stones en RHCP. Kan werchter toch niet zomaar laten gebeuren, misschien foo Fighters ter compensatie?
icon_smile.gif

Let’s Hope So!!!!

Pinkpop is helemaal niet in onderhandeling met RHCP, dat gerucht is er alleen omdat Isle of Wright (week na PP) nu RHCP heeft. En als Pinkpop echt de Rolling Stones als headliner kan strikken, zou dat eerder een overwinning zijn voor Werchter. Reken er maar niet op dat Pinkpop dan ook nog met namen zoals Franz Ferdinand of Placebo kan komen onder de headliners.

Ze hebben Arcade Fire al onder Metallica staan (;
En Pinkpop is eerder met RHCP in contact geweest, maar deze onderhandelingen vielen stil doordat de Peppers eigenlijk niet van plan waren in Europa te touren. Toch wel dus

Ik geloof er niet zo in dat er naast KOL een groot artiest of band komt te staan. Wel hou ik rekening met een stevige danceact om het festival af te sluiten. Ik zie KOL echt niet rond 12 uur beginnen en meestal loopt de zondag door tot een uurtje of 2. Misschien staat ons nog een verassing te wachten als de organisatie bang is voor een voortijdige leegloop. Iets wat met KOL zeker mogelijk is. In elk geval reken ik nergens op!

Maar hoe dan ook, AUB!!! geen RHCP, wat was dat kansloos!

Als we ze nou eens allemaal een FB of twitter bericht sturen, en vragen of Kings of Leon ook echt afsluit, dan krijgen we of een reactie dat ze inderdaad afsluiten, of ze negeren iedereen en dan weten we eigenlijk ook al genoeg, namelijk dat ze nog met iets bezig zijn. 1,2,3 let's go!

Dames en heren,

bij het nieuws dat pinkpop met Rolling Stones praat is het eerste wat ik dacht. Waarom niet op Werchter? Na het eea zoeken in dit forum en google wist ik eigenlijk geen reden te vinden waarom dit echt onmogelijk is. Naar mijn weten heeft Rock Werchter toch altijd een hoger budget dan Pinkpop. Rolling stones na arctic monkeys, onmogelijk?

Kan iemand mijn idee bevestigen of ontkrachten?

Werchter heeft al vier headliners. Daar kan nog een dance-act nakomen, maar Arctic Monkeys zijn headliner en niet bereid die plek te delen. En de Rolling Stones al helemaal niet.

Hoe vaak nog: Arctic Monkeys zijn headliner, en terecht. De enige dag waar nog plaats is voor een headliner is bij kings of leon op zondag.

Of rolling stones mogelijk zijn, ik weet het niet, maar reken er maar niet op. Als ze die binnenhalen dan is dit zoals reeds eerder gezegd voor op classic of boutique, want dit brengt meer op in de kassa.

Ik verwacht en hoop wel dat er naast arctic monkeys een goede sub headliner komt. Anders heb je twee sterke dagen donderdag en zaterdag en twee zwakke.

Beste Rock Werchter,

Ik ben zeer content met de line-up tot nu toe, er is eigenlijk geen één naam die ik echt niet kan uitstaan. Echter vroeg ik mij af of de Kings of Leon het festival ook echt afsluiten, of dat er nog een act na komt.

Groet,

Mink

We kunnen je niet meer vertellen dan we in onze officiële communicatie al deden, Mink. Sorry!

Uhm jongens, zegt dit niet genoeg? Er is geen enkele reden om vaag te gaan lopen doen als KoL ook daadwerkelijk afsluit. Ik begin er wel overtuigd van te raken dat er nog een band na KoL komt. En of dat de Prodigy, RHCP, Netsky, Muse, Foo's of weet ik veel wie zijn, geen idee maar het staat voor mij vast dat KoL in ieder geval op dit moment niet geboekt staat als afsluiter ;)

Ik hoop heel erg met je mee! Ik denk dat ze nog met een grote act aan het praten zijn (FF/ Muse), en als dat niks wordt komen ze met een ander alternatief (Prodigy?) of zetten ze KoL toch headliner. Of ze zijn er al lang uit maar mag er nog niks aangekondigd worden van de artiest.

Meh, ik wil het weten..

Of ze willen gewoon de illusie scheppen dat er nog iets komt, in de hoop de ticketverkoop wat aan te zwengelen...

Misschien is het hier al ergens vermeld, maar weet iemand of the Strokes touren?

Of ze willen gewoon de illusie scheppen dat er nog iets komt, in de hoop de ticketverkoop wat aan te zwengelen…

Misschien is het hier al ergens vermeld, maar weet iemand of the Strokes touren?

Volgens mij tourde hun frontman solo...

Julian Casablancas tourt idd solo. Maar The Strokes staan wel op Governors Ball. Maar ik gok dat dat exclusief is omdat NYC de geboortestad is van Julian. Hij staat zelf ook nog op de lineup daar trouwens.

Beste Rock Werchter,

Ik ben zeer content met de line-up tot nu toe, er is eigenlijk geen één naam die ik echt niet kan uitstaan. Echter vroeg ik mij af of de Kings of Leon het festival ook echt afsluiten, of dat er nog een act na komt.

Groet,

Mink

We kunnen je niet meer vertellen dan we in onze officiële communicatie al deden, Mink. Sorry!

Uhm jongens, zegt dit niet genoeg? Er is geen enkele reden om vaag te gaan lopen doen als KoL ook daadwerkelijk afsluit. Ik begin er wel overtuigd van te raken dat er nog een band na KoL komt. En of dat de Prodigy, RHCP, Netsky, Muse, Foo’s of weet ik veel wie zijn, geen idee maar het staat voor mij vast dat KoL in ieder geval op dit moment niet geboekt staat als afsluiter
icon_wink.gif

Interessant dit. Het lijkt me inderdaad zo dat de organisatie nog ergens mee bezig is. Mocht dat lukken is KoL co-headliner, en als het niet lukt zal KoL afsluiten. Dat ze nog ergens mee bezig zijn lijkt me vrij duidelijk nu.

Tot hier toe heb ik al vrij veel commentaren gelezen van mensen die zeggen dat ze indien Kings Of Leon Werchter afsluit ze niet zullen blijven tot het einde.

De organisatie hoort deze reacties ook, lijkt het dan niet logisch dat ze ervoor willen zorgen dat die mensen nog een paar uurtjes langer blijven, bijvoorbeeld door een betere groep na Kings Of Leon te zetten, Lijkt mij eigelijk vrij logisch Nee?

Even tussendoor, ik twijfel of Stromae de barn wel afsluit. Dat maak ik op uit de Werchter site. Volgorde is namelijk: Headliners - Subs - Barn Headliners - KlubC headliners. En Damon Albarn staat voor Stromae. Dus misschien is er nog een act na Stromae mogelijk, maar misschien wil dit ook wel niet zo veel zeggen.

Even tussendoor, ik twijfel of Stromae de barn wel afsluit. Dat maak ik op uit de Werchter site. Volgorde is namelijk: Headliners – Subs – Barn Headliners – KlubC headliners. En Damon Albarn staat voor Stromae. Dus misschien is er nog een act na Stromae mogelijk, maar misschien wil dit ook wel niet zo veel zeggen.

Laten we het hopen. Ik vind Stromae zwaar overrated. Als je dat vergelijkt met da afsluiters van vorig jaar: Ben Howard met daarvoor nog John de Legende (Ben Howard een eindbaas, de singer-songwriter weer populair gemaakt onder het mainstream publiek. John Legend een eindbaas van zichzelf), Frank Ocean (populairst R&B-zanger van het moment, tientallen prijzen gewonnen), Sigur Ros met daarvoor Bloc Party (subheadlined al verschillende festivals. Bloc Party speelde laatste optreden), Enige matige was dan Modestep maar dit was duidelijk een plan B... Conclusie, ik geloof er eigenlijk ook niet in dat Stromae afsluit, op welk podium dan ook. Zie ik zelf ook liever 's middags staan

Even tussendoor, ik twijfel of Stromae de barn wel afsluit. Dat maak ik op uit de Werchter site. Volgorde is namelijk: Headliners – Subs – Barn Headliners – KlubC headliners. En Damon Albarn staat voor Stromae. Dus misschien is er nog een act na Stromae mogelijk, maar misschien wil dit ook wel niet zo veel zeggen.

Facebook: You might have heard the rumours... and they were very true! Our national pride, Stromae, joins the line-up on Sunday 6 July, playing at The Barn.

Gaat gewoon The Barn worden lijkt me.

Edit: Sorry dacht dat je twijfelde aan de locatie waar hij speelde. Op basis van zijn succes in Belgie is afsluiter van The Barn gewoon terecht vind ik. Die gast is ongekend populair.

Users who are viewing this thread